Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dg. 20 juny 2021, 21:15

Hola a tots. He fet aquest fil per explicar extensament i punt per punt, per que no m'agrada Naruto. Comencem.

• Vam començar amb la història. Es veu alguna cosa nova i fresc, una història que podria ser interessant seguir. En el punt de la història, si ho avaluem, no està gens malament, té una història, un tant interessant. En aquest punt, no ho fa malament.
• Personatges. Per a mi, aquí comença el problema. Personalment no li trobo el carisma per cap costat a cap dels seus personatges, només a Jiraiya, Gai Sense i Rock Lee. Comencem analitzant als nostres tres protagonistes principals; Naruto, Sakura i Sasuke. No trobo a Naruto com un bon protagonista. Em sembla que no té carisma ni m'il·lusiona veure com creix, ni RES. Lamentablement. M'agradaria tenir aquest sentiment que tenen moltes persones amb l'anime però, no tinc vincle cap.

• Sasuke. A moltes persones els agraden i jo no ho entenc. A part d'estar com la merda del cap. (Spoiler) el seu germà Itachi, li diu que ho va donar tot per Konoha. Que puc fer jo sent Sasuke? ¡Destruir-la! I no només aquesta així de malament del cap, sinó que a més passa de voler destruir Konoha a ser hokage. ¿Que podria sortir malament?
A part, no és dolent ni bo. L'altre dia com dolent, em van fer una comparació de Sasuke amb Vegeta. I no, Sasuke no estava ni definit si era bo o dolent.

• El farciment. Té moltíssim farcit i jo vaig aconseguir passar-ho tot gràcies a llistes d'internet, però no va ser fàcil.

• Enganxar-te. Mai va aconseguir enganxar-me com Bola de Drac, que de vegades em miro 7 capítols en una estona perquè no puc parar directament, mai m'ha enganxat.



『 Està és la meva opinió sobre Naruto i és personal i sota el meu punt de vista. 』
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dg. 20 juny 2021, 23:13

Empecé a verla cuando saló en Japón y deje de verla, por que se me hizo larga. Ahora este verano le daré otro tiento, a veces con los años, series que no me gustaban, me han gustado.

Sobre el tema de Sasuke = Vegeta, creo que van mas por estereotipo de personaje. Protagonista borde, en los Shonens siempre esta el prota borde, Vegeta (DBZ) , Zoro (One Piece) , Sasuke (Naruto), Hiei (Yu Yu Hakusho), Ikki (Saint Seiya)...
 
besodit169
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 21 juny 2021, 00:21

Re: El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dl. 21 juny 2021, 00:36

La comparació seria mes Sasuke = Kylo Ren. Amb la resta, d'acord sobre el farciment (exagerat). Carisma al Kakashi se li cau, pero es cert que el protagonista no en te gens, i no tens la sensació de que es guanyi els poders, només els va aconseguint perque si, sense cap esforç especial
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dl. 21 juny 2021, 11:27

tebas_king ha escrit:
Empecé a verla cuando saló en Japón y deje de verla, por que se me hizo larga. Ahora este verano le daré otro tiento, a veces con los años, series que no me gustaban, me han gustado.

Sobre el tema de Sasuke = Vegeta, creo que van mas por estereotipo de personaje. Protagonista borde, en los Shonens siempre esta el prota borde, Vegeta (DBZ) , Zoro (One Piece) , Sasuke (Naruto), Hiei (Yu Yu Hakusho), Ikki (Saint Seiya)...


Jo entenc això de l'estereotip de "malote", però fins i tot seguint aquest estereotip tenim personatges així amb més carisma i que jo considero millors.

Em sembla que Zoro seguint l'estereotip és molt millor que Sasuke, i Vegeta també. Em sembla un personatge "malote" sense carisma, no m'agradava gens quan apareixia.

Tampoc m'agrada que Naruto persegueixi a Sasuke com un llimac, que cansament déu. És que arriba un punt de la història en què Naruto s'hauria de dir << Buscant a l'Emo >>, jajaja.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dl. 21 juny 2021, 11:29

También quiero decir, que me han dicho que el personaje de Sasuke se termina de desarrollar al final de Shippuden. Quizás se debería ver entera para saber más.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dl. 21 juny 2021, 11:35

besodit169 ha escrit:
La comparació seria mes Sasuke = Kylo Ren. Amb la resta, d'acord sobre el farciment (exagerat). Carisma al Kakashi se li cau, pero es cert que el protagonista no en te gens, i no tens la sensació de que es guanyi els poders, només els va aconseguint perque si, sense cap esforç especial


• Estic totalment d'acord. El de Kylo Ren ja no ho sé tan bé ja que no segueixo la saga per ara.

• Que els personatges se'ls cau el carisma, estic totalment d'acord.

• I els poders, no m'agrada no veure un dur entrenament perquè Naruto aconsegueixi ser més fort.

• L'únic personatge que s'esforçava molt era Rock Lee, i no solia tenir finals feliços en els seus combats, lamentablement.
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: El meu gran problema amb NARUTO - Raons per les quals no m'agrada

dl. 21 juny 2021, 13:50

Passa sovint amb els shonen manga, que el protagonista és el personatge menys interessant de la sèrie :D

Tot i que jo em vaig llegir tot el manga de punta a punta, durant molts anys només el llegia "per saber com acaba" (el famós tema del FOMO, el mateix em passa ara amb One Piece)

Tot i així el manga té trossos molt bons, sobretot al principi (el torneig, per exemple)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants