Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
OrochiX99
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 14 juny 2021, 15:58

Pel·lícula desconeguda de mitjants dels 90

dl. 14 juny 2021, 17:49

Hola tots, cap allà a mitjants dels noranta feien per la tele algunes pel·lícules d'anime, de les quals guardo records de dues especialment. Durant bastants anys vaig creure que les escenes que recordava eren de la mateixa pel·lícula, però resulta que no. La primera de les pel·lícules que parlo la vaig trobar fa uns anys per internet, era una on sortien monstres/dimonis amb tentacles, de sang i fetge, recordo especialment l'escena d'una noia vomitant un cuc gegant de color gris, estesa sobre la gespa, de nit, si no recordo malament. Ja ni recordo el nom de la pel·lícula (agraïria que algú m'ho recordés), però sé que es coneguda, entre cometes. El cas és que fins ara no he pogut esbrinar quina és l'altra pel·lícula amb la que la confonia. Les escenes i altres coses que recordo d'aquesta altra pel·lícula són:

Un 'dimoni o mag fosc' que segresta una noia. Se l'emporta a una mena de 'dimensió/espai buit' (de tonalitats càlides, em sona que rosades) on la té allà per no sé què, tinc el record que era per un sacrifici o ritual per obtenir algun poder o destruir alguna cosa. La noia perd el coneixement des d'abans darribar allà i està estesa, levintant en l'aire, crec que amb vestit llarg però no hi posaria la mà al foc. Més tard, els bons arriben al lloc pero per algun motiu es veuen impotents davant el dolent/dimoni i no l'ataquen.

Els personatges fan servir la magia, i hi apareixen pentacles constantment (em sona que es teletransportessin fent servir aquests pentacles lluminosos).

El dibuix i l'animació els recordo bastant elaborats. Si la memòria no m'enganya, amb rostres i faccions d'estil puntiagut.

Recordo una escena bastant random, que era com una trama o subtrama paral·lela, on dos personatges s'enfronten fent servir poders màgics enmig de la ciutat. L'asfalt i els edificis queden esmicolats, i si no recordo malament, un dels dos invoca una mena de serp o hidra negra gegant (semblant al drac de flames negres de Yuyu Hakusho).

Com veieu, am prou feines recordo detalls relevants, però m'agradaria poder trobar aquesta pel·lícula i tornar-la a veure.

Gràcies per l'ajuda
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Pel·lícula desconeguda de mitjants dels 90

dl. 14 juny 2021, 20:59

La dels tentacles i que es bastant famosa pot ser que sigui UROTSUKIDOJI.

I lo d'una noia vomitant un cuc i amb l'aparició de pentacles pot ser DOOMED MEGALOPOLIS.

Pero no n'estic segur.
 
OrochiX99
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 14 juny 2021, 15:58

Re: Pel·lícula desconeguda de mitjants dels 90

dt. 15 juny 2021, 07:44

Chillard ha escrit:
La dels tentacles i que es bastant famosa pot ser que sigui UROTSUKIDOJI.

I lo d'una noia vomitant un cuc i amb l'aparició de pentacles pot ser DOOMED MEGALOPOLIS.

Pero no n'estic segur.



Gràcies!! Sí, una de les dues és sens dubte DOOMED MEGALOPOLIS. Vaig a veure si UROTSUKIDOJI es correspon amb el que recordo de l'altra pel·lícula.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants