Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ed.
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:58

Capítols de naruto sense palla

dc. 30 juny 2021, 17:54

Bon dia!!!
Algú sap on puc començar a veure Naruto i Naruto Shippuden sense tota la palla? O saber quins capítols ho són per saltar-me'ls.
Moltes gràcies <3

PD: Molt amor i visca Catalunya
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Capítols de naruto sense palla

dj. 01 jul. 2021, 10:58

Otohure ha escrit:
Ed. ha escrit:
Bon dia!!!
Algú sap on puc començar a veure Naruto i Naruto Shippuden sense tota la palla? O saber quins capítols ho són per saltar-me'ls.
Moltes gràcies <3

PD: Molt amor i visca Catalunya


Hola, bon día! Conec molts llocs per a veure Naruto sense tota la palla. Per exemple, he buscat i he trobat aquesta.

https://latam.ign.com/naruto/55283/feat ... des-saltar

Molt amor i Visca Catalunya! :cor:
 
Avatar de l’usuari
Ed.
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:58

Re: Capítols de naruto sense palla

dj. 01 jul. 2021, 21:48

Moltes gràcies Nai/Naia :yeah:
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Capítols de naruto sense palla

dg. 04 jul. 2021, 09:21

El problema es que, més que la palla, es la lentitut de tot, al meu parer. Alguns episodis de afegiment, son fins i tot graciosos, divertits o interessants (no tots, es clar). El pitjor es que al veures l'anime, un té la sensació, que el que has vist en 5 episodis, ho haguessin pogut comprimir en 1, entre recordatoris, moments d'estar garratibat repetint el mateix, etc. Jo vaig deixar la serie per l'episodi 138, perqué ja m'avorria de sobremanera.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Capítols de naruto sense palla

dg. 04 jul. 2021, 09:44

Jo vaig intentar vore-ho tot pero em va ser imposible, n'hi ha rellenos amb el missatge subliminal: "Deixa la serie... No la seguisques més... Dorm la siesta..." Encara aixina saltant-me algus capitols per avorriment intensiu, m'ho vaig gravar sel·leccionant molt bè la palla del grá, quedant-me el cannon e inclùs algun relleno interessant, vaig arribar a juntar 4 o 5 capitols en 1, eliminant la part de relleno de cada capitol deixant-vo en un cap interesant per si algun dia la vull rememorar, o siga que practicament fins al cap 500 de Shippuden ho he vist... El que trobe tediós seria revisar cada dvd per dir ara el que val la pena i el que no... Però crec que per sel·leccionar relleno em vaig guiar amb açò, per si servix d'ajuda: https://www.animedatos.com/2019/02/capi ... lleno.html y https://www.animedatos.com/2019/02/capi ... lleno.html

Boruto directament l'he ignorat, no se si algun dia tindre valor per intentar vore-ho.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Capítols de naruto sense palla

dg. 04 jul. 2021, 11:06

Dicen que Boruto comienza a ponerse interesante ahora.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Capítols de naruto sense palla

dl. 05 jul. 2021, 18:03

XenoVageta ha escrit:
El problema es que, més que la palla, es la lentitut de tot, al meu parer. Alguns episodis de afegiment, son fins i tot graciosos, divertits o interessants (no tots, es clar). El pitjor es que al veures l'anime, un té la sensació, que el que has vist en 5 episodis, ho haguessin pogut comprimir en 1, entre recordatoris, moments d'estar garratibat repetint el mateix, etc. Jo vaig deixar la serie per l'episodi 138, perqué ja m'avorria de sobremanera.


Jo vaig ver la sèrie completa i puc dir que Abans m'agradava, però des que vaig ver Bola de Drac, li vaig Començar a ver fallis a tot arreu, lamentablement. Vaig ver Naruto ALS 7 anys. Aixó de la palla és Molt incòmode, si. Entenc que Moltes persones que van Començar Naruto no la van acabar. Per sort, a els meus parells van tenyir una llista per saltar tooota la palla. No m'agrada la trama ni història. AQUESTA sèrie, si el creador ho hagues aprofitat Bé, hagues sortit una gran sèrie. Una llàstima.

PD: XenoVageta, et tinc a la llista d'amics, la veritat, és que estic d'acord amb tot el que dius, no sabia que es podia estar més d'acord amb una persona, jaja.
 
Avatar de l’usuari
TKXYMK
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 19:54

Re: Capítols de naruto sense palla

dv. 09 jul. 2021, 13:31

Clar, veig certs probelemes en algunes de les llistes escapçades que proposeu. El gran problema de la sèrie (n'hi ha molts, però tampoc soc ningú per fer-ne una llista) apareix cap al capítol 130: el famós "relleno". La "palla", si ho volem catalanitzar. I és tan greu que s'allarga fins al capítulo 220. És a dir, casi de la meitat de la sèrie (sense tenir present Shipuden) és un despropòsit.
Pel que fa a "té molta història" i "flashbacks" i demés, en el meu cas a mi m'agrada. És cert que vaig llegir-ne el manga, i que és un format diferent al de l'anime, però es portava molt bé. Shipuden és diferent: quan tots comencen a ser massa forts, ja no hi ha cap lògica ni escala de poder... Només hi han batalles absurdes i tècniques encara més absurdes...
En resum: crec que les primeres temporades d'anime (les que segueixen el manga, no la "palla") són molt bones. Després... Es desfà.
 
ListoMefisto
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dj. 07 maig 2020, 15:40

Re: Capítols de naruto sense palla

dl. 12 jul. 2021, 02:37

Ostia la primera vegada que llegeixò lo de capitols de palla. Jo li dic de farciment.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Capítols de naruto sense palla

dl. 12 jul. 2021, 12:22

Os voy a dar un consejo, (sirve para todo tipo de anime), que nunca falla, para ahorraros los capítulos de relleno.
Es el siguiente:
Spoiler: mostra
Ver sólo el primero y último de cada temporada/saga. :bleh:
Imatge
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Capítols de naruto sense palla

dl. 19 jul. 2021, 16:08

Otohure, m'agrada llegir que algú pensa com jo, normalment soc el friki, fins i tot entre frikis XD. Jo em veia Naruto amb candeletes quant el feient a Cuatro només 2 episodis els caps de setmana, per poder seguir la série, abans de tindre internet per poder seguir la historia. La trama es va tornant lenta, i lenta, i es torna pseudo-drámatic, amb sabor a telenovela barata. Es com un suc de taronja que encara que sembla bo, está tan aiguat que no hi ha que s'el begui XD.

Alguna vegada, quant me'ls veia per pantalla de tele, posava als episodis a doble velocitat i cuasi es veia bé XD. El pitjor mal es que ja no entens les veus XD.

Com millor ho he vist, es veient-me uns 10 episodis diaris quant estava tan refredat que no podia fer res més. Entre estar mitg grogui i no enterarme gaire, i saltantme els 10 primers minuts que et repeteixen fil per randa el episodi anterior, i trobaves gustet.
 
EderClairAoki
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 26 juny 2021, 05:51

Re: Capítols de naruto sense palla

ds. 14 ago. 2021, 05:05

lo mejor es saltarse el relleno
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Capítols de naruto sense palla

dj. 07 oct. 2021, 16:38

tebas_king ha escrit:
Dicen que Boruto comienza a ponerse interesante ahora.
Yo no hu sé, pero, la veritat es que jo vaig vore uns capítols de Boruto, me'n vaig informar bé y mare meva... Vaig vore que Tot el mon odia Boruto y al final la vaig deixar, això va ser l'any pasat o l'altre crec, pero no se, no m'agrada Naruto pel que crec que no m'agradará Boruto, aunque a lo millor va de otro rollo, jo no hu sé xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Capítols de naruto sense palla

dg. 10 oct. 2021, 18:02

Otohure ha escrit:
tebas_king ha escrit:
Dicen que Boruto comienza a ponerse interesante ahora.
Yo no hu sé, pero, la veritat es que jo vaig vore uns capítols de Boruto, me'n vaig informar bé y mare meva... Vaig vore que Tot el mon odia Boruto y al final la vaig deixar, això va ser l'any pasat o l'altre crec, pero no se, no m'agrada Naruto pel que crec que no m'agradará Boruto, aunque a lo millor va de otro rollo, jo no hu sé xD



He llegit crítiques força regulars de Boruto. Fa poc em vaig acabar Shippuden ja que mai havia acabat l'anime (el manga si) i ara m'estic remirant la saga final de Naruto (la que van a rescatar a Saske) i m'agradaria veure Boruto pero em fa una mica de mandra. La recomanes?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Capítols de naruto sense palla

dc. 13 oct. 2021, 00:16

És cosa de gustos, però jo no puc amb la sèrie. És impossible que m'empassi la idea que el protagonista que s'ha passat tota l’estona multiplicant-se durant 200 capítols no pugui passar temps amb la família perquè té molta feina. Cosa que porta als problemes de Boruto amb el seu pare. És que o l'autor és un mandrós o és pensa que som idiotes perquè pensar que ens empassarem aquesta excusa barata per explicar és problemes del Boruto.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants