Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 22 juny 2021, 02:03

Te recomiendo que NO veas nunca Super, ya que destrozará toda tu experiencia dragon ballistica. GT es mediocre pero al lado de Super es una obra maestra. GT podrías verla si sobrevives a los primeros 20 infames episodios.

Saludos de Jose Antonio
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 22 juny 2021, 16:48

Otohure ha escrit:
『Spoilers』

Us diré una mica del que està passant per on vaig jo.

• Krillin, Son Gohan i la Bulma han aterrat a l'planeta Namek per trobar les boles de drac.

• Ha aparegut un nou personatge que es diu Freezer, que era el cap de Vegeta i molts més. La veritat, es veu que no és bona cosa. Té moltes tropes per trobar les boles de drac. Freezer té la mateixa aspiració que Vegeta, la vida eterna.

• Vegeta vol encara que sigui una bola de el drac perquè així, Freezer no pugui tenir totes les boles de el drac i demanar el seu desig.

• Goku està en l'espai amb la nau que li ha preparat el pare de Bulma.

• Mentrestant, Krillin, Son Gohan i la Bulma doncs, ... estan bastant terroritzats pel que veuen.


• La veritat, després de l'combat tan dur que hi ha hagut (Vegeta VS Goku) m'esperava una saga tranquil·la, però la paraula "tranquil·litat" i "Bola de Drac" no peguen. Estic satisfeta, pinta bé aquesta saga.

『 Conforme passi el temps i passin nous esdeveniments, escriuré en aquest fil. Per ara, això és el que està passant. Pinta MOLT bé aquesta saga. S'estan ajuntant totes les "preciositats" juntes, jaja 』


xDD. Jo sempre he dit que la meua saga favorita és la de Namek, fins al final de Frizer en Namek... Encara que despres quan els ciborgs & Celula tambè está tot molt wapo.

Gt pa mi és un poc ridicul de més, el principi com diu el company és el pitjor, clar, pero tampoc esperes gran cosa de la resta, els combats i l'historia deixen prou que desitjar. La Super en quant a historia jo ho veig un poquet més atractiu... [POQUET] Però l'animaciò és realment mediocre, potser ahì és a on guanya Gt, però en esdeveniments e historia i a pesar de personatges desaprofitats i d'eixos que directament millor haguera sigut que no existiren, entre altres coses... Crec que Super ix guanyant.

Crec que estas en la millor part de Bola de Drac, ho vas a disfrutar bé... xDDD, jo rememorant a poc a poc vaig un poc més retrassat. Acabant la lluita de Goku contra Ten Shin Han en el torneig d'arts marcials a on apareix Ten Shin per 1ª volta.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 22 juny 2021, 18:45

[surl][/surl]
Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
『Spoilers』

Us diré una mica del que està passant per on vaig jo.

• Krillin, Son Gohan i la Bulma han aterrat a l'planeta Namek per trobar les boles de drac.

• Ha aparegut un nou personatge que es diu Freezer, que era el cap de Vegeta i molts més. La veritat, es veu que no és bona cosa. Té moltes tropes per trobar les boles de drac. Freezer té la mateixa aspiració que Vegeta, la vida eterna.

• Vegeta vol encara que sigui una bola de el drac perquè així, Freezer no pugui tenir totes les boles de el drac i demanar el seu desig.

• Goku està en l'espai amb la nau que li ha preparat el pare de Bulma.

• Mentrestant, Krillin, Son Gohan i la Bulma doncs, ... estan bastant terroritzats pel que veuen.


• La veritat, després de l'combat tan dur que hi ha hagut (Vegeta VS Goku) m'esperava una saga tranquil·la, però la paraula "tranquil·litat" i "Bola de Drac" no peguen. Estic satisfeta, pinta bé aquesta saga.

『 Conforme passi el temps i passin nous esdeveniments, escriuré en aquest fil. Per ara, això és el que està passant. Pinta MOLT bé aquesta saga. S'estan ajuntant totes les "preciositats" juntes, jaja 』


xDD. Jo sempre he dit que la meua saga favorita és la de Namek, fins al final de Frizer en Namek... Encara que despres quan els ciborgs & Celula tambè está tot molt wapo.

Gt pa mi és un poc ridicul de més, el principi com diu el company és el pitjor, clar, pero tampoc esperes gran cosa de la resta, els combats i l'historia deixen prou que desitjar. La Super en quant a historia jo ho veig un poquet més atractiu... [POQUET] Però l'animaciò és realment mediocre, potser ahì és a on guanya Gt, però en esdeveniments e historia i a pesar de personatges desaprofitats i d'eixos que directament millor haguera sigut que no existiren, entre altres coses... Crec que Super ix guanyant.

Crec que estas en la millor part de Bola de Drac, ho vas a disfrutar bé... xDDD, jo rememorant a poc a poc vaig un poc més retrassat. Acabant la lluita de Goku contra Ten Shin Han en el torneig d'arts marcials a on apareix Ten Shin per 1ª volta.


¡Alts spoilers que m'has donat! Ja m'has dit el nom d'una saga, jaja. La veritat si que estic gaudint molt aquesta saga i és la primera vegada que veig Bola de Drac. Estic gaudint.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 22 juny 2021, 22:25

Otohure ha escrit:
[surl][/surl]
Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
『Spoilers』

Us diré una mica del que està passant per on vaig jo.

• Krillin, Son Gohan i la Bulma han aterrat a l'planeta Namek per trobar les boles de drac.

• Ha aparegut un nou personatge que es diu Freezer, que era el cap de Vegeta i molts més. La veritat, es veu que no és bona cosa. Té moltes tropes per trobar les boles de drac. Freezer té la mateixa aspiració que Vegeta, la vida eterna.

• Vegeta vol encara que sigui una bola de el drac perquè així, Freezer no pugui tenir totes les boles de el drac i demanar el seu desig.

• Goku està en l'espai amb la nau que li ha preparat el pare de Bulma.

• Mentrestant, Krillin, Son Gohan i la Bulma doncs, ... estan bastant terroritzats pel que veuen.


• La veritat, després de l'combat tan dur que hi ha hagut (Vegeta VS Goku) m'esperava una saga tranquil·la, però la paraula "tranquil·litat" i "Bola de Drac" no peguen. Estic satisfeta, pinta bé aquesta saga.

『 Conforme passi el temps i passin nous esdeveniments, escriuré en aquest fil. Per ara, això és el que està passant. Pinta MOLT bé aquesta saga. S'estan ajuntant totes les "preciositats" juntes, jaja 』


xDD. Jo sempre he dit que la meua saga favorita és la de Namek, fins al final de Frizer en Namek... Encara que despres quan els ciborgs & Celula tambè está tot molt wapo.

Gt pa mi és un poc ridicul de més, el principi com diu el company és el pitjor, clar, pero tampoc esperes gran cosa de la resta, els combats i l'historia deixen prou que desitjar. La Super en quant a historia jo ho veig un poquet més atractiu... [POQUET] Però l'animaciò és realment mediocre, potser ahì és a on guanya Gt, però en esdeveniments e historia i a pesar de personatges desaprofitats i d'eixos que directament millor haguera sigut que no existiren, entre altres coses... Crec que Super ix guanyant.

Crec que estas en la millor part de Bola de Drac, ho vas a disfrutar bé... xDDD, jo rememorant a poc a poc vaig un poc més retrassat. Acabant la lluita de Goku contra Ten Shin Han en el torneig d'arts marcials a on apareix Ten Shin per 1ª volta.


¡Alts spoilers que m'has donat! Ja m'has dit el nom d'una saga, jaja. La veritat si que estic gaudint molt aquesta saga i és la primera vegada que veig Bola de Drac. Estic gaudint.


No se si estarás veient les Pelis també, pero acabe de recordar que no fa molt de temps em vaig fer una llista amb l'ordre que crec més apropiat cronologicament pero sobre tot de manera que no siga una Peli la que revele certes coses importants, encara que m'ho vaig apuntar amb els noms de les pelis en Valencià, però segur que t'aclararás per sabre quina es quina... Emmm, si, crec que está ben detallat, aixina que si vols exprimir un poc millor esta serie... Acì t'ho deixe (No vaig afegir DB GT però si ho vols vore aniria just al final):

1º- peli 1- "Llegenda del drac divì"
2º- cap- del 1 al 18
3º- peli 2- "Bulma i Goku al castell del dimoni"
4º- cap- del 19 al 83
5º- Especials- "La seguretat vial de Gokuh" & "El cos de bombers d'en Gokuh"
6º- cap- del 84 al 100
7º- peli 3- "Aventura mistica" (Les set Boles de Drac)
8º- cap- del 101 al 153 (fì de Bola de Drac)
9º- (comença Bola de Drac Z) peli 1- "El segrest de Son Gohan"
10º- cap- del 1 al 15
11º- peli 2- "Son Goku, l'home més fort del món"
12º- cap- del 16 al 63
13º- Especial 1- "Bardock, el pare de Goku"
14º- Especial x- "Episodio de Bardock" (opcional) (Spoiler de transformaciò)
15º- cap- del 64 al 107
16º- peli 3- "Superbatalla en el món"
17º- peli 4- "El Superguerrer Son Goku"
18º- cap- del 108 al 123
19º- peli 5- "El rival més fort de Son Goku"
20º- cap- 124
21º- peli 6- "El poder dels Superguerrers"
22º- Especial 2- "Gohan i Trunks, l'unica alternativa als Ciborgs"
23º- cap- del 125 al 137
24º- peli 7- "La super batalla dels tres Super Guerrers"
25º- cap- del 138 al 169
26º- peli 8- "La guerra del foc"
27º- Especial x- "El plan para exterminar a todos los Super Saiyas" Parte 1 y 2 (1993)
28º- Especial x- "El plan para exterminar a todos los Super Saiyas" (2011)
29º- cap- del 170 al 192
30º- peli 9- "Son Gohan, el Superguerrer de la Galàxia"
31º- cap- del 193 al 207
32º- peli 10- "El regreso de Broly"
33º- cap- del 208 al 237
34º- peli 11- "El combate Definitivo"
35º- cap- del 238 al 287
36º- peli 12- "¡Fusión!"
37º- Especial x- "Eh! Vuelven Son Goku y sus amigos!!"
38º- peli 13- "El ataque del Dragon"
39º- cap- del 288 al 291 (Fì de Bola de Drac Z)
40º- peli 14 (peli 1 Dragon Ball Super)- "La batalla del Déus"
41º- peli 15 (peli 2 Dragon Ball Super)- "La resurrecciò d'en Freezer"
42º- cap- del 28 al 41
43º- Especial DBS- cap 46.5 (intro saga Goku Black)
44º- cap- del 47 al 67 (no vore el 52 "relleno malo")
45º- cap- del 77 al 86
46º- cap- del 91 al 131 (Fì de la serie Dragon Ball Super)
47º- peli- "Super Broly". (Fì, de moment..)
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dt. 22 juny 2021, 22:32

Si no voy mal El plan para exterminar a los saiyans de 1993 y 2011 es la misma. Solo que la de 1993, se saco de la Playdia y el de 2011 del Ragin Blast.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dc. 23 juny 2021, 17:37

tebas_king ha escrit:
Si no voy mal El plan para exterminar a los saiyans de 1993 y 2011 es la misma. Solo que la de 1993, se saco de la Playdia y el de 2011 del Ragin Blast.


Si, tens tota la raò, la veritat es que és una peli que em va agradar prou, l'unica diferencia és que en la del 93 és un poc més completa i en l'altra va més all grá pero es salta cosetes. (Ja se que és per o d'un video joc) En la llista que em vaig fer ho vaig posar aixina.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dc. 23 juny 2021, 18:05

A mi me gustó tambien. Para un videojuego tenia una trama muy buena.
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 24 juny 2021, 10:33

Otohure ha escrit:
『Spoilers』

Us diré una mica del que està passant per on vaig jo.

• Krillin, Son Gohan i la Bulma han aterrat a l'planeta Namek per trobar les boles de drac.

• Ha aparegut un nou personatge que es diu Freezer, que era el cap de Vegeta i molts més. La veritat, es veu que no és bona cosa. Té moltes tropes per trobar les boles de drac. Freezer té la mateixa aspiració que Vegeta, la vida eterna.

• Vegeta vol encara que sigui una bola de el drac perquè així, Freezer no pugui tenir totes les boles de el drac i demanar el seu desig.

• Goku està en l'espai amb la nau que li ha preparat el pare de Bulma.

• Mentrestant, Krillin, Son Gohan i la Bulma doncs, ... estan bastant terroritzats pel que veuen.


• La veritat, després de l'combat tan dur que hi ha hagut (Vegeta VS Goku) m'esperava una saga tranquil·la, però la paraula "tranquil·litat" i "Bola de Drac" no peguen. Estic satisfeta, pinta bé aquesta saga.

『 Conforme passi el temps i passin nous esdeveniments, escriuré en aquest fil. Per ara, això és el que està passant. Pinta MOLT bé aquesta saga. S'estan ajuntant totes les "preciositats" juntes, jaja 』


Jo no fare spoilers. Pero he de dir que tot i la saga de Namek sigui la més considerada pels seguidors, sobretot per la part final no la consider-ho la millor. I ho considero així perque es centra massa en uns pocs personatges i trobo que es desaprofita molt la premisa de viatjar a l'espai i estar en un planeta diferent. Namek prometia molt (hagues pogut ser una especie de nova saga de la cinta vermella amb diferents trames, capitans, ambients). I en canvi tot el temps es el joc de l'amagatall de "em de amagar l'energia perque no ens detectin, noto l'energia de tal...", apart de que el planeta es bastant soso per lo que prometia. Apart de que es repeteix massa un esquema argumental que en acabar aquesta saga el comentare.

Pero he de dir a favor que te possiblement el millor enemic que ha tengut tota la serie: en Freezer. Només en Satanas Cor petit pare podria competir amb ell en carisma, historia passada, maldat i poder propi (sense trampes ni trucs de la maniga com els futurs enemics). I aixo li dona un plus a aquesta saga.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 12:25

[Resposta al comentari de Irss: La primera temporada, quan en goku es petit, es la millor sens dubte! Espero que la disfrutis molt! ;)]


M’ha agradat molt
Pero et puc dir, que Bola de Drac Z, me está agradant inclós més que cuan Goku es petit! Hi ha molts combats, aixó m’agrada molt. Vaig per la saga d’en Freezer.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 12:39

Otohure ha escrit:
[Resposta al comentari de Irss: La primera temporada, quan en goku es petit, es la millor sens dubte! Espero que la disfrutis molt! ;)]


M’ha agradat molt
Pero et puc dir, que Bola de Drac Z, me está agradant inclós més que cuan Goku es petit! Hi ha molts combats, aixó m’agrada molt. Vaig per la saga d’en Freezer.


Disfrutala, no trobaras altre combat tan intensiu, estrategic, llarg i emocionant con la lluita contra frizer. (Encara que encara queden parts prou bones de la serie) (mirar les pel·licules a on toca tambè enriqueix prou l'experiencia)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 16:10

Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
[Resposta al comentari de Irss: La primera temporada, quan en goku es petit, es la millor sens dubte! Espero que la disfrutis molt! ;)]


M’ha agradat molt
Pero et puc dir, que Bola de Drac Z, me está agradant inclós més que cuan Goku es petit! Hi ha molts combats, aixó m’agrada molt. Vaig per la saga d’en Freezer.


Disfrutala, no trobaras altre combat tan intensiu, estrategic, llarg i emocionant con la lluita contra frizer. (Encara que encara queden parts prou bones de la serie) (mirar les pel·licules a on toca tambè enriqueix prou l'experiencia)


Sí. Son els combats més intensos que he vist a la meva vida.

I si, quan pugui vaig a veure una de les pelis de DBZ, que em crida molt l'atenció.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 16:47

Otohure ha escrit:
Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
[Resposta al comentari de Irss: La primera temporada, quan en goku es petit, es la millor sens dubte! Espero que la disfrutis molt! ;)]


M’ha agradat molt
Pero et puc dir, que Bola de Drac Z, me está agradant inclós més que cuan Goku es petit! Hi ha molts combats, aixó m’agrada molt. Vaig per la saga d’en Freezer.


Disfrutala, no trobaras altre combat tan intensiu, estrategic, llarg i emocionant con la lluita contra frizer. (Encara que encara queden parts prou bones de la serie) (mirar les pel·licules a on toca tambè enriqueix prou l'experiencia)


Sí. Son els combats més intensos que he vist a la meva vida.

I si, quan pugui vaig a veure una de les pelis de DBZ, que em crida molt l'atenció.


Yo de ti veria la de "el ultimo combate" que trata sobre los origenes de los saiyans y entenderas mejor la historia de freezer, de echo la puedes ver ya.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 18:13

terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
Raohken ha escrit:

Disfrutala, no trobaras altre combat tan intensiu, estrategic, llarg i emocionant con la lluita contra frizer. (Encara que encara queden parts prou bones de la serie) (mirar les pel·licules a on toca tambè enriqueix prou l'experiencia)


Sí. Son els combats més intensos que he vist a la meva vida.

I si, quan pugui vaig a veure una de les pelis de DBZ, que em crida molt l'atenció.


Yo de ti veria la de "el ultimo combate" que trata sobre los origenes de los saiyans y entenderas mejor la historia de freezer, de echo la puedes ver ya.


Muy buena recomendacion Termi!

No volia dir res, però és de veres que per la part per a on va n'hi ha pelicules molt interesants de vore per entendre millor tot, si es veuen quan s'han de vore, clar xD.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 20:48

terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
Raohken ha escrit:

Disfrutala, no trobaras altre combat tan intensiu, estrategic, llarg i emocionant con la lluita contra frizer. (Encara que encara queden parts prou bones de la serie) (mirar les pel·licules a on toca tambè enriqueix prou l'experiencia)


Sí. Son els combats més intensos que he vist a la meva vida.

I si, quan pugui vaig a veure una de les pelis de DBZ, que em crida molt l'atenció.


Yo de ti veria la de "el ultimo combate" que trata sobre los origenes de los saiyans y entenderas mejor la historia de freezer, de echo la puedes ver ya.


❥ Una pregunta, amb "saiyans" vols dir als guerrers de l'espai, no? Crec que si.

❥ Exacte! La pel·lícula que he dit que anava a veure i em cridava l'atenció és aquesta, “L’últim combat”. Els meus pares i jo la veurem a la fi de la saga de Freezer.

❥ El meu pare diu que li agrada molt la pel·lícula, així que la veurem a la fin de la saga, ja que estem en un moment èpic i no volem tallar-lo, i veure-ho més tard, estem ansiosos per veure més jaja :profident:
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 27 juny 2021, 20:54, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 27 juny 2021, 20:54

Si t'has de saltar alguna cosa es el Super i no el GT, com ha dit terminator.

I si, la millor temporada es Goku de petit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants