Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
CriB
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 15 maig 2021, 19:25

Cinturó Negre - Yawara

ds. 15 maig 2021, 19:30

Benvolguts,
Estic acabant de mirar en català la sèrie anime 'Cinturó Negre'. Com sabreu, l'anime no engloba el final del manga i no em voldria quedar sense conèixer el desenllaç de la sèrie, és per això que obro aquest fil, per tal que em confirmeu si es disposa d'alguna versió en català (no oficial, és clar, perquè Glènat no la va aconseguir cobrir) d'aquesta darrera part del manga. Si no fos així, en qualsevol altre idioma també em valdria.

Moltes gràcies.
CriB.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Cinturó Negre - Yawara

dg. 16 maig 2021, 15:36

CriB ha escrit:
Si no fos així, en qualsevol altre idioma també em valdria.


Jo diria que en japonès deu estar, però aviam si algú ho pot confirmar :xiulant:

PS: en xinès està complert, però m'imagino que no et val. En anglès només fins al capítol 92 i no te pinta que l'acabin a curt termini.
 
Avatar de l’usuari
CriB
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 15 maig 2021, 19:25

Re: Cinturó Negre - Yawara

dl. 17 maig 2021, 09:08

thegarfel ha escrit:
CriB ha escrit:
Si no fos així, en qualsevol altre idioma també em valdria.

Jo diria que en japonès deu estar, però aviam si algú ho pot confirmar :xiulant:
PS: en xinès està complert, però m'imagino que no et val. En anglès només fins al capítol 92 i no te pinta que l'acabin a curt termini.



Ostres, doncs veient les dificultats per trobar-ne alguna versió, et diré que el xinès ja em val. Pel que fa a la traducció, ja m'espavilaria amb el traductor google per càmera o algun altre invent d'aquest estil. Em podries facilitar la seva ubicació, si us plau.

Agraït.
CriB.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Cinturó Negre - Yawara

dl. 17 maig 2021, 10:53

CriB ha escrit:
thegarfel ha escrit:
CriB ha escrit:
Si no fos així, en qualsevol altre idioma també em valdria.

Jo diria que en japonès deu estar, però aviam si algú ho pot confirmar :xiulant:
PS: en xinès està complert, però m'imagino que no et val. En anglès només fins al capítol 92 i no te pinta que l'acabin a curt termini.



Ostres, doncs veient les dificultats per trobar-ne alguna versió, et diré que el xinès ja em val. Pel que fa a la traducció, ja m'espavilaria amb el traductor google per càmera o algun altre invent d'aquest estil. Em podries facilitar la seva ubicació, si us plau.

Agraït.
CriB.


Aquí mateix tens els 29 volums sencers en xinès:

https://www.manhuagui.com/comic/8807/

Està en tradicional o sigui que l'OCR tindrà un pel més de dificultats, però almenys la qualitat es força clara. Això si, tardaràs la tira però almenys et quedarà molt més clar tot que si fessis servir OCR per traduïr del japonès.

Tot i això jo et recomano que busquis aviam si ho trobes en portuguès, francés o italià... per raons òbvies.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 20 visitants