Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dv. 18 juny 2021, 18:20

Ja coneixem el fenòmen "Simpsons": sèries que continuen molt després de fer gràcia, o molt després d'haver-se resolt la trama principal, per tal de seguir fent pasta :bleh:
Quines sèries considereu que s'haurien d'haver acabat abans?

Per exemple, en la meva opinió:

-Bola de Drac Super no hauria d'haver existit.
-Si Sailor Moon s'hagués acabat a la primera temporada, hagués quedat una història molt més sòlida (no és que totes les altres siguin infumables, però l'història va perdent el rumb a poc a poc. El mateix es podria dir de tot Bola de Drac Z, de fet)
-Inuyasha s'allarga molt després de la quarta temporada (la dels Shichininkai); jo hagués eliminat la setena temporada i ajuntat la cinquena i la sisena.)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

ds. 19 juny 2021, 20:24

Naruto. Jo crec que hauria d'haver acabat molt abans del que va acabar.

M'agradava Naruto però em sembla que a mesura que passava el temps perdia la seva gràcia que ho feia divertit, entretingut i original.
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 20 juny 2021, 09:52

Els simpson haurien d'haver acabat a la temporada 10. Just abans de morir la dona de'n Flanders que fou quan en Homer es va tornar imbecil del tot. Aqui tenim els nostres simpson particulars: els Alcantara. doncs, Cuentame hauria d'haver acabat amb la mort de'n Franco.

I pel que fa a anime puc dir que "Bola de drac" hauria d'haver acabat amb la saga dels androides. Que si, que a l'etapa del monstre Bu en Vegeta tenia una evolucio i un sacrifici molt macos (tot i que l'esclat de rabia que agafa al joc de'n Celula per en Trunks ja demostrava això) pero no compensa l'involució, anulacio i ridiculització de molts personatges importants (sobretot en Son Gohan i en Cor Petit que ja no són ni l'ombra de lo que un dia van ser), l'exces d'infantilisme, la falta de drama i serietat i uns nivells i poders nous absurds que apart de no servir per res s'obtenien sense cap esforç ni entrenament dur.
Imatge
 
JoanM
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 14:24

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 04 jul. 2021, 20:28

Jo crec que Bleach hauria d'aver acabar
Spoiler: mostra
al derrotar a l'aizen

La saga fullbring no em va agradar gaire. La de la guerra dels 1000 anys encara no es anime pero el manga podria haver molat si al final no hagués acabat tan de sobte, crec que va deixar uns quants caps solts que semblava que volia desenvolupar pero li van fer acabar. Si hagués acabat com ell volia segurament molaria més pero per deixar-ho en mitges tintes i aquest mal sabor de boca al final (que es el que més recordes) valdria mes no haver fet res.

Apuntava maneres pero així i tot hi va haver evolucions que eren un poc massa flipada i allargava massa la trama
Spoiler: mostra
(la versió gata de la Yoruichi, els 4 guardaespatlles del Ywatch o el que van fer amb el Kenpachi...)
i quan havia de desenvolupar bé a la batalla final se la va ventilar en 4 capitols.
Spoiler: mostra
ni la batalla del Sado, ni bankai del Hisagi, maten al Yamamoto massa facil...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 04 jul. 2021, 20:41

Otohure ha escrit:
Naruto. Jo crec que hauria d'haver acabat molt abans del que va acabar.

M'agradava Naruto però em sembla que a mesura que passava el temps perdia la seva gràcia que ho feia divertit, entretingut i original.

Kishimoto quería acabarla en la saga de Pain y luego hacer una especie de epílogo para darle un final a la trama de Sasuke y el resto, pero... los editores.
Aleph ha escrit:
-Inuyasha s'allarga molt després de la quarta temporada (la dels Shichininkai); jo hagués eliminat la setena temporada i ajuntat la cinquena i la sisena.)

Inuyasha s'allarga massa després de la trama del fragment de l'esfera de l'altre món i te trames que sobren una mica però revelen coses interesants.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 04 jul. 2021, 22:53

Naruto, Dragon Ball, Bleach, One Piece... Shonen tiende a obligar a los artistas a alargar las series en exceso. Z no tenía que existir, existió por exigencias de Shonen, Eiichiro Oda quería terminar la serie hace ya un par de años, pero claro, hacen lo posible para que alargue la serie unos años, ya que todavia no tiene un relevo para un manga de larga duración y de culto...
 
Jedi Apprentice
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 21:28

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dt. 27 jul. 2021, 19:27

Creo que Dragon Ball debería haber acabado con la derrota de Cell, pero la saga de Buu sigue teniendo grandes momentos. De hecho, el combate entre Vegetto y Buuhan es mi favorito de todo Dragon Ball.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 01 ago. 2021, 16:16

Normalment, si algo es bo i continua de seguit, no es dolent continuar. Es clar, hi ha el factor desgast.... aquí van les meves;

Bola de Drac hauria de haver acabat amb en Vageku, quant lluiten. Més enllá d'allí s'allarga infinitament. El máxim era fusionar en Vageta i en Son Goku, era un bonic final i tal. Aixó no treu que en Uub estigui guai, una mica la historia extra dels deus neptuns, algunes cosetes de GT com Giru, Baby, la 4ª transformació, boles corruptes, el drac Sheron vermell. Pero si s'hagués acabat allí, Bola de Drac seria la repanotxa total, i si haguessin tret una continuació ara diguessim, el món s'hauria parat en sec per veure-ho :) . Ja ni parlem de lo dolenta que trobo Super.

Simpson totalment d'acord, quant Homer es torna imbécil del tot i entren en contradiccions constants i continues.

I per afegir-ne de no animes;

3Below; la segona temporada es molt dolenta.
Dragon Prince; la primera temporada es gloria, la segona fluixa i la tercera, horrible. Més hagués valgut que no l'haguessin fet.
Nan Roig; crec que la 12ª, quant trenquen la 4ª barrera. Horrible. Apart de veure vius els actors originals, res més de bo. La 13ª crec no l'han doblada al català, i no l'he vist.
Cleopatra in Space; la 2ª temporada també es molt dolent, només es recupera als ultims episodis, péro en general millor sense.
Guardians of the Galaxy; la ultima temporada es repetitiva i dolenta.

I si parlem de reinicis o noves versions, allí si que hi ha per escriure un llibre;

El reeboot de Reeboot, amb actors de realitat. Vaig resistir el episodi 1. Dels pitjors insults que he vist al fan.
Masters of the Universe Revelations; només he vist un episodi, pero se'm han tret les ganes de més.
Ben 10; la nova reversió per nens de preescolar et fa pensar cap on va la humanitat.
V, los visitantes; la nova versió es una altra espifiada de campionat

I en pelis molt més també, només que ara no em venen al cap.


Hi ha moltes series que les ultimes temporades son irrelevants, péro al menys entretenen. No fan mal, pero les anteriorment mencionades pel meu gust, sí.
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dl. 02 ago. 2021, 20:30

Naruto, bola de drac super i el detectiu conan que allargant sense aportar res a la trama, diferent trobo de one piece que si soc conscient que alguns capítols sobren però cada arc aporta a la trama principal
 
Avatar de l’usuari
AlanFlow
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 19:13

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dc. 04 ago. 2021, 10:21

Bastant evident.. Death note
 
Avatar de l’usuari
misao84
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 13:21

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 08 ago. 2021, 22:30

- Bola de drac: Coincideixo que hauria d'haber acabat amb Z
- Inuyasha: S'allarga massa per després acabar amb les presses amb Kanketsu hen
- Detectiu Conan: Al principi la seguia, pero hi ha massas capitols i la majoria no porten a re.s La trama no avança
 
Avatar de l’usuari
Armand
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 17:42

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 22 ago. 2021, 12:16

Bola de drac GT s’hauria d’haver acabat abans del primer capítol. No crec que ningú ho pugui discutir...
Alguns comenteu que la saga d’en Buu de Bola de Drac sobra. Bé, jo no puc pensar en Bola de Drac sense en Buu... és l’evolució del propi manga/anime. Potser també és torna una mica als orígens de Bola de drac. Algun cop he llegit que en Toriyama ja estava cansat de Bola de drac i la saga d’en Buu la va fer una mica per obligació contractual. No se si es veritat o no, però podria explicar aquest canvi.
Armand MC
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dg. 22 ago. 2021, 20:28

MAJOR es un dels animes de temática esportiva més ben valorats alhora que casi desconegut. El recomano a qui li agradi el génere, encara que el beisbol no li atregui massa (com a mi).

Té 6 temporades de les quals a mi només m'interessen les 3 primeres, les quals ocorren durant la infancia i adolescència del protagonista. Les tres últimes temporades passen ja en el món professional del beisbol i certament es quan perd la gràcia de l'anime.

A les temproades 1-2-3 el protagonista (un geni del beisbol) es veu obligat a fer equip amb uns matats per tal d'enfrontar-se a equips més ben preparats de la secundària/batxillerat. I es molt interessant veure com han d'idear estratègies durant els partits per tal de contrarrestar la diferència de nivell.

Encara així qui li moli el beisbol gaudirá segur de tot el conjunt de la serie.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dt. 24 ago. 2021, 20:59

Armand ha escrit:
Bola de drac GT s’hauria d’haver acabat abans del primer capítol. No crec que ningú ho pugui discutir...


- Te el millor opening de tota la saga.
- Es millor que el Z ja que segueix l'essència del manga original.
- SS4 es millor que SS3, que SS2 o que SS. Per això te un 4, vamos, és de traca.

No crec que ningú ho pugui discutir...
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dt. 24 ago. 2021, 23:48

thegarfel ha escrit:
Armand ha escrit:
Bola de drac GT s’hauria d’haver acabat abans del primer capítol. No crec que ningú ho pugui discutir...


- Te el millor opening de tota la saga.
- Es millor que el Z ja que segueix l'essència del manga original.
- SS4 es millor que SS3, que SS2 o que SS. Per això te un 4, vamos, és de traca.

No crec que ningú ho pugui discutir...


- Si o si algú havia d'haver que li agradara tant Dragon ball Gt, però mare meua, d'això a dir que te el millor opening de tota la saga... (Entenc que et referixes a qualsevol saga de Bola de drac) Pal meu gust potser competix amb l'Opening de DBS pel pitjor opening de tots.

- Es millor que Z?? En que sentit? Si Z es del manga original ja, en canvi Gt no.

- Jo visualment i pensant en el que podria haver sigut em quede amb el SS3, i ja si pense només en el que "ha sigut realment" crec que preferisc el SS1 sense dubte, el SS4 el descartava inclús jugant al Budokai Tenkaichi 3 de Ps-2 xD.

- I com ultim punt, si deies en forma ironica, sarcastica o com es diga (supose que m'entendreu) oblida tot el que he possat xDDD. I si nos, no t'ho prengues a mal, aixina es com ho veig jo, però de veres que m'ha sorpres, és la primera volta que trobe qui defenga tant DBGT en tota ma vida.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants