Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Ed_Carnby
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 13 juny 2021, 01:04

Re: Anime en català a les Plataformes VOD

dc. 23 feb. 2022, 23:44

Una pregunta per curiositat, Bluepheasant: eldoblatge.com ha canviat d'administradors i per això torna a estar activa? Fa temps que sento que es preparava una nova pàgina web per fer el mateix que fa aquesta, perquè no hi havia manera de contactar amb l'administrador i penjar-hi més fitxes. Suposo que ara se'n podran tornar a aportar al fòrum del web.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime en català a les Plataformes VOD

dj. 24 feb. 2022, 00:03

Ed_Carnby ha escrit:
Una pregunta per curiositat, Bluepheasant: eldoblatge.com ha canviat d'administradors i per això torna a estar activa? Fa temps que sento que es preparava una nova pàgina web per fer el mateix que fa aquesta, perquè no hi havia manera de contactar amb l'administrador i penjar-hi més fitxes. Suposo que ara se'n podran tornar a aportar al fòrum del web.

L'admin continúa sent el mateix, no us preocupeu, jo estic afegint dades faltants d'animes i corregint errors de fa temps, cualsevol cosa que volgueu aprortar podeu dir-ho per aquí al forum i jo m'en faig càrrec.

No colapsem el forum perque l'admin té molta feina després d'uns anys i hem d'anar poc a poc.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime en català a les Plataformes VOD

dj. 24 març 2022, 00:16

Segons la base de dades de desdelsofa.cat hi ha un total de 35 animes amb audio català disponible entre totes les plataformes.
Ja portem un mes on estem treballant a eldoblatge, on les fitxes dels animes que hi son a les plataformes les podeu consultar per saber quines veus es poden escoltar, sobre això últim; cada actor només pot tenir 3 mostres a la seva fitxa, jo estic enviant mostres que están quedant bastant bé, procuraré que els actors que tenen papers emblemàtics a l'anime en català hi hagi mostres d'aquests personatges com per exemple l'Eduard Itchart (escolteu la tercera mostra): http://www.eldoblatge.com/actor_doblatge/eduard_itchart
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime en català a les Plataformes VOD

dj. 24 març 2022, 00:37

Pel que fa al tema dels audios en català a les plataformes Netflix doblarà continguts en català, gallec i basc i será un total de 70 títols.
A totes les notícies que he vist diuen que es doblarán les pel·lícules infantils i la resta subtitularán, aixó em preocupa per que no s'esmena res de l'anime, l'Spin off de Detectiu Conan sobre l'Amuro tindrá doblatge en castellà a Netflix i sería vergonyós que no es doblés en catalá sabent de sobres que el Doblatge català del Conan es l'idioma amb més minuts doblats a tot occident.

Que passarà amb l'anime?

Netflix ara mateix es la plataforma que més anime produeix, veure-ho subtitulat no será el mateix, cladría que veiessin com l'anime doblat en català omple sales de cinema, realment començar una nova era de l'anime doblat en catalá es a les mans de Netflix.

    ·Cal que anem tots a veure les próximes pel·lis d'anime que hi haurá al cinema, aneu amb els vostres amics.
    ·Que els perfils com @samfaina_visual, @DoblatgeCatala al moment de promocionar alguna estrena als cinemes o plataformes l'anime sigui prioritari.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: pinya i 38 visitants