Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
dibunt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 29 juny 2018, 22:34
Contacta:

S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dt. 02 ago. 2022, 06:38

Avui l'he volgut veure però he vist que ja no el fan al canal Super 3. I de fet fa ja mesos que no n'he vist cap capítol, sino anys.
A més, a casa meva teníem la tradició de comprar totes les películes, però desde que no surten en català que no les comprem.
Té a veure en que és un anime i a tv3 els ha agafat alergia els animes?

PD: tinc 26 pelis del Doraemon, pels curiosos
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dt. 02 ago. 2022, 10:02

És llàstima, Doraemon a Catalunya ha estat pràcticament una institució i no sé com s'ha arribat al punt que s'hagi deixat d'emetre, era gairebé el nostre equivalent a Los Simpson a Antena 3. A mi no m'agrada gens aquest «nou» Doraemon que fan des del 2005 (ja sé que se suposa que és més fidel al manga, però jo soc pro-segona etapa del Doraemon), però com a mínim podrien fer reposicions dels capítols antics, que n'hi ha un munt, per a la canalla i no tan canalla. I he de dir que em fot molta ràbia quan Boing posa publicitat en català a Catalunya del Doraemon, quan després la sèrie no està en català.

Pel que vaig llegir, crec que tenien intenció de doblar al català noves pel·lis, però ves a saber.
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dt. 02 ago. 2022, 13:24

És molt trist, fa molts anys, ja que no emeten Doraemon al Super3. Crec que és culpa de Luk Internacional, i per ells mateixos tampoc estem rebent Shin Chan ni les seves pel·lícules. Jo penso que Doraemon és la sèrie per excel·lència per als nens petits de Catalunya i que no s'hauria d'haver deixat d'emetre mai, però el tema dels drets és molt punyeter... I el Super3 tampoc ha tingut gaires ganes d'emetre anime aquests anys, a l'octubre en teoria portaran anime, però segurament només de selecta pel que es va veure als contractes així que encara estarem sense Doraemon... Em sembla molt trist que ara els nens diguin "gorrocóptero" i no "casquet volador" :(
Però suposo que igual que Bola de Drac i altres, totes les eres s'acaben... :(
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dt. 02 ago. 2022, 14:10

Tinc la sensació que alguna cosa va passar entre Luk i TV3, perquè van deixar de treballar amb ells com molt de cop i des de llavors no han editat res en català ni han doblat cap nova pel·lícula, com si haguessin cremat algun pont. Ara que a l'octubre estrenen nova peli de Shin Chan no se'ls veu gaire interessats en demanar la subvenció per doblar-la.
 
Avatar de l’usuari
dibunt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 29 juny 2018, 22:34
Contacta:

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dt. 02 ago. 2022, 20:09

Sí! Fins i tot diria que després de Bola de drac, la serie més icònica és Doraemon.
Jo amb Bola de drac vaig tenir sort ja que quan era petit va a començar a sortir el manga d'edició definitiva, la de la portada vermella, i els vaig anar col·leccionant tots.
La cosa és que el manga de Bola de drac està molt ben parit; és una masterclass en quan a estructura de vinyetes.
Però el manga de Doraemon es... Molt bàsic. Molt sesentero. I a sobre no s'ha editat mai en català. L'encant de Doraemon és en l'anime, no es pot substituir per cap altre cosa.

A mi tampoc m'acaba de fer el pes el nou Doraemon de 2005, però és millor que res. Dubto molt que emetin mai més el doraemon dels 80/90 perque estàn en 480p a 4:3. Però almenys les pelis! Que n'hi han 30 i existeix una versió en HD 16:9! Podrien emetre una cada setmana perfectament, si ja tenen la feina feta.

En quant lo dels ponts cremats amb Luk... Collons, ha cremat tots els ponts en totes les direccions TV3? Ningú entra ni en surt. Només tenen pasta per les disfresses ràncides del polònia?
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dc. 03 ago. 2022, 22:08

He fet una ullada el catàleg que té Luk Internacional i deu n'hi do.

Anime.
Doraemon - 1187 capitols i 30 pel·licules.
Shin chan - 808 capitols i 27 pel·licules.
Jewelpet - 208 capitols.
Sargent Keroro - 368 capitols.
Kilari - 153 capitols.
Kitetresu - 331 capitols.
Kochikame - 343 capitols.
Ninja Hatori - 256 + 52 capitols.
Reborn - 153 capitols.
Speed Racer - 52 capitols.

Les llicències d'emissió fou adquirides per Pluto TV. :huh:
 
matiprat
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 21 abr. 2021, 02:28

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dj. 04 ago. 2022, 13:59

volem més Doraemon =(
 
Avatar de l’usuari
misao84
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 13:21

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dl. 08 ago. 2022, 12:35

Ja fa temps que sembla que tv3 tinguis manía als animes perque tret de detectiu conan ja no fan res.

Ja fa anys que vaig llegir en algún lloc que tv3 no compraba animes perque eran massa cars. Pero tornant al tema de doraemon que molts em crescut amb aquesta serie i gairabé sempre s'ha estat emetent en català, es com un classic que no hauria de faltar.
Els animes son cars, pero no son cares la resta de series d'altres paisos que posen al super3? En comptes de posar series que no li interesen a ningú que escoltin el que la gent demana, que portem anys demanant anime i no s'enteren. I crec que els capitols antincs de doraemon no deuran ser tan cars amb la pila d'anys que tenen.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dl. 08 ago. 2022, 15:34

Els animes son cars, sobretot avui dia en que s'ha convertit en un producte de consúm mundial i totes les plataformes es barallen per tenir-ne. Ja no és com quan erem petits que es compraven paquets de varies series tirats de preu perquè ningú no sabia què era fora del Japó.

I de fet, em sona que alguna vegada s'ha comentat que la CCMA s'ha quedat sense poder emetre un anime perquè van fer una oferta i un altre canal/plataforma la va superar.
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dj. 18 ago. 2022, 14:53

Jo tampoc. Ara en Doraemon només està en castellà i, la veritat, no m'agrada gens.
Com m'agradaria que tornés en català...
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dj. 29 set. 2022, 16:53

Crec que a l'únic canal on pots veure doraemon és al boing, però és en castellà, i és molt millor en català.
 
Avatar de l’usuari
Rantaro98
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 19:57

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dj. 13 oct. 2022, 17:56

Accros ha escrit:
He fet una ullada el catàleg que té Luk Internacional i deu n'hi do.

Anime.
Doraemon - 1187 capitols i 30 pel·licules.
Shin chan - 808 capitols i 27 pel·licules.
Jewelpet - 208 capitols.
Sargent Keroro - 368 capitols.
Kilari - 153 capitols.
Kitetresu - 331 capitols.
Kochikame - 343 capitols.
Ninja Hatori - 256 + 52 capitols.
Reborn - 153 capitols.
Speed Racer - 52 capitols.

Les llicències d'emissió fou adquirides per Pluto TV. :huh:

Mare meva, la gran majoria de llicències tenen la seva versió en català, podrien tornar-les a emetre al nou SX3. i si és molt demanar que finalitzin algunes com per exemple kochikame o Keroro
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

ds. 15 oct. 2022, 15:09

A veure, s'ha de dir que van repetir Doraemon fins la sacietat, cuasi tan o més que els Simpson a Antena 3... donaven fins a 4 o 5 vegades el mateix episodi a la setmana XD.

Ara bé, es desastrós com no posen cuasi dibuixos animats a TV3, ni a la resta de cadenes, i el que posen es generalment horrible. Realmente tan paga Boing per drets exclusius a Espanya? no sé, hi ha un milió de series que no s'emeten a Espanya, ni es venen en DVDs, ni streaming, TV3 té el doblatge, i jo crec que per 4 pessetes tindrien la lliçençia per emetre-ho, considerant que només necessiten permís per emetre-ho a Catalunya.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: S'ha acabat l'era Doraemon o què?

dg. 16 oct. 2022, 15:15

XenoVageta ha escrit:
A veure, s'ha de dir que van repetir Doraemon fins la sacietat, cuasi tan o més que els Simpson a Antena 3... donaven fins a 4 o 5 vegades el mateix episodi a la setmana XD.

Ara bé, es desastrós com no posen cuasi dibuixos animats a TV3, ni a la resta de cadenes, i el que posen es generalment horrible. Realmente tan paga Boing per drets exclusius a Espanya? no sé, hi ha un milió de series que no s'emeten a Espanya, ni es venen en DVDs, ni streaming, TV3 té el doblatge, i jo crec que per 4 pessetes tindrien la lliçençia per emetre-ho, considerant que només necessiten permís per emetre-ho a Catalunya.

té gracia que diguis això precisament ara amb l'aposta que s'ha fet. D'altra banda, que no s'hagi emes anime no vol que no s'emetin dibuixos animats.Altra cosa és que t'agradin o desde el punt de vista d'algú amb ja una certa edat pensi que son una merda
 
omg123gemr1
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 31 oct. 2022, 15:23

doraemon

dl. 31 oct. 2022, 16:33

que ha passat amb en doraemon perque ya no esta?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants