Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Doctor Slump

dv. 23 jul. 2021, 12:00

Hola a tothom. Hi he fet aquest fil, per a parlar de Doctor Slump. He començat a vore aquesta sèrie infantil, fa molt poc. M’ha agradat i crec que tots els nens actuals deberien vore aquesta sèrie, es divertida. Pensaba que al ser no tan petita (5-6 anys) podria no agradar me, clarament, pero realment es per a tots els públics i cualquier persona es pot divertir amb aquesta sèrie. Si algú aun no coneix i no ha vist la sèrie, queda molt recomanada i, en aquest fil, coneixerà aquest divertit anime.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Doctor Slump

dv. 23 jul. 2021, 23:08

Otohure ha escrit:
Pensaba que al ser no tan petita (5-6 anys) podria no agradar me, clarament, pero realment es per a tots els públics i cualquier persona es pot divertir amb aquesta sèrie.


La veritat que esta serie es pa tots els publics, no cal ser taaaaaaaaan jove per poder disfrutar-la xD. Jo en la seua epoca la vaig acabar aborrint, supose que buscaria un poc més d'acciò, però el cas és que en tv la veia en valencià, molts anys despres la vaig intentar vore de nou i esta volta en català i crec que em quedaria amb el doblatge català, no se perquè pero el valencià se m'atraganta amb el Dr. Slump, i quan vaig voler vore-la en català no vaig conseguir mès que 77 o 78 capitols seguits, els he vist varies voltes, ara que ja els tinc tots em fa perea vore-ho de nou jajaja.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Doctor Slump

dv. 23 jul. 2021, 23:53

doncs jo crec que te capitols que avui en dia no pasarien el filtre del politicament correcte, i molts altres força fluixos (per mi especialment els protagonitzats per parzan, suprunaman, els moteros repartidors de llet)

potser el remake si que el podrien emetre sense problemes
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Doctor Slump

ds. 24 jul. 2021, 23:26

taketokun ha escrit:
doncs jo crec que te capitols que avui en dia no pasarien el filtre del politicament correcte, i molts altres força fluixos (per mi especialment els protagonitzats per parzan, suprunaman, els moteros repartidors de llet)

potser el remake si que el podrien emetre sense problemes


Penso el mateix. Me la vaig tornar a mirar fa poc i hi ha diverses coses que malauradament avui dia no emetrien de cap de les maneres. Ja en un dels primers episodis el doctor inventava unes ulleres per veure la gent despullada i poder fer una vagina a l'Arale. Això avui dia no passa el filtre de la censura, entre moltes altres coses.

Hauria d'acabar la revisualització perquè em sembla que només en vaig veure uns 40, de capítols. Però sí, és una de les sèries de la meva infantesa i m'agradava molt.
 
laozi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 06 abr. 2021, 18:47

Re: Doctor Slump

ds. 09 oct. 2021, 18:21

Dr. Slump en valencià??! No en tenia ni idea...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Doctor Slump

ds. 09 oct. 2021, 21:32

Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
Pensaba que al ser no tan petita (5-6 anys) podria no agradar me, clarament, pero realment es per a tots els públics i cualquier persona es pot divertir amb aquesta sèrie.


La veritat que esta serie es pa tots els publics, no cal ser taaaaaaaaan jove per poder disfrutar-la xD. Jo en la seua epoca la vaig acabar aborrint, supose que buscaria un poc més d'acciò, però el cas és que en tv la veia en valencià, molts anys despres la vaig intentar vore de nou i esta volta en català i crec que em quedaria amb el doblatge català, no se perquè pero el valencià se m'atraganta amb el Dr. Slump, i quan vaig voler vore-la en català no vaig conseguir mès que 77 o 78 capitols seguits, els he vist varies voltes, ara que ja els tinc tots em fa perea vore-ho de nou jajaja.


Buscar accion en dr slump es un error, es una comedia al fin y al cabo, si buscas algo tipo db/kenshin/bleach/naruto no lo encontraras en dr slump
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Doctor Slump

dj. 21 oct. 2021, 19:10

terminator ha escrit:
Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
Pensaba que al ser no tan petita (5-6 anys) podria no agradar me, clarament, pero realment es per a tots els públics i cualquier persona es pot divertir amb aquesta sèrie.


La veritat que esta serie es pa tots els publics, no cal ser taaaaaaaaan jove per poder disfrutar-la xD. Jo en la seua epoca la vaig acabar aborrint, supose que buscaria un poc més d'acciò, però el cas és que en tv la veia en valencià, molts anys despres la vaig intentar vore de nou i esta volta en català i crec que em quedaria amb el doblatge català, no se perquè pero el valencià se m'atraganta amb el Dr. Slump, i quan vaig voler vore-la en català no vaig conseguir mès que 77 o 78 capitols seguits, els he vist varies voltes, ara que ja els tinc tots em fa perea vore-ho de nou jajaja.


Buscar accion en dr slump es un error, es una comedia al fin y al cabo, si buscas algo tipo db/kenshin/bleach/naruto no lo encontraras en dr slump
Ja, a vore, es un anime sobretot d'entreteniment ràpid I per a reir-te un rato, res més.
 
max27
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 27 abr. 2021, 13:07

Re: Doctor Slump

dv. 22 oct. 2021, 10:40

Una serie molt entretinguda que feien fa molts anys just abans del capitol de Bola de Drac a les tardes al Super 3. L'Arale es una icona del anime, sobretot a Catalunya.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Doctor Slump

ds. 30 oct. 2021, 19:00

Planeta acaba d'anunciar la kanzenban del Dr. Slump en català!!!

Pd, també trauran edició catalana de My Hero Academia.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Doctor Slump

ds. 30 oct. 2021, 21:05

Steve Maister ha escrit:
Planeta acaba d'anunciar la kanzenban del Dr. Slump en català!!!

Pd, també trauran edició catalana de My Hero Academia.


Cada vez que hago un proyecto pasa algo asi, casualidad? debo tener un murfi o algo que atrae esas cosas jaja.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Doctor Slump

dg. 31 oct. 2021, 22:12

terminator ha escrit:
Cada vez que hago un proyecto pasa algo asi, casualidad? debo tener un murfi o algo que atrae esas cosas jaja.


No habrás estado avanzando últimamente con la release de Fly también, ¿no? Que también licenciaron de una vez el manga ayer :lol: (aunque este solo en castellano :().
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Doctor Slump

dl. 01 nov. 2021, 00:18

Steve Maister ha escrit:
terminator ha escrit:
Cada vez que hago un proyecto pasa algo asi, casualidad? debo tener un murfi o algo que atrae esas cosas jaja.


No habrás estado avanzando últimamente con la release de Fly también, ¿no? Que también licenciaron de una vez el manga ayer :lol: (aunque este solo en castellano :().


Si, pero con pruebas, no en plan de hacer muchos capis y tal
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Doctor Slump

dl. 01 nov. 2021, 01:26

terminator ha escrit:
Si, pero con pruebas, no en plan de hacer muchos capis y tal


A tu ritmo :yeah:

Te iba a pedir que hicieras un proyecto de Ashita no Joe, a ver si así la licenciaban :lol: Pero justo la han anunciado hoy, así que ya tengo todos los mangas que me interesaban licenciados :mrgreen:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Doctor Slump

dj. 04 nov. 2021, 15:31

I pels fans del Super Sentai, del Tokusatsu i dels clàssics: Ooso Comics publicarà Himitsu Sentai Gorenger de Shôtarô Ishinomori, també en català!
 
Avatar de l’usuari
BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

Re: Doctor Slump

dt. 09 nov. 2021, 15:16

Otohure ha escrit:
Hola a tothom. Hi he fet aquest fil, per a parlar de Doctor Slump. He començat a vore aquesta sèrie infantil, fa molt poc. M’ha agradat i crec que tots els nens actuals deberien vore aquesta sèrie, es divertida. Pensaba que al ser no tan petita (5-6 anys) podria no agradar me, clarament, pero realment es per a tots els públics i cualquier persona es pot divertir amb aquesta sèrie. Si algú aun no coneix i no ha vist la sèrie, queda molt recomanada i, en aquest fil, coneixerà aquest divertit anime.


que guay que l'estiguis veient ara i t'encanti!
pensava que a les noves generacions potser no els agradaria

imaginat per la època que lo màxim de Anime que coneixíem era el Marcos o la Heidi i de cop a les tardes fiquen l'arale, va ser com si ens fiquesin dinamita al cervell als nens d'aquella època,
va ser una mica com quan es va estrenarse el shin chan que va causar polseguera

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants