Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 23:58

A ver, que quede clar, entenc a la gent que veu el anime y diu que Bola de Drac Super es merda, pero el manga el recomano molt, m'agrada moltissím. Y també el manga está en català i aixó s'agraeix molt, Bola de Drac Super en manga queda 100% recomanat.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 15 ago. 2021, 00:44

Otohure ha escrit:
Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
No entera, voy por la saga del torneo de todos los universos (manga de la serie roja en catalán), voy por el número 39 del manga


Els estas llegint en fisic o en l'ordinador?
En fisic


Si és en fisic ho entenc, aixina és com es disfruta un manga, comic o el que siga, jo no em puc permetre pillar mangues en fisic ara mateix, però he intentat llegir en l'ordinador i no és el mateix, cansa molt la vista i no té el mateix disfrute, i si, pel poc que he vist al menys visualment Super es veu prou bé, però pal meu gust se que hi ha aconteiximents cannon que mai voria bé per molt bé que ho plasmen tot. Clar que estant ben plasmat, ben plasmat... Podria pasar-ho per alt en un moment donat xDE.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 26 ago. 2021, 22:47

Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Vaarpa
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 05 oct. 2020, 13:09

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 23 maig 2022, 20:38

Hace ya mucho tiempo de la última respuesta de este hilo, pero me gustaría hacer mi aportación a esta pequeña guía de iniciarse en Bola de Drac, yo me lo he visto y leído todo en muchos soportes y mis favoritos son (sin contar las películas):

1. Bola de Drac (anime catalán, manga inglés)
2. Bola de Drac Z (anime catalán, manga inglés)
3. Bola de Drac GT (anime catalán)
4. Bola de Drac Super (manga coloreado inglés)
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 24 maig 2022, 09:00

Una cagada molt gran que té el manga de Bola de Drac Super és que la saga de la Batalla dels Déus, la del Torneig dels 6è univers i el Torneig del Poder estan molt resumides i eliminen molt contingut que a l'anime si hi és. També la saga de la Resurrecció d'en Freezer i la saga d'en Broly se la van saltar no sé perquè i això em sembla demencial, et fa anar saltant de manga a anime i d'anime a manga. Les sagues que si estan molt bé són la d'en Black Goku, la d'en Moro i la d'en Granola, aquestes sí que són molt bones. Igualment, com jo soc un friki de la sèrie doncs ho miro i llegeixo tot.
 
Avatar de l’usuari
Vaarpa
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 05 oct. 2020, 13:09

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dc. 25 maig 2022, 19:10

jon.sanchez ha escrit:
Una cagada molt gran que té el manga de Bola de Drac Super és que la saga de la Batalla dels Déus, la del Torneig dels 6è univers i el Torneig del Poder estan molt resumides i eliminen molt contingut que a l'anime si hi és. També la saga de la Resurrecció d'en Freezer i la saga d'en Broly se la van saltar no sé perquè i això em sembla demencial, et fa anar saltant de manga a anime i d'anime a manga. Les sagues que si estan molt bé són la d'en Black Goku, la d'en Moro i la d'en Granola, aquestes sí que són molt bones. Igualment, com jo soc un friki de la sèrie doncs ho miro i llegeixo tot.

Tienes razón que se saltaron muchas cosas pero por otra parte por ejemplo en el Torneo del Poder del manga tenemos a Gohan VS Kefla que ese momento nos lo quitaron del anime, y creo que van a seguir combinando manga + películas para poder seguir la historia (en realidad en todo DBS si te lees el manga y ves las pelis no te falta nada del hilo de la historia, aunque en el anime como bien dices pongas más cosas)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 17 juny 2023, 12:11

Ja fa dos anys des que vaig veure la saga de Dragon Ball i vaig crear aquest fil, que records, no me'n penedeixo de res jaja
 
Avatar de l’usuari
morrit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:25

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 19 oct. 2023, 23:01

Arran de la nova sèrie Daima...
De petit sempre he mirat Bola de Drac...
La GT quasi ni l'he seguit, recordo que fan anys la feien a les nits al canal 33, 3xl? No recordo...
Fa temps que vaig veure que havien les series "super" i "kai".
La super, sembla com un resumen de la Bola drac Z ?
Aporta algo nou o va resumin, tallant parts ?
La "kai" he vist algun capítol suelto, que lluiten pels universos però no m'entero de res, personatges nous, aquells 2 bessons petits que semblen els jefes, jaja, ni la trama, ni idea... :profident: :profident:
Que recomaneu veure kai, super ? Acabo GT i salto a kai ?
De pelicules, n'he vist una Dragon Ball Z: El combate definitivo' (Yoshihiro Ueda, 1994).
https://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Z:_Bio-Broly
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dv. 20 oct. 2023, 10:40

morrit ha escrit:
Arran de la nova sèrie Daima...
De petit sempre he mirat Bola de Drac...
La GT quasi ni l'he seguit, recordo que fan anys la feien a les nits al canal 33, 3xl? No recordo...
Fa temps que vaig veure que havien les series "super" i "kai".
La super, sembla com un resumen de la Bola drac Z ?
Aporta algo nou o va resumin, tallant parts ?
La "kai" he vist algun capítol suelto, que lluiten pels universos però no m'entero de res, personatges nous, aquells 2 bessons petits que semblen els jefes, jaja, ni la trama, ni idea... :profident: :profident:
Que recomaneu veure kai, super ? Acabo GT i salto a kai ?
De pelicules, n'he vist una Dragon Ball Z: El combate definitivo' (Yoshihiro Ueda, 1994).
https://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Z:_Bio-Broly

Z Kai és una remasterització de Z amb millor qualitat d'imatge i color, elimina gairebé tot el farciment que té Z, millores de so i dibuix i en català millora molt el doblatge de Z. Jo sempre recomano Z Kai abans que Z. GT no és canon, però cronològicament va després del final de Z amb la història de l'Ubb. Super és una sèrie que va després de la saga d'en Majin Buu i abans del torneig amb l'Ubb. No sé a què et refereixes amb els dos bessons petits, a en Beerus i en Champa? Però no són ni caps ni petits xD.
L'ordre de la sèrie és:
Bola de Drac (Goku petit)
Bola de Drac Z/Z Kai
Bola de Drac Super
*Bola de Drac GT i les pel·licules d'abans de la Batalla dels Déus (les dels anys 90) no són canòniques.
 
Avatar de l’usuari
morrit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:25

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 22 oct. 2023, 14:16

Gràcies.
Ah les habia dit al reves kai i super jeje. ^^u
Sobre els bessons me refereixo aquests. :D :D
https://dragonball.fandom.com/es/wiki/Rey_de_Todo
Moltes gràcies. :adeu:
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 24 oct. 2023, 09:10

morrit ha escrit:
Gràcies.
Ah les habia dit al reves kai i super jeje. ^^u
Sobre els bessons me refereixo aquests. :D :D
https://dragonball.fandom.com/es/wiki/Rey_de_Todo
Moltes gràcies. :adeu:

És en Zeno-sama. No són bessons, sinó el mateix personatge però de línies temporals diferents degut al que passa a la saga de Black Goku.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 29 oct. 2023, 17:03

Tinc que donar unes males noticies :(

Mor Jordi Vila amb 90 anys, Musculator s'ha quedat sense veu, tambe va ser cantant de les cançons en català de Bola de Drac i va posar les veus en Monstre Buu, Dodoria i Paragus.

Bola de Drac.
https://www.youtube.com/watch?v=bfqEGjjJT1E&t
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 02 nov. 2023, 21:33

Ostia Accros, no m'havia assabentat d'això! Un doblador meravellós que sense ell, els personatges no serien el mateix que són :(
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 04 nov. 2023, 23:59

Em vaig assabentar fa uns dies i la noticia em va deixar ben tocat. Aquest home era "el puto amo". No nomes un grandisim actor de doblatge i cantant, sino que també, pel que veig amb entrevistas i xarlas i tot allò online, es un home que em cau força be, s'en veia molt bona persona, molt alegre i molt com que "es fa estimar". Sense menospreciar a ningú, cada vegada que em trobo a noticias de gent que ens deixa que va fer algo important per mi d'alguna manera sento que una part de la meva vida s'en va amb ell/a, pero amb alguns em passa encara mes que amb altres, y tot i que no vaig tenir mai el plaer de coneixer-lo personalment, aixó em re fot de manera ben gran. Tots el meus anims a la seva familia y essers estimats mes a prop.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants