Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

Junta Momonar mega playboy de DNA2 es un Superguerrer?!

dt. 09 nov. 2021, 11:28

Hola Bon dia amics i companys del fòrum, aquets dies parlant amb amics d'anime dels 90 a re-visionar va sortir dna2 i jo vaig comentar que:

Akira Toriyama no sabia com fer la transformació de Superguerrer d'en Goku i li va comentar al seu Amic Masakazu Katsur, aquets per ajudar-lo li va dir que podia inspirar-se en el seu disseny de Junta Momonar quan es transforma a Mega-Playboy per fer el seus SuperGuerrers.

Imatge
Junta transformat en Supergue... vui dir .MegaPlaboy

cosa que un amic em va replicar que NO que era al reves, que

va ser Akira Toriyama qui va deixar a Masakazu Katsur usar el seu disseny de Supersayan per al seu mega Playboy

Imatge



això els dos diem que ho vam llegir a la Kame o alguna revista de la època (o un fanzine d'aquets que venien als primers salons del manga quan no era tant popular tenir internet) però no hem trobat res a internet que parli de com es van ""copiar"" per sortir de dubtes

Lo únic que he trobat a internet es que en Masakazu Katsur va proposar a Akira Toriyama que fes fusions dels personatges , però res de que s'inspiressin l'un a l'altre el disseny de superguerrer i mega-playboy

¿algú li sona tmb aquesta historia?

o em falla la memòria i ja recordo coses que realment no son?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Junta Momonar mega playboy de DNA2 es un Superguerrer?!

dt. 09 nov. 2021, 18:44

És el teu amic el que té raó (o més memòria millor dit :bleh:):

Imatge
Imatge

Tret del "Katsura Akira" editat per Ivrea.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

Re: Junta Momonar mega playboy de DNA2 es un Superguerrer?!

dt. 09 nov. 2021, 19:03

ja sabia jo que aquí hem trauríeu de dubtes!!

Mil gracies per contestar i per prendre't la molèstia de buscar el "Katsura Akira" per fer les fotos
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 406
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Junta Momonar mega playboy de DNA2 es un Superguerrer?!

dg. 12 des. 2021, 19:28

Ostres mola saber això, jo de petit recordo llegir DNA2 i pensar que s'ho havia copiat dels superguerrers. El que sí sabia és que Toriyama va "crear" els superguerrers perquè li feia molt pal omplir de negre els cabells dels personatges, així que al ser rossos els podia deixar en blanc XD sempre deia que era un vago jajajaj i ja que parleu de Toriyama i Katsura, em va flipar fa poc veure els dos dibuixant i veure com de diferent és el procés de cadascú. D'una banda, està Toriyama optimitzant tot lo possible i corregint sobre la marxa. De l'altre, està Katsura redibuixant i redibuixant fins l'infinit per quedar satisfet XDDDD
Toriyama: https://www.youtube.com/watch?v=iYuDGb1tL0A&ab_channel=MangakaArt
Katsura: https://www.youtube.com/watch?v=vR7DCS_AcoQ
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: Junta Momonar mega playboy de DNA2 es un Superguerrer?!

dc. 29 des. 2021, 13:54

Jo fent referencia a que Toriyama era un gandul era en el fet que va deixar de fer animals antropomorfics pq era massa costos, per això no en veiem en bola de drac Z

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 18 visitants