Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 21:05

Django ha escrit:
Si t'has de saltar alguna cosa es el Super i no el GT, com ha dit terminator.

I si, la millor temporada es Goku de petit.


❥ La veritat, als meus pares els agrada molt Bola de Drac GT. Diuen que li tenen molt bon record i sempre parla molt bé de GT.

❥ Ha decidit llegir (màniga) Bola de Drac Super i li està agradant bastant, m'encanta veure el seu somriure i cara de gaudi a l'llegir Bola de Drac Super.

❥ Ja que prenen branques diferents des del final de Bola de Drac Z, els meus pares recomanen veure totes dues, però amb distància de temps. El meu pare va veure GT i després de bastants anys, ha decidit llegir Super. Però diu que si per exemple pasas de veure GT directament a Super, veras que es como si GT no existiera. Ya que DBS pasa del final de DBZ y es como si DBGT nunca hubiera estado y nunca hubiera sucedido lo que pasó en GT.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 23:20

Otohure ha escrit:
terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:


Sí. Son els combats més intensos que he vist a la meva vida.

I si, quan pugui vaig a veure una de les pelis de DBZ, que em crida molt l'atenció.


Yo de ti veria la de "el ultimo combate" que trata sobre los origenes de los saiyans y entenderas mejor la historia de freezer, de echo la puedes ver ya.


❥ Una pregunta, amb "saiyans" vols dir als guerrers de l'espai, no? Crec que si.

❥ Exacte! La pel·lícula que he dit que anava a veure i em cridava l'atenció és aquesta, “L’últim combat”. Els meus pares i jo la veurem a la fi de la saga de Freezer.

❥ El meu pare diu que li agrada molt la pel·lícula, així que la veurem a la fin de la saga, ja que estem en un moment èpic i no volem tallar-lo, i veure-ho més tard, estem ansiosos per veure més jaja :profident:


Si, guerrers de l'espai es la traduccion francesa
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dv. 02 jul. 2021, 21:17

Vaig per la saga dels androides. Acaben d'aparèixer “a18”, “a17” i “a16”. La veritat m'he sorprès el veure el combat de Vegeta i a18. No hi havia vist cap dona tenir un combat seriós en Bola de Drac. Estic sorprès.
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 04 jul. 2021, 05:49

Otohure, te paso 4 videos para que conozcas un poco Dragon Ball Super (no hay spoilers):




Imatge
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 04 jul. 2021, 09:23

La saga de Freezer es la millor :) , ja ho veurás. M'agrada llegir que les noves generacions els hi agrada Bola de Drac, i les impressiones que li fa a algú que no ha vist i que tampoc n'hagi sentit tant.

Péro et recomanaria limitarte a 4 episodis día, per assaborir-la! 1 es fa molt curt, ho entenc.

Sobre qué veure, et recomano continúa amb GT. M'agradará llegir les teves impressions, si et sembla tan dolenta com a la majoria (jo inclós). I després a veure que et sembla Super, jo diría que encara et desagradará més que al fan mitg, al tindre fresc el record dels bons moments.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 04 jul. 2021, 09:58

Gavira el Grande ha escrit:
Otohure, te paso 4 videos para que conozcas un poco Dragon Ball Super (no hay spoilers):






Jajajajaa :lol: Quina crueltat! Tantes ganes tens de sacar-li les ganes de vore DBS??

Otohure, Fes-me cas i substituix els primers 27 capitols de DBS per les 2 pel·licules, ho dic perque no et done tan mala impresió, (Encara que a pesar de tot... Uff) i una curiositat, per si t'interesa, jo no se perque hauran fet açò, pero se suposa que si la 1ª "La Batalla dels Déus" la veus en Valencià, és la "Version Extendida", bueno, aixo de vore les pelis en compte dels capitols és només perque sobre tot en els primers capitols hi ha alguns dibuixos que qualsevor xiquet de bolquers dibuixaria millor, ara que si vols fer unes rises... Mira'ls.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 04 jul. 2021, 23:00

XenoVageta ha escrit:
La saga de Freezer es la millor :) , ja ho veurás. M'agrada llegir que les noves generacions els hi agrada Bola de Drac, i les impressiones que li fa a algú que no ha vist i que tampoc n'hagi sentit tant.

Péro et recomanaria limitarte a 4 episodis día, per assaborir-la! 1 es fa molt curt, ho entenc.

Sobre qué veure, et recomano continúa amb GT. M'agradará llegir les teves impressions, si et sembla tan dolenta com a la majoria (jo inclós). I després a veure que et sembla Super, jo diría que encara et desagradará més que al fan mitg, al tindre fresc el record dels bons moments.


Vaig terminar fa poc la saga d’en Freezer. Ara començo a vore la saga dels androides y d’en Cèl·lula. M’agrada molt. Respecte a Bola de Drac GT, quan termini Bola de Drac Z, la veure y vos contaré la meva impressió. M'encanta Bola de Drac i és el meu anime favorit definitiu. Jo anava a veure algun capítol amb esperança que "estigués bé" pensava, estarà bé, però a l'ésser antiga, els meus pares ja pensaven, és dels seus animis favorits, però pensaven que no tindria la capacitat d'agradar que en el passat. Ells estan veient amb mi, una altra vegada, i els tres estem gaudint la sèrie com nans. És el meu anime favorit, ho estimo sincerament.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 05 jul. 2021, 11:59

No entiendo a la gente que quiere obligar a otros a que no vean algo.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 10 jul. 2021, 20:46

Ara vaig per Son Gohan ssj2 contra en Cèl·lula
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 10 jul. 2021, 23:05

Otohure ha escrit:
Ara vaig per Son Gohan ssj2 contra en Cèl·lula


Fotre! Si que vas rapid! Quasi que t'estás papejant ja lo ùltim bo de Z, jo hui he vist la peli Nº 1 de Z, i a partir de demà començaré Bola de Drac Z Cap 1 xD.

Jo vaig un poc més tranquilet veient, ja que practicament ja ho tenia tot vist i compagine amb altres series. Que per cert, ufff... Quant de temps sense vore Bola de Drac en Valencià, Bola de drac bè, pero esta 1ª peli... He trobat alguns errors de doblatge que m'han deixat transtornat, la veritat és que no estic segur d'haver vist totes les pelicules en Valencià.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 12 jul. 2021, 21:32

Ara vaig per on Trunks petit, son Goten, Son Gohan adolecent, la filla d’en Krillin, Videl... On Son Gohan entrena al seu germà petit Son Goten y també entrena a Videl per al pròxim torneig dels arts marcials. La veritat m’agrada que finalment, en Krillin, tinga una familia, ya que sempre ha dit que era al seu somni. Té una filla i una dona molt maques! M’encanta que hi haya nens, la veritat, cada vegada que apareixien els nens, gritaba d’amor, son tan dolços tots els fills!! I mare meva, també m’ha fet gràcia, quan diu Son Goten, “Eh, Son Gohan, algun dia podré ser com tú?” I Son Gohan, li explica, que per a ser un súper guerrer, necesita molt esforç y entrenament. I Son Goten es transforma en súper guerrer davant de Son Gohan, mare meva, la cara de Son Gohan era un quadre JAJAJA. També m’agradat quan Trunks (petit) es transforma en Súper Guerrer davant de Vegeta, la seva cara també hi es un quadre en aquell moment. També m’agradat que finalment, Krillin, hi haya complit el seu somni. Té una familia molt maca!!
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 13 jul. 2021, 16:11

Otohure ha escrit:
Ara vaig per on Trunks petit, son Goten, Son Gohan adolecent, la filla d’en Krillin, Videl... On Son Gohan entrena al seu germà petit Son Goten y també entrena a Videl per al pròxim torneig dels arts marcials. La veritat m’agrada que finalment, en Krillin, tinga una familia, ya que sempre ha dit que era al seu somni. Té una filla i una dona molt maques! M’encanta que hi haya nens, la veritat, cada vegada que apareixien els nens, gritaba d’amor, son tan dolços tots els fills!! I mare meva, també m’ha fet gràcia, quan diu Son Goten, “Eh, Son Gohan, algun dia podré ser com tú?” I Son Gohan, li explica, que per a ser un súper guerrer, necesita molt esforç y entrenament. I Son Goten es transforma en súper guerrer davant de Son Gohan, mare meva, la cara de Son Gohan era un quadre JAJAJA. També m’agradat quan Trunks (petit) es transforma en Súper Guerrer davant de Vegeta, la seva cara també hi es un quadre en aquell moment. També m’agradat que finalment, Krillin, hi haya complit el seu somni. Té una familia molt maca!!


1 Edit: Ya estic en la pelea final del gran torneig infantil (Trunks V.S. Son Goten)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 15 jul. 2021, 22:46

Hi está tot molt interessant.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dv. 16 jul. 2021, 18:05

Otohure ha escrit:
Ara vaig per on Trunks petit, son Goten, Son Gohan adolecent, la filla d’en Krillin, Videl... On Son Gohan entrena al seu germà petit Son Goten y també entrena a Videl per al pròxim torneig dels arts marcials. La veritat m’agrada que finalment, en Krillin, tinga una familia, ya que sempre ha dit que era al seu somni. Té una filla i una dona molt maques! M’encanta que hi haya nens, la veritat, cada vegada que apareixien els nens, gritaba d’amor, son tan dolços tots els fills!! I mare meva, també m’ha fet gràcia, quan diu Son Goten, “Eh, Son Gohan, algun dia podré ser com tú?” I Son Gohan, li explica, que per a ser un súper guerrer, necesita molt esforç y entrenament. I Son Goten es transforma en súper guerrer davant de Son Gohan, mare meva, la cara de Son Gohan era un quadre JAJAJA. També m’agradat quan Trunks (petit) es transforma en Súper Guerrer davant de Vegeta, la seva cara també hi es un quadre en aquell moment. També m’agradat que finalment, Krillin, hi haya complit el seu somni. Té una familia molt maca!!


Estas veient Bola de Drac Z o Bola de Drac Z Kai ?? Pareix que vas a tot oxtia! Jo hui he vist el cap 15 de Z i m'he deixat a mitges la 2ª peli, la del Dr. Willow... I m'acabe d'adonar que la vaig situar malament jajajaaja, la vaig situar abans que arribaren Napa i Vegeta, però Goku ja fa l'atac de Kaito xDDDDDD. La veritat que esta pelicula és prou bona, dona protagonisme al Mestre Tortuga i altres d'eixos que despres és com si no existiren, i lo bo és que els combats encara es veuen chulos.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dv. 16 jul. 2021, 21:25

Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
Ara vaig per on Trunks petit, son Goten, Son Gohan adolecent, la filla d’en Krillin, Videl... On Son Gohan entrena al seu germà petit Son Goten y també entrena a Videl per al pròxim torneig dels arts marcials. La veritat m’agrada que finalment, en Krillin, tinga una familia, ya que sempre ha dit que era al seu somni. Té una filla i una dona molt maques! M’encanta que hi haya nens, la veritat, cada vegada que apareixien els nens, gritaba d’amor, son tan dolços tots els fills!! I mare meva, també m’ha fet gràcia, quan diu Son Goten, “Eh, Son Gohan, algun dia podré ser com tú?” I Son Gohan, li explica, que per a ser un súper guerrer, necesita molt esforç y entrenament. I Son Goten es transforma en súper guerrer davant de Son Gohan, mare meva, la cara de Son Gohan era un quadre JAJAJA. També m’agradat quan Trunks (petit) es transforma en Súper Guerrer davant de Vegeta, la seva cara també hi es un quadre en aquell moment. També m’agradat que finalment, Krillin, hi haya complit el seu somni. Té una familia molt maca!!


Estas veient Bola de Drac Z o Bola de Drac Z Kai ?? Pareix que vas a tot oxtia! Jo hui he vist el cap 15 de Z i m'he deixat a mitges la 2ª peli, la del Dr. Willow... I m'acabe d'adonar que la vaig situar malament jajajaaja, la vaig situar abans que arribaren Napa i Vegeta, però Goku ja fa l'atac de Kaito xDDDDDD. La veritat que esta pelicula és prou bona, dona protagonisme al Mestre Tortuga i altres d'eixos que despres és com si no existiren, i lo bo és que els combats encara es veuen chulos.


Jajajaja veig Bola de Drac Z y no Kai, simplement es que vaig molt ràpid per que veig 6 capítols al día. Ara vaig per on esta apunt d’eixir Buu de la closca y per on Vegeta y Goku tenen un, impressionant combat. Demà veurem com serà al monstre Buu! Quina curiositat... demà hi sabrem.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants