Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dc. 25 ago. 2021, 01:22

Raohken ha escrit:
- I com ultim punt, si deies en forma ironica, sarcastica o com es diga (supose que m'entendreu) oblida tot el que he possat xDDD. I si nos, no t'ho prengues a mal, aixina es com ho veig jo, però de veres que m'ha sorpres, és la primera volta que trobe qui defenga tant DBGT en tota ma vida.


Gracias por jugar jajaja

Doncs no, a banda del meu últim punt chorra, la resta és el que penso. Però és clar, jo estic per damunt dels 25 i per sota dels 30. Sóc de segona generació... i bola de drac mai m'ha entusiasmat especialment, per molt que hagi vist totes les sèries vàries vegades. One Piece > Bola de drac perquè ens entenguem. Clar que Yu Yu Hakusho > Bola de Drac també... així que no em facis gaire cas.

Que te a veure que el Z sigui el manga de l'autor i el GT sigui original? Lo important és la narrativa, no qui firma la història.

L'opening de GT és mític. I GT és una sèrie d'aventures en molt pocs capítols, mentre que el Z és un videojoc de lluita que dura mil anys. M'agafes el Z, em treus un 70% de les lluites i et queda una sèrie cullunuda. L'entreno del Goku de cami a Namek es lo millor de l'arc per posar-te un exemple.

I posats a dir, Bola de Drac Super em va agradar més que el Z fins i tot, no se'm va fer gens pesat.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dc. 25 ago. 2021, 10:33

thegarfel ha escrit:
Raohken ha escrit:
- I com ultim punt, si deies en forma ironica, sarcastica o com es diga (supose que m'entendreu) oblida tot el que he possat xDDD. I si nos, no t'ho prengues a mal, aixina es com ho veig jo, però de veres que m'ha sorpres, és la primera volta que trobe qui defenga tant DBGT en tota ma vida.


Gracias por jugar jajaja

Doncs no, a banda del meu últim punt chorra, la resta és el que penso. Però és clar, jo estic per damunt dels 25 i per sota dels 30. Sóc de segona generació... i bola de drac mai m'ha entusiasmat especialment, per molt que hagi vist totes les sèries vàries vegades. One Piece > Bola de drac perquè ens entenguem. Clar que Yu Yu Hakusho > Bola de Drac també... així que no em facis gaire cas.

Que te a veure que el Z sigui el manga de l'autor i el GT sigui original? Lo important és la narrativa, no qui firma la història.

L'opening de GT és mític. I GT és una sèrie d'aventures en molt pocs capítols, mentre que el Z és un videojoc de lluita que dura mil anys. M'agafes el Z, em treus un 70% de les lluites i et queda una sèrie cullunuda. L'entreno del Goku de cami a Namek es lo millor de l'arc per posar-te un exemple.

I posats a dir, Bola de Drac Super em va agradar més que el Z fins i tot, no se'm va fer gens pesat.


Jo per damunt dels 30 i un poc per baix dels 40, però això és el de menys, esta clar que a tu no t'agrada molt els combats en l'anime perque et passa el contrari que a mi, Gt em desespera tanta suavitat amb els personatges i eixos combats que acaben ans de começar o d'un colp, a mi sobre tot m'agrada que hi haja una bona trama per supost, pero també l'emoció en els combats (parlant de Bola de drac), per això Super a pesar de tindre també prous combats, la involució dels personatges, eixa falta d'emoció en els combats, els ridículs personatges nous i la desgana mateixa alhora de dibuixar-ho, no compensen unes "bones" trames, ahì Gt si que guanya, encara que no m'agrade han possat més "carinyo" en el dibuix i l'animaciò (O tal volta siga el CGI que conforme passen els anys l'intensifiquen més alhora que van empijorant l'animació dels animes).

Precisament l'anada a Namek se'm feia pesada a mi, que si el fals planeta Namek, els xiquets de l'espai... L'entrenament de Goku en la nau espacial encara bé perque va combinant-se amb les mogudes de Krilin, Bulma i Gohan en Namek, que si nos... No se jo.
 
Avatar de l’usuari
Armand
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 17:42

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dv. 27 ago. 2021, 12:08

thegarfel ha escrit:
Armand ha escrit:
Bola de drac GT s’hauria d’haver acabat abans del primer capítol. No crec que ningú ho pugui discutir...


- Te el millor opening de tota la saga.
- Es millor que el Z ja que segueix l'essència del manga original.
- SS4 es millor que SS3, que SS2 o que SS. Per això te un 4, vamos, és de traca.

No crec que ningú ho pugui discutir...



- El millor opening... bé al final va per gustos. A mi personalment potser m’agraden més els endins que els opening del GT. Tot i això no valoraria una sèrie pels seus openings/endings.
- O jo vaig molt perdut, o GT no te manga. És un producte d’anime comercial de la Toei. No t’acabo d’entendre...
- Per mi, i com tot és opinió personal, el millor és el SS. A tots en va flipar veure en Son Gohan de SS2 o la transformació d’en Goku a SS3. I recordo que en el seu moment també se li va treure molt de suc comercial al SS4 i em va molar molt, però al final han convertit les transformacions en una cosa vulgar (nomes cal veure el que estan fent ara amb Bola de Drac Super, que entre el superguerrer Deu, el Blue, l’ultrainstint, etc... hi ha més transformacions que capítols).
Com deia abans (opinió personal), el SS te un sentit, que és el guerrer llegendari (deixem de banda el tema Broly que només apareix en les pel·lícules). La resta, ja sigui SS2, SS3,... està bé, però no és el mateix.


Com diu en Raohken, si ho deies amb sarcasme no he dit res! I si realment ho defensaves, benvingut sigui, que sempre està bé veure punts de vista diferents.
Armand MC
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dv. 27 ago. 2021, 13:02

Armand ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Armand ha escrit:
Bola de drac GT s’hauria d’haver acabat abans del primer capítol. No crec que ningú ho pugui discutir...


- Te el millor opening de tota la saga.
- Es millor que el Z ja que segueix l'essència del manga original.
- SS4 es millor que SS3, que SS2 o que SS. Per això te un 4, vamos, és de traca.

No crec que ningú ho pugui discutir...



- El millor opening... bé al final va per gustos. A mi personalment potser m’agraden més els endins que els opening del GT. Tot i això no valoraria una sèrie pels seus openings/endings.
- O jo vaig molt perdut, o GT no te manga. És un producte d’anime comercial de la Toei. No t’acabo d’entendre...
- Per mi, i com tot és opinió personal, el millor és el SS. A tots en va flipar veure en Son Gohan de SS2 o la transformació d’en Goku a SS3. I recordo que en el seu moment també se li va treure molt de suc comercial al SS4 i em va molar molt, però al final han convertit les transformacions en una cosa vulgar (nomes cal veure el que estan fent ara amb Bola de Drac Super, que entre el superguerrer Deu, el Blue, l’ultrainstint, etc... hi ha més transformacions que capítols).
Com deia abans (opinió personal), el SS te un sentit, que és el guerrer llegendari (deixem de banda el tema Broly que només apareix en les pel·lícules). La resta, ja sigui SS2, SS3,... està bé, però no és el mateix.


Com diu en Raohken, si ho deies amb sarcasme no he dit res! I si realment ho defensaves, benvingut sigui, que sempre està bé veure punts de vista diferents.


- Quan dic que segueix l'essència del manga original, em refereixo al manga de Bola de Drac, el primer de tots.
- Lo de SS evidentment que és una parida tal com ho he dit, però suposo que hi ha gent que està d'acord.

Llegeix això: viewtopic.php?f=5&t=23411&p=372102&hilit=agrada#p372102
 
Avatar de l’usuari
Armand
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 17:42

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dv. 27 ago. 2021, 13:31

thegarfel ha escrit:
Armand ha escrit:
thegarfel ha escrit:

- Te el millor opening de tota la saga.
- Es millor que el Z ja que segueix l'essència del manga original.
- SS4 es millor que SS3, que SS2 o que SS. Per això te un 4, vamos, és de traca.

No crec que ningú ho pugui discutir...



- El millor opening... bé al final va per gustos. A mi personalment potser m’agraden més els endins que els opening del GT. Tot i això no valoraria una sèrie pels seus openings/endings.
- O jo vaig molt perdut, o GT no te manga. És un producte d’anime comercial de la Toei. No t’acabo d’entendre...
- Per mi, i com tot és opinió personal, el millor és el SS. A tots en va flipar veure en Son Gohan de SS2 o la transformació d’en Goku a SS3. I recordo que en el seu moment també se li va treure molt de suc comercial al SS4 i em va molar molt, però al final han convertit les transformacions en una cosa vulgar (nomes cal veure el que estan fent ara amb Bola de Drac Super, que entre el superguerrer Deu, el Blue, l’ultrainstint, etc... hi ha més transformacions que capítols).
Com deia abans (opinió personal), el SS te un sentit, que és el guerrer llegendari (deixem de banda el tema Broly que només apareix en les pel·lícules). La resta, ja sigui SS2, SS3,... està bé, però no és el mateix.


Com diu en Raohken, si ho deies amb sarcasme no he dit res! I si realment ho defensaves, benvingut sigui, que sempre està bé veure punts de vista diferents.


- Quan dic que segueix l'essència del manga original, em refereixo al manga de Bola de Drac, el primer de tots.
- Lo de SS evidentment que és una parida tal com ho he dit, però suposo que hi ha gent que està d'acord.

Llegeix això: viewtopic.php?f=5&t=23411&p=372102&hilit=agrada#p372102



Mentre t’anava contestant ho anava pensant, i al llegir l’enllaç que m’has passat ho reafirmo. Tristament (perquè em fa persona gran), son generacions. Jo soc de la generació que va veure Bola de Drac i Z en les seves primeres emissions, i en aquella època tampoc ho podies comparar amb altres ànimes “semblants”, doncs les alternatives eren l’inspector Gadget, James Bond Junior,... (grans series eh!).
Amb el temps he vist, Yu Yu Hakusho (per citar un anime “similar”) i també em va agradar molt, però sense poder-la comparar amb Bola de Drac. Potser pel fet d’haver mitificat Bola de Drac, que vist en perspectiva és el que m’ha passat. Com dius en l’altre post, “potser molts fans acèrrims de Bola que corren per aquí potser no ho serien si haguessin tingut una millor alternativa”, però és el que tenim. Ja no nomes és la sèrie, si no tot el que l’acompanyava. En aquella època veies el capítol al migdia i quan tornaves a l’escola a la tarda, el 80% de la classe l’havia vist i el comentava.
Bola de Drac GT ens va arribar a finals dels 90 i recordo que els comprava en VHS i que sortien cada setmana, gravats ens castellà. Clar això ja no era el mateix.
Armand MC
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dv. 27 ago. 2021, 14:02

Jaja,

Doncs a la meva època eres un friky si ho feies... i quan vaig acabar la universitat la dècada passada els frikis eren qui no parlaven de marvel, videojocs, etc ja que no estaven al dia. I ara suposo que tot el jovent deu haver vist AoT com a minim quan es tracta d'anime... però està bé, jo me n'alegro que el món hagi canviat i ja no et marginin per aquests tipus de hobbies.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

ds. 28 ago. 2021, 14:32

Armand ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Armand ha escrit:


- El millor opening... bé al final va per gustos. A mi personalment potser m’agraden més els endins que els opening del GT. Tot i això no valoraria una sèrie pels seus openings/endings.
- O jo vaig molt perdut, o GT no te manga. És un producte d’anime comercial de la Toei. No t’acabo d’entendre...
- Per mi, i com tot és opinió personal, el millor és el SS. A tots en va flipar veure en Son Gohan de SS2 o la transformació d’en Goku a SS3. I recordo que en el seu moment també se li va treure molt de suc comercial al SS4 i em va molar molt, però al final han convertit les transformacions en una cosa vulgar (nomes cal veure el que estan fent ara amb Bola de Drac Super, que entre el superguerrer Deu, el Blue, l’ultrainstint, etc... hi ha més transformacions que capítols).
Com deia abans (opinió personal), el SS te un sentit, que és el guerrer llegendari (deixem de banda el tema Broly que només apareix en les pel·lícules). La resta, ja sigui SS2, SS3,... està bé, però no és el mateix.


Com diu en Raohken, si ho deies amb sarcasme no he dit res! I si realment ho defensaves, benvingut sigui, que sempre està bé veure punts de vista diferents.


- Quan dic que segueix l'essència del manga original, em refereixo al manga de Bola de Drac, el primer de tots.
- Lo de SS evidentment que és una parida tal com ho he dit, però suposo que hi ha gent que està d'acord.

Llegeix això: viewtopic.php?f=5&t=23411&p=372102&hilit=agrada#p372102



Mentre t’anava contestant ho anava pensant, i al llegir l’enllaç que m’has passat ho reafirmo. Tristament (perquè em fa persona gran), son generacions. Jo soc de la generació que va veure Bola de Drac i Z en les seves primeres emissions, i en aquella època tampoc ho podies comparar amb altres ànimes “semblants”, doncs les alternatives eren l’inspector Gadget, James Bond Junior,... (grans series eh!).


En eixa epoca també havia anime per escollir, encara que fora poc, abans a eixir Bola de Drac, recorde que feien una prou semblant (Al menys en Canal 9): "Els Monkeys" (Goku no Daibouken), i despres, ja englobant entre valencià, català i castellà, estava Musculman, Los caballeros del Zodiako, Mazinger Z, Transformers, Els guardian de la Galaxia supose i algun altre que se m'olvida segur, i a part havien alguns animes més dedicats a un públic femení, com Piruetas o Jhony y sus amigos (Orange Road si no l'estic confonent amb altre) i segur que d'este tipus m'olvide més d'un, ja que només les recorde perque li agradaven a ma germana major, però a mi no em feien molta gracia.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dl. 30 ago. 2021, 23:29

Bluepheasant ha escrit:
Otohure ha escrit:
Naruto. Jo crec que hauria d'haver acabat molt abans del que va acabar.

M'agradava Naruto però em sembla que a mesura que passava el temps perdia la seva gràcia que ho feia divertit, entretingut i original.

Kishimoto quería acabarla en la saga de Pain y luego hacer una especie de epílogo para darle un final a la trama de Sasuke y el resto, pero... los editores.
Aleph ha escrit:
-Inuyasha s'allarga molt després de la quarta temporada (la dels Shichininkai); jo hagués eliminat la setena temporada i ajuntat la cinquena i la sisena.)

Inuyasha s'allarga massa després de la trama del fragment de l'esfera de l'altre món i te trames que sobren una mica però revelen coses interesants.


Vols dir? Amb referència al tema de Naruto.

T'ho dic perquè estic remirant (de fet mirant per primer cop xd) l'anime de shippuden ja que en el seu dia vaig veure poc anime de la part shippuden i no em sembla pas que el ritme caigui post Pain, tot al contrari, A partir d'allà, Kishi va més per feina portant les històries de Naruto i Sasuke en paral.lel però el ritme és força bo.

Naruto té uns 135 episodis, dels quals n'hi ha relativament pocs d'aquests inventats (els típics de relleno), però shippuden, tot i tenir 500 episodis, 205 són extres, per omplir i sense aportar gran cosa. Dit d'una altra manera, dels 135 inicials de Naruto (no compto aquells 60-70 que van fer abans de shippuden i que eren , la majoria d'ells infumables xd) la gran majoria són cánon amb el manga i dels 500 de Shippuden n'hi ha 295 cánon. Tampoc em sembla que Naruto sigui un anime tant llarg. Potser s'hauria d'incloure Boruto, que no l'he vista, però Naruto está lluny de One Piece en quan a episodis i sagues.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
dospinguins
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 29 gen. 2021, 22:07

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dl. 20 juny 2022, 22:53

Potser el sistema hauria de ser més aviat fer series curtes i expansions de les mateixes i spinoffs dels personatges, donaria molt de joc a completar explicacions i dubtes, i a generar contingut més fresc, o si més no, a ser més honestos en quines parts són palla i quines són contingut.
Perquè fer contingut de farciment no és dolent en sí, però el valores quan vols saber més sobre el món i els personatges sense necessàriament haver de seguir la trama principal i l'història de base.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes que "haurien d'haver acabar abans d'hora"

dt. 21 juny 2022, 15:44

No se si algú ha mencionat en aquest tema Ranma, però el problema de l'anime es que té molt farciment, tot i que el episodis no basats en el manga almenys a mi no s'em fan pesats, n'hi ha que aprofiten l'oportunitat per donar protagonisme a secundaris.
No se si es el motiu oficial, pero vaig veure en un vídeo que l'anime es va cançelar per que habíen atrapat el ritme de publicació del manga. Es el que vaig pensar quan van anunciar el nou anime de Lamu, que podríen adaptar el que falta de Ranma.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants