Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dt. 05 oct. 2021, 09:26

Hola, últimament no parle per ací per que estic molt liada amb l'escola i els deures, però bè, si jo tingués el pressupost per a això... Terminaria de doblar al català ànimes que el seu doblatge s'ha quedat a mitges, com Bleach, o com One Piece. Sempre he volgut vore One Piece en català però està a mitges... Que vols que faci...
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

ds. 16 oct. 2021, 21:44

La meva estrategia seria centrarme en un public mes jove/adult i portant coses que segurament els hi agradaria com JoJo, les dues versions de FMA, Bakemonogatari, Sangatsu no Lion, GITS SAC, Kimetsu no Yaiba, Steins Gate, Fate Zero, Baccano, Kara no Kyoukai, Berserk del 97, Black Lagoon, ovas de Hellsing, etc. Apostaria tambe per pel·licules com Koe no Katachi i portar les pel·licules de Ghibli que falten. N'hi ha un munt d'animes que jo estic segur que funcionarien molt be. I si n'hi ha audiencia i te exit la cosa ja portaria coses mes deconegudes com Kaiji, Boogiepop Phantom, Mononoke, etc.
 
Avatar de l’usuari
anonimoanonimez
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 04 jul. 2021, 01:49

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dt. 19 oct. 2021, 00:05

No hi cal tenir un pressupost il-limitat per aixó crec jo, peró un doblatge de la tercera i quarta dels Rebuilds de Evangelion s'agrairia molt
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dt. 19 oct. 2021, 15:27

Killy ha escrit:
La meva estrategia seria centrarme en un public mes jove/adult i portant coses que segurament els hi agradaria com JoJo, les dues versions de FMA, Bakemonogatari, Sangatsu no Lion, GITS SAC, Kimetsu no Yaiba, Steins Gate, Fate Zero, Baccano, Kara no Kyoukai, Berserk del 97, Black Lagoon, ovas de Hellsing, etc. Apostaria tambe per pel·licules com Koe no Katachi i portar les pel·licules de Ghibli que falten. N'hi ha un munt d'animes que jo estic segur que funcionarien molt be. I si n'hi ha audiencia i te exit la cosa ja portaria coses mes deconegudes com Kaiji, Boogiepop Phantom, Mononoke, etc.



Kimetsu no Yaiba cuesta un pastón tremendo, dado el éxito. Yo no traería Berserk del 97, traería las 3 películas y sobretodo Ghibli, luego apostaría por series cortas pero que tengan un éxito asumible, un caso podria ser Tensei Shitara Slime Datta Ken, que es un anime que no debe costar mucho y llega a enganchar. Aparte retomaria las series para adultos por las noches.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dt. 19 oct. 2021, 21:34

anonimoanonimez ha escrit:
peró un doblatge de la tercera i quarta dels Rebuilds de Evangelion s'agrairia molt


La tercera peli porta 8 anys doblada xD La cuarta a veure si quan surti en format físic hi ha sort... ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dv. 22 oct. 2021, 19:28

tebas_king ha escrit:
Killy ha escrit:
La meva estrategia seria centrarme en un public mes jove/adult i portant coses que segurament els hi agradaria com JoJo, les dues versions de FMA, Bakemonogatari, Sangatsu no Lion, GITS SAC, Kimetsu no Yaiba, Steins Gate, Fate Zero, Baccano, Kara no Kyoukai, Berserk del 97, Black Lagoon, ovas de Hellsing, etc. Apostaria tambe per pel·licules com Koe no Katachi i portar les pel·licules de Ghibli que falten. N'hi ha un munt d'animes que jo estic segur que funcionarien molt be. I si n'hi ha audiencia i te exit la cosa ja portaria coses mes deconegudes com Kaiji, Boogiepop Phantom, Mononoke, etc.



Kimetsu no Yaiba cuesta un pastón tremendo, dado el éxito. Yo no traería Berserk del 97, traería las 3 películas y sobretodo Ghibli, luego apostaría por series cortas pero que tengan un éxito asumible, un caso podria ser Tensei Shitara Slime Datta Ken, que es un anime que no debe costar mucho y llega a enganchar. Aparte retomaria las series para adultos por las noches.


Jo crec que Berserk ja te un doblatje excel·lent en Castellà, pero si tinguera que doblar-la de nou al Calatà o Valencià, abans de tot feia la del 97, crec que esta es l'obra mestra de Berserk en anime, molt millor dibuix y animació que les 3 pel·licules eixes, i a més és el mateix i no tant resumit... Ja després si s'han de fer les pelis les faria, inclús Berserk 2016 i 2017, pero vamos, la del 97 o la faig o no faig ninguna.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dl. 25 oct. 2021, 22:17

Jo personalment portaria la versio del 97 per aixo. Es mes completa i fa molt mes enfasis en els personatges ja que Berserk es molt mes que nomes accio. No es que les OVAs em semblin dolentes pero si podria escollir escolliria la versio de 97.

tebas_king ha escrit:
Kimetsu no Yaiba cuesta un pastón tremendo, dado el éxito. Yo no traería Berserk del 97, traería las 3 películas y sobretodo Ghibli, luego apostaría por series cortas pero que tengan un éxito asumible, un caso podria ser Tensei Shitara Slime Datta Ken, que es un anime que no debe costar mucho y llega a enganchar. Aparte retomaria las series para adultos por las noches.

No se cuanta pasta costaria pero esta rompiendo todos los records en taquilla. Seguro que seria un exito y tendria mucha audiencia.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dl. 25 oct. 2021, 23:30

Killy ha escrit:
No se cuanta pasta costaria pero esta rompiendo todos los records en taquilla. Seguro que seria un exito y tendria mucha audiencia.


Y ese es el motivo por el cual, es inviable traer series que en el momento estén teniendo mucho éxito a una TV autonómica. Piensa que a más demanda mas caro se vuelve algo, que si, que puede tener todo el éxito que quieras, pero una TV no puede tirar todo el dinero que tiene a una sola serie de 26 capítulos, que ocuparía la parrilla de un mes y medio y luego serian reemisiones. Mira con One Piece iban 200 capítulos por detrás por que si no les salía carísimo y no se lo podían permitir.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dt. 26 oct. 2021, 13:34

tebas_king ha escrit:
Killy ha escrit:
No se cuanta pasta costaria pero esta rompiendo todos los records en taquilla. Seguro que seria un exito y tendria mucha audiencia.


Y ese es el motivo por el cual, es inviable traer series que en el momento estén teniendo mucho éxito a una TV autonómica. Piensa que a más demanda mas caro se vuelve algo, que si, que puede tener todo el éxito que quieras, pero una TV no puede tirar todo el dinero que tiene a una sola serie de 26 capítulos, que ocuparía la parrilla de un mes y medio y luego serian reemisiones. Mira con One Piece iban 200 capítulos por detrás por que si no les salía carísimo y no se lo podían permitir.


Inviable ho és, això si amb detectiu conan no sembla que preocupi gaire, i no és una llicència precisament barata estem pràcticament a la par quant a emissió d’episodis.
Es la unica aposta forta per el canal super3.
 
Avatar de l’usuari
anonimoanonimez
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 04 jul. 2021, 01:49

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

ds. 20 nov. 2021, 02:17

Steve Maister ha escrit:
anonimoanonimez ha escrit:
peró un doblatge de la tercera i quarta dels Rebuilds de Evangelion s'agrairia molt


La tercera peli porta 8 anys doblada xD La cuarta a veure si quan surti en format físic hi ha sort... ^^u


No sé per qué jo em pensava que només hi havian doblat les dues primeres... . De totes maneres estaria be que fessin un redoblatge de totes, amb els actors de la serie. Crec recordar que Selecta va fer una cosa rara amb els doblatges catalans dels Rebuilds i van possar actors del doblatge castellá de la serie a fer el doblatge catalá de les pelis, o una cosa així.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

ds. 20 nov. 2021, 10:30

anonimoanonimez ha escrit:
Steve Maister ha escrit:
anonimoanonimez ha escrit:
peró un doblatge de la tercera i quarta dels Rebuilds de Evangelion s'agrairia molt


La tercera peli porta 8 anys doblada xD La cuarta a veure si quan surti en format físic hi ha sort... ^^u


No sé per qué jo em pensava que només hi havian doblat les dues primeres... . De totes maneres estaria be que fessin un redoblatge de totes, amb els actors de la serie. Crec recordar que Selecta va fer una cosa rara amb els doblatges catalans dels Rebuilds i van possar actors del doblatge castellá de la serie a fer el doblatge catalá de les pelis, o una cosa així.

I no només el doblatge català, també el castellà. Selecta ha destrossat els dos doblatgese n aquestes pelis fent canvis sens sentit, ja no només amb la serie, sinó entre ls mateixes pelis.

Per cert, es parla molt de doblar noves series etc, però potser no estaria malaent començar precisament per emetre per TV pelicules com aquestes, que n'hi ha forces en català totes doblades de la mà de Selecta.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dg. 21 nov. 2021, 13:12

misao84 ha escrit:
Per anar a lo segur el millor seria acabar series que estan a mitjes: Dragon ball super, Sailor moon eternal, Sakura clear card, etc. ja com han dit abans ja tenen el seu públic.


Depén, Sailor Moon no es molt necessari per molt mitica que sigui ja que es un "reboot" de la serie clàssica, només treient els capitols poc importants. Card Captor Sakura, com que es una nova temporada, si, es necessari si ja tenint les dues temporades.

misao84 ha escrit:
Si entrem en el tema d'animes nous, aquí ja ho tenim mes complicat, a mes de que deuen ser cars. Pero es podría mirar alguna serie que tingui bones crítiques mes antiga com Sword art online o alguna cosa així


De fet aquestes apostes poden donar molta diferencia, sobretot si Espanya no ha lliçenciat, hi han molts que poden ser "Tate no Yūsha no Nariagari", i Puella Magi Madoka Magica es un anime que si o si tendría que estar en català i si porten "Magia Record" (el seu spinoff) millor. Hi han molt bones series d'anime que mereix la pena apostar un parell de vegades per molt cares que siguin.

misao84 ha escrit:
Pels mes petits jo sempre he pensat que encaixaria molt bé pichi pichi pitch al super3, ja que series de l'estil com doremi i sailor moon han funcionat bé. I amb la pila d'anys que te no deu ser cara


Doncs si, no tant sols atrau el public infantil, també qualsevol tipus de public, jo diria que "Puchi Puri Yuushi" es molt millor que "Pichi pichi pitch" pero també es una bona opció especialment si les cançons son en japonés (podrien ser en català, pero podria ser molt estrany en alguns casos avuí en dia), també afegiria "Kasumin" que en espanyol es van doblar pocs episodis el seu dia, "Fushigi Boshi no Futago Hime" en espanya només te la primera temporada, a més te una essència similar a la Magica Doremi, pero una mica inferior diria jo, "Akazukin Cha Cha" i "Shugo Chara" també son bones opcións, i una recent podria ser "Kemono Friends", no es que tingui la millor animació, pero ha sigut un boom, sobretot al Japó, bé excepte el primer episodi que molts no sabien de que anava
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dl. 06 des. 2021, 00:24

En primer lloc recuperar les clàssiques: Bola de Drac / Z / GT i emetre Super (que ja té uns anys), Doraemon, Shin-Chan, recuperar One Piece... Si s'ha d'anar amb anys de retard perquè surti més barat, es fa. Reemisions seleccionades dels animes clàssics en HD i aprofitar per emetre pel·lícules ja doblades al català. Doblar les quatre últimes pelis de Z. Tot això comptant que els productes antics tinguin millor preu, que entenc que així hauria de ser. Hauria aprofitat l'empenta dels live actions de Netflix per emetre els animes clàssics (Cowboy Bebop, per exemple). En general, fer servir qualsevol reclam extern per reemetre sèries clàssiques, ja sigui l'estrena d'una nova peli, etc. I amb aquesta tònica, doblar animes que ja tinguin uns anys però que puguin petar-ho: si té versió HD i és una sèrie de qualitat, compro, encara que sigui un anime oblidat dels anys 90-2000 (als 90 estrenaven al 33/K3 sèries antigues, de fet Mazinger Z va arribar a finals de la dècada).

Com a apostes fortes, seguir doblant Detectiu Conan, portar Les aventures d'en Dai com a sèrie que connecti generacionalment pares-fills, i amb un cert marge amb el Japó, sèries punteres com Kimetsu no Yaiba, anant una per una. La resta de la programació agafaria anime antic remasteritzat. No cal més.

Crec que una aposta que consistís principalment en reemisions en HD remasteritzades podria funcionar: per uns serà nostàlgic, pels altres una cosa nova i un canal on poder veure animes dels que potser mai han sentit a parlar. Amb una sola novetat potent com a esquer podria funcionar. Això amb pressupost limitat, clar.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: "Si jo tingués un pressupost de doblatge en català..."

dc. 08 des. 2021, 10:13

Totalment d'acord. Pel Súper encara tinc esperances, però les pel·lícules que falten del Z creus que les doblarien, després d'uns 20 y escaig d'anys?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 24 visitants