Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dc. 26 jul. 2023, 17:45

La nova pel·lícula que s'estrenarà als cinemes la tindrem en català a la tardor.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
morrit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:25

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dl. 16 oct. 2023, 14:12

Bones, que bons records del Doraimon de petit. :profident:
Estaic llegint i dieu que te com 2 temporades, la 2a 2005...endavant?
https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Epi ... e_Doraemon

Algun cop he vist el Doraimon per altres canals, Boing..etc...i vec que està com pitjor dibuixat, no se semblant més lletjos els personatges i tot, menys definit...
Això a què es deu? Capítols antics?
Als Simpons també ho he vist algun cop.
Gràcies
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dl. 16 oct. 2023, 19:43

Sí, des del 2005 que van fer un reset a l'anime del Doraemon amb una sèrie "nova" i un nou estil que se suposa que és més fidel a l'estil del manga, tot i que a la pràctica és, com tu dius, més lletja i fins i tot visualment desagradable. A mi no em fa gens de llàstima que no portin els nous capítols, tot i que estaria bé que tornin a emetre els clàssics per a la canalla.
 
Avatar de l’usuari
dibunt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 29 juny 2018, 22:34
Contacta:

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dj. 15 feb. 2024, 18:59

Ei! Fa un parell de mesos va sortir la peli nova de Doraemon!
Mai hauria pogut imaginar que tornaria a veure Doraemon al cine, així que evidentment vaig anar amb molta il·lusió i buf. Em va encantar la veritat, al principi pensava que seria un remake lleugeret de la peli de'n Pisuke (i la primera part és això, en realitat) però cap a la meitat canvia el rumb completament. De fet, em va semblar una aposta molt arriscada aquesta peli perque tracta temes bastant forts. Vaig anar amb un amic que no ha vist mai cap peli de doraemon, i jo ja l'havia previngut que les pelis son bastant més heavys que la serie de la tele, però tot i això va quedar molt sorprès amb la sang i tal.
A mi personalment (spoiler) em va impressionar més la trama. És a dir, estem parlant d'una peli que s'inventa l'origen de les aus. Crec que el propi Doraemon ho explica força bé durant una escena, però tot i així no tinc clar si jo mateix ho hauria entès si tingués 5 anys. Fa falta coneixement sobre l'evolució dels ocells i em sembla que de petit no ho sabia jo que tots els ocells venen dels dinosaures. També és veritat que dona una mica igual si un nen de 5 anys es perd amb aquest detall, perque passen mil coses constantment. Les 2 hores que dura se'm van passar volant, i em vaig quedar amb moltes ganes de tornar-la a veure. L'única pega que tinc és amb els dinosaures 3D, ugh. Pensava que m'acostumaria però que va, no queden gens bé, és estrany que alguns siguin dibuixos i uns altres no. A vegades fins i tot en un mateix pla veus dinosaures en 3D super realistes interactuant amb dinosaures de dibuixos en 2D i collons que lleig era, era com Gumball mal fet. Però tant és, no duren gaire aquestes escenes. Puc soportar les males decisions corporatives japoneses una estona.
(fi spoiler)
Dubto molt que hagi recaudat gaire pasta la peli. El cine que vaig anar estava mig buit i em sembla que Doraemon ja no és tant popular entre la canalla. És més, tenint en compte la quantitat d'anys que fa que no la posen al super 3... Segurament... Els nens d'ara no han sentit mai Doraemon en català. Huh.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants