Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Evangelion 3.0+1.0 Trice upon time en catalán?

dl. 19 feb. 2024, 13:20

Lupus Sigarrensis ha escrit:
proslambanomenos ha escrit:
Ha passat una mica desapercebut pero sembla que Selecta ja està fent el blu-ray de 3.0+1.0. Bàsicament a principis de gener van anunciar una nova subscripció que t'inclou moltes coses, entre elles un box set amb les quatre pelicules:
Spoiler: mostra
Imatge

https://shop.selecta-vision.com/exclusi ... evangelion

Què passa? Doncs que això no ho venen per separat. El que si han fet és llençar una nova versió de 1.11 col·leccionista, i la capsa vermella és la mateixa que es veu al set:
https://shop.selecta-vision.com/evangel ... -not-alone

El que no trobo enlloc es si el set ja els entreguen a qui s'ha suscrit, a la fitxa posa que va sortir el 23 de desembre pero m'extranya ja que no s'ha vist res, a més que al set possa que no es disseny definitiu. Sospito que és una subscripció on les pel·lícules aniran sortint una a una, començant per 1.11.


Jo ja tinc la primera pel·lícula des del 18 de desembre de 2023, havent-m'hi subscrit. La capsa contenidora s'enviarà més endavant.


I t'han donat més informació al respecte, per exemple, si serà cada pel·lícula una a o una o si ho rebràs tot de cop? Com funciona aquesta subscripció?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Evangelion 3.0+1.0 Trice upon time en catalán?

dl. 19 feb. 2024, 14:52

M'imagino que tal com van fer amb la suscripció de Ranma, o les que deuen fer amb d'altres sèries com Sailor Moon, cada x mesos, m'arribarà una pel·lícula, quan la posin oficialment a la venda, i alguna d'aquestes, possiblement l'última, anirà acompanyada del cofre.
 
kratos_gbm
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 28 jul. 2023, 23:44

Re: Evangelion 3.0+1.0 Trice upon time en catalán?

dj. 22 feb. 2024, 22:48

Al final vaig tindre que desistir i veurela en castella.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Evangelion 3.0+1.0 Trice upon time en catalán?

dv. 23 feb. 2024, 13:45

Sobre el rebuild penso que visualment és una bona saga si el que vols es veure una versió amb l'animació quees fa ara, Trice Upon a Time m'ha semblat la millor de les 3 però prefereixo abans veure la serie y "The End" que és una obra de culte com pot ser Blade Runner o Perfect Blue.
I penso el mateix qeu va dir l'Albert Trifol a la presentació de la peli; S'hauría d'haber respectat desde el principi el repartiment de la sèrie dintre de les possiblitats que hi havía
PD: Francesc Figuerola per data del japó, si la primera peli s'hagués doblat al seu dia per cinemes el Gendo Ikari hauría sigut el seu últim treball... però eren altres temps i ara per sort es possible tenir estrenes simultànies depenent de la distribuidora i quina sigui la peli, almenys ja tenim un precedent amb Detectiu Conan.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Yirvasu
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dt. 12 març 2024, 22:30

Re: Evangelion 3.0+1.0 Trice upon time en catalán?

ds. 30 març 2024, 00:33

Lupus Sigarrensis ha escrit:
proslambanomenos ha escrit:
Ha passat una mica desapercebut pero sembla que Selecta ja està fent el blu-ray de 3.0+1.0. Bàsicament a principis de gener van anunciar una nova subscripció que t'inclou moltes coses, entre elles un box set amb les quatre pelicules:
Spoiler: mostra
Imatge

https://shop.selecta-vision.com/exclusi ... evangelion

Què passa? Doncs que això no ho venen per separat. El que si han fet és llençar una nova versió de 1.11 col·leccionista, i la capsa vermella és la mateixa que es veu al set:
https://shop.selecta-vision.com/evangel ... -not-alone

El que no trobo enlloc es si el set ja els entreguen a qui s'ha suscrit, a la fitxa posa que va sortir el 23 de desembre pero m'extranya ja que no s'ha vist res, a més que al set possa que no es disseny definitiu. Sospito que és una subscripció on les pel·lícules aniran sortint una a una, començant per 1.11.


Jo ja tinc la primera pel·lícula des del 18 de desembre de 2023, havent-m'hi subscrit. La capsa contenidora s'enviarà més endavant.
Gràcies pels aclariments
Dar a conocer y compartir
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Evangelion 3.0+1.0 Trice upon time en catalán?

dg. 14 abr. 2024, 19:28

Mini actualizacio.

La nova versió de 1.11 es va llençar el 22 de desembre passat, sembla que la de 2.22 serà aquest 29 d'abril.

Fent comptes, em dona a mi que 3.0+1.0 no la veurem en blu-ray fins d'aquí el proper desembre...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants