Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Alguna release de Rebuild of Evangelion que tingui l'audio de Amazon Video?

ds. 04 juny 2022, 00:44

Bones!

He estat buscant sobre el tema pel fòrum però no he trobat res...

La cosa és que Amazon, que va fer-se amb la llicència de les quatre pel.lícules de Rebuild of Evangelion, va fer un doblatge nou per a totes elles (inclós les que ja s'havien doblat), i aquest cop, gràcies al dineral que té Amazon, van fer-lo amb ben bé els mateixos actors de doblatge de la sèrie en castellà d'allà el 96 o 98, no recordo. En Gendoh, la Misato, Asuka, Rei... Quasi tots amb la mateixa veu que la de la sèrie original en castellà.

Llavors la meva pregunta és, existeix alguna release que planegi incloure aquest audio?

Del contrari algú em podria explicar com extreure aquest audio del streaming d'Amazon Prime (tinc subscripció)? Perquè així l'agafaria i com tinc les tres primeres pel.lícules en blu-ray, ripejo el video i ho munto tot junt, i si interessa ho comparteixo per aquí...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Alguna release de Rebuild of Evangelion que tingui l'audio de Amazon Video?

ds. 04 juny 2022, 11:06

Hombre, Miles. Cuánto tiempo. :lol:
Si no et fas res descarregar per torrent, mira't això. Són les 4 pel·lícules de WEB-DL Amazon multiidiomes i multisubs.
Un cop descarregades, pots extreure el contingut dels MKV amb el gMKVExtractGUI, (et caldrà també el mkvtoolnix ja que el necessita pel nucli/core).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Alguna release de Rebuild of Evangelion que tingui l'audio de Amazon Video?

ds. 04 juny 2022, 22:44

tato25 ha escrit:
Hombre, Miles. Cuánto tiempo. :lol:
Si no et fas res descarregar per torrent, mira't això. Són les 4 pel·lícules de WEB-DL Amazon multiidiomes i multisubs.
Un cop descarregades, pots extreure el contingut dels MKV amb el gMKVExtractGUI, (et caldrà també el mkvtoolnix ja que el necessita pel nucli/core).


Oh, no esperava trobar-ho a nyaa!

Doncs sí, és just el què necessitava, i ja tinc el MVKToolnix, així que cap problema.

Gràcies!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
anonimoanonimez
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 04 jul. 2021, 01:49

Re: Alguna release de Rebuild of Evangelion que tingui l'audio de Amazon Video?

dg. 12 juny 2022, 16:21

Miles_prower ha escrit:
Del contrari algú em podria explicar com extreure aquest audio del streaming d'Amazon Prime (tinc subscripció)? Perquè així l'agafaria i com tinc les tres primeres pel.lícules en blu-ray, ripejo el video i ho munto tot junt, i si interessa ho comparteixo per aquí...


La verdad es que a mí sí me interesaría una release como esa, me descargué de este foro el release de la serie que venía con el doblaje original castellano, el de Netflix, el catalán y el gallego y la verdad es que me gusta bastante poder comparar y tener todos los doblajes en un solo archivo, un release de las 3 primeras pelis de Rebuild con los doblajes castellanos de Selecta y de Amazon y con el doblaje catalán estaría bastante bien.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants