Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Convidats al 28e Manga Barcelona

dt. 20 set. 2022, 17:54

Aquest any, novament, es tornarà a fer el saló del manga (ara Manga Barcelona) d'una manera normal, en principi, sense restriccions per COVID. Com cada any, fins a l'inici de la pandèmia, entre les entitats organitzadores i les editorials, portaven un bon munt d'artistes convidats, tot i que, els darrers anys s'han vist abocats a anar a menys. Quan dic això, em refereixo a menys quantitat i menys qualitat. Crec que amb la pandèmia i que el saló del manga coincidia amb el "Lucca comics and games" que es fa a Itàlia, molts autors importants no volien venir i/o estaven a Itàlia en aquestes dates, així que van haver de recórrer a "youtubers".

Per posar-vos exemples, l'any 2014, van venir al mateix saló Takehiko Inoue (Slam Dunk, Vagabond, Real... ) i Takeshi Obata (Death Note, Bakuman...). Després d'això, podem destacar un bon munt també (Io Sakisaka, Hiro Mashima, Atsushi Ohkubo, Akira Himekawa, Paru Itagaki, Junji Ito, Kengo Hanazawa, Inio Asano...). I això només amb els dibuixants de manga, que també han vingut directors d'animació, cantants, directors de videojocs, etc.

Per aquest saló del manga, han anunciat el primer convidat, que és la cantant de l'opening d'Evangelion, Yoko Takahashi (https://www.instagram.com/p/CiuyowQj4CX/)

M'agradaria fer servir aquest post per anar posant tots els convidats que, des del meu punt de vista, poguessin ser rellevants, ja que, per exemple, a mi m'agrada anar a les master class que fan, veure'ls treballar, a les firmes d'autògrafs, les trobades amb els fans, etc. Considero que és una de les millors coses que es poden fer actualment al saló, juntament amb assistir a alguna projecció.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Convidats al 28e Manga Barcelona

dc. 21 set. 2022, 01:47

Pel que veig es poden comentar dels anys anteriors; Vaig conèixer a en Masaki Sato, el millor animador de Bola de Drac em vaig fer una foto amb éll i tot també em va firmar un manga que portaba de Bola de Drac (curiosmament es una pagina que ell va adaptar a animació).
Va animar part dels 2 combats entre en Goku i en Ten Shinhan als torenjos.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Re: Convidats al 28e Manga Barcelona

dc. 21 set. 2022, 08:10

Amb en Masaki Sato vam riure un munt. A la xerrada que va fer, ens va donar paper i llapis i ens va fer dibuixar Goku al mateix temps que ell, mentre que ens anava dient quins passos anar fent (us podeu imaginar els resultats). Després va seleccionar uns quants, els va redibuixar mentre que explicava com corregir-los i els hi va donar als seus autors signats.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Convidats al 28e Manga Barcelona

dc. 21 set. 2022, 12:43

juandalf ha escrit:
Amb en Masaki Sato vam riure un munt. A la xerrada que va fer, ens va donar paper i llapis i ens va fer dibuixar Goku al mateix temps que ell, mentre que ens anava dient quins passos anar fent (us podeu imaginar els resultats). Després va seleccionar uns quants, els va redibuixar mentre que explicava com corregir-los i els hi va donar als seus autors signats.

Jo dibuixo manga desde els 7-8 anys y hauría sigut un honor.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Re: Convidats al 28e Manga Barcelona

dc. 21 set. 2022, 16:02

Doncs sempre es pot anar a aquestes xerrades, encara que no tots els convidats les fan.
A més, sempre que poden (depèn de l'editorial que els convida i es fa càrrec d'ells) interactuen força amb la gent i, fins i tot, et regalen coses. Jo mateix tinc una ploma d'en Takehiko Inoue i un parell de pins de Slam Dunk que va regalar l'any 2014, una tovallola de "I am a Hero" que va regalar en Kengo Hanazawa al guanyar-li al Yan Ken Pon i molts autógrafs.
 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Re: Convidats al 28e Manga Barcelona

dv. 21 oct. 2022, 11:05

Primer autor convidat: Nakaba Suzuki
Autor de: "Nanatsu no Taizai" (The seven deadly sins)
Aquesta és la seva planificació:
https://pbs.twimg.com/media/FfhJLRrWIAE ... ame=medium

A mi el seu estil de dibuix no m'agrada massa però potser aniré a la seva masterclass, que sempre són entretingudes.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Convidats al 28e Manga Barcelona

dl. 28 nov. 2022, 11:04

Jo aquest any he comprat l'entrada per veure només al grup Mahousyoujo Ni Naritai. Ve també Shun Umezawa, que he llegit algunes coses d'ell i no està gens malament.
.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 24 visitants