Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 13 maig 2021, 13:32

Acabo de començar a veure Bola de Drac el (12 de maig de 2021) i m'agrada moltíssim.

• A hores d'ara no l'havia vist, però sempre he tingut curiositat per veure-la així que per fi he començat.

• Vaig pel capítol 22 de DB GT (Però avanço bastant, ja que veig 4 i a vegades, 6 o 7 capítols a el dia) I sense dubtar-ho, són aquests capítols l'inici d'una llegenda i fundador de com coneixem l'anime avui dia.

• Aquest serà un espai per poder parlar d'aquesta llegenda i poder conversar amb gent com vosaltres, que us agrada aquest anime.

• No sé si serà molt útil aquest tema.

• Però veurem si poden sortir bones converses a partir d'això! Recordeu que és recomanable que poseu l'etiqueta "Spoiler" al vostre comentari / post. A gaudir! :jaja:
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 27 jul. 2021, 12:25, en total s’ha editat 19 vegades.
 
Atlantis89
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 12 gen. 2021, 03:37

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 15 maig 2021, 12:10

Molt bona opció! 100 % recomanable :D
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 15 maig 2021, 13:25

Atlantis89 ha escrit:
Molt bona opció! 100 % recomanable :D
Moltes gràcies! M'alegro que t'agradi aquesta iniciativa. Segur que surt MOLT bé. :wub:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 15 maig 2021, 22:03

Per a mi, Dragon Ball, és la millor de tota l'obra sens dubte.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 17 maig 2021, 23:21

Otohure ha escrit:
Acabo de començar a veure Bola de Drac ahir i m'agrada moltíssim. A hores d'ara no l'havia vist, però sempre he tingut curiositat per veure-la així que per fi he començat. Vaig pel capítol 6. (Però avanço bastant, ja que veig diversos capítols a el dia) I sense dubtar-ho, són aquests capítols l'inici d'una llegenda i fundador de com coneixem l'anime avui dia. He fet aquest nou tema ja que veig que no hi havia de Bola de Drac, només de l'Bola de Drac Z, Bola de Drac Super ... Aquest serà un espai per poder parlar d'aquesta llegenda i poder conversar amb gent com vosaltres, que us agrada aquest anime. No sé si serà molt útil aquest tema. Però veurem si poden sortir bones converses a partir d'això! Recordeu que és recomanable que poseu l'etiqueta "Spoiler" al vostre comentari / post. A gaudir! :jaja:


La primera temporada, quan en goku es petit, es la millor sens dubte! Espero que la disfrutis molt! ;)
 
wendyvj80
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 14:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 18 maig 2021, 10:56

Estic d acord... La millor part quan Goku és petit!!!
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 30 maig 2021, 19:48

Jo soc un fan d'aquest anime, i penso que les aventures de Goku, Bulma i companyia son les millors!
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 30 maig 2021, 22:33

jangimper ha escrit:
Jo soc un fan d'aquest anime, i penso que les aventures de Goku, Bulma i companyia son les millors!
Només he vist 133 capítols i ja s'està convertint en un dels meus animes preferits, si no el meu favorit directament. M'agrada molt aquest animi, és impossible no passar-t'ho genial. M'alegro que t'agradi molt. Una salutació! :enamorat:

Edit del 21 de juny: Ja és el meu anime favorit sens dubte. (Vaig per DBZ)
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 26 juny 2021, 12:35, en total s’ha editat 4 vegades.
 
OrochiX99
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 14 juny 2021, 15:58

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 14 juny 2021, 17:02

No sé si t'enganxo a temps, però podries fer una cosa molt interessant que molts ja no podem fer! Quan arribis al final de Z, prova de saltar-te GT i mira directament Super, aviam quina impressió t'emportes!!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 14 juny 2021, 21:13

OrochiX99 ha escrit:
No sé si t'enganxo a temps, però podries fer una cosa molt interessant que molts ja no podem fer! Quan arribis al final de Z, prova de saltar-te GT i mira directament Super, aviam quina impressió t'emportes!!


Genial idea, super apesta mucho pero como "no dijeron que es de toriyama" la gente lo odia, ahora van y dicen "super es de toriyama" aunque sea mentira porque la verdad no me creo ni la mitad y la gente va corriendo con super... En serio, el argumento de super parece creado por un niño de 5 años... Gt le da mil patadas, pero no tuvo exito porque no era "canon por no ser de toriyama" toei no quiso repetir el mismo error y se invento el bulo de que super es de toriyama, por eso el manga y el anime son tan diferentes, porque no hay una historia fija que mueva a ambos, lo cual toriyama no hace ni el puto huevo.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 14 juny 2021, 21:58

Otohure ha escrit:
Acabo de començar a veure Bola de Drac el (12 de maig de 2021) i m'agrada moltíssim. A hores d'ara no l'havia vist, però sempre he tingut curiositat per veure-la així que per fi he començat. Vaig pel capítol 133 (Però avanço bastant, ja que veig 4 i a vegades, 5 capítols a el dia) I sense dubtar-ho, són aquests capítols l'inici d'una llegenda i fundador de com coneixem l'anime avui dia. He fet aquest nou tema ja que veig que no hi havia de Bola de Drac, només de l'Bola de Drac Z, Bola de Drac Super ... Aquest serà un espai per poder parlar d'aquesta llegenda i poder conversar amb gent com vosaltres, que us agrada aquest anime. No sé si serà molt útil aquest tema. Però veurem si poden sortir bones converses a partir d'això! Recordeu que és recomanable que poseu l'etiqueta "Spoiler" al vostre comentari / post. A gaudir! :jaja:


Jo Bola de Drac l'he vist cent-mil voltes ja xD, pero des de fa poc que l'estic veient un altra volta en Valencià per recordar el doblatge al que estava acostumat de xiquet, i és de veres que de nou l'estic disfrutant com un xiquet, a més que totes eixes escenes picantones amb Bulma, el Geni Tortuga (o Follet Tortuga, com vulgueu) i Goku, que és prou divertit de rememorar, els combats i totes les mogudes d'esta saga son molt entretingudes, que llastima que no hagen cosses aixina, almenys que arriben a fer la gracia suficient en Dragon Ball Super, En la Z tampoc és que n'hi haja tantes pero tots sabem que eixa brilla fort a la seua manera també, la veritat que Toriyama i/o Toyotaro haurien de vore seriosament Bola de Drac & Bola de Drac Z, per poder fer noves sagues perque pareix que han perdut l'esperit... Potser ara mentres fan Super, Super 2 o el que collons fasen, només pensen en els diners que van a guanyar xDDD.

I res amic, que si no ho havies vist encara... Disfrutala! Que tens pa rato!
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dc. 16 juny 2021, 12:55

OrochiX99 ha escrit:
No sé si t'enganxo a temps, però podries fer una cosa molt interessant que molts ja no podem fer! Quan arribis al final de Z, prova de saltar-te GT i mira directament Super, aviam quina impressió t'emportes!!
Entenc, gràcies. Però jo tinc pensat veure Bola de Drac GT i saltar-me Bola de Drac Super, ja que m'agrada més en general. Gràcies pel consell de totes formes. I ja he arribat a Bola de Drac Z, però quan l'acabi veuré GT. Una salutació.

• Edit: M'estic plantejant veure DBS, o veure primer GT i temps després Super, o viceversa. Però estic segura que si o si vere ambdues en un futur, però la veritat, no descarto veure DBS.
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 21 juny 2021, 18:13, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 17 juny 2021, 13:07

Otohure ha escrit:
OrochiX99 ha escrit:
No sé si t'enganxo a temps, però podries fer una cosa molt interessant que molts ja no podem fer! Quan arribis al final de Z, prova de saltar-te GT i mira directament Super, aviam quina impressió t'emportes!!
Entenc, gràcies. Però jo tinc pensat veure Bola de Drac GT i saltar-me Bola de Drac Super, ja que m'agrada més en general. Gràcies pel consell de totes formes. I ja he arribat a Bola de Drac Z, però quan l'acabi veuré GT. Una salutació.


Haces bien, una secuela que se hizo 30 años despues no puede tener mucho sentido en la cronologia...
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 17 juny 2021, 13:42

terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
OrochiX99 ha escrit:
No sé si t'enganxo a temps, però podries fer una cosa molt interessant que molts ja no podem fer! Quan arribis al final de Z, prova de saltar-te GT i mira directament Super, aviam quina impressió t'emportes!!
Entenc, gràcies. Però jo tinc pensat veure Bola de Drac GT i saltar-me Bola de Drac Super, ja que m'agrada més en general. Gràcies pel consell de totes formes. I ja he arribat a Bola de Drac Z, però quan l'acabi veuré GT. Una salutació.


Haces bien, una secuela que se hizo 30 años despues no puede tener mucho sentido en la cronologia...

Eres un hater, aguante DBS <3
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 17 juny 2021, 15:13

tebas_king ha escrit:
terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
Entenc, gràcies. Però jo tinc pensat veure Bola de Drac GT i saltar-me Bola de Drac Super, ja que m'agrada més en general. Gràcies pel consell de totes formes. I ja he arribat a Bola de Drac Z, però quan l'acabi veuré GT. Una salutació.


Haces bien, una secuela que se hizo 30 años despues no puede tener mucho sentido en la cronologia...

Eres un hater, aguante DBS <3


:acops2:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants