Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 12 oct. 2022, 14:58

Obro fil sobre la sèrie, ja qué vist que no hi era.
Bé doncs, estic una mica emprenyat, amb emisió lineal al canal SX3, es fumen la cortineta del próxim episodi, tot i estar doblada, no ho entenc, tant costa respectar tot el que tenen? Es que inclos en les re-emisions, tambè ho fan...
Ja començen a fer de les seves, ja tocaría arreclar errors del pasat.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 12 oct. 2022, 15:26

Tampoc sembla que pengin els capitols a l'APP abans de l'emissió, com creia que deien.

Tot i que ja he vist la primera temporada estic veient aquesta per doanr suport a l'emissió i per coneixer el doblatge, que com a doblatge actual ja està ple de la nova generació d'actors de doblatg joves que fa uns anys que ronden en produccions però que no haviem sentit fent anime perque no n'hi havia. D'aquestes doblatg sempre em passa el amteix: la feina dels acto es bona, però la gran majoria de veus em sonen molt semblants, em passa tant amb nois com amb noies.

També és remarcable que un cop més, en Joan pera es posi al capdavant d'un anime en català, ara liderant una nova generació d'actors de doblatge(com havia fet a principis dels 90). Sempre hi és, tot i que curiosament ell pràcticament no hi va ser en l'etapa 3xl (només va participar a Get Backers i Corrector Yui em sembla)
 
Avatar de l’usuari
Barromera
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 25 març 2021, 18:50

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 19 nov. 2022, 21:14

He pogut descarregar els capítols des de la web de TV3. La vaig cagar una mica i em falta el capítol 11. Algú els vol? Els podríem posar al drive
 
alexxgabe
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 22 abr. 2021, 19:35

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dt. 22 nov. 2022, 13:15

Barromera ha escrit:
He pogut descarregar els capítols des de la web de TV3. La vaig cagar una mica i em falta el capítol 11. Algú els vol? Els podríem posar al drive


A mi m'agradaria tenir-los, no vaig poder veure el capítol del Nekoma (12) i és un dels que m'agrada més. Si me'ls poguessis passar per Drive seria genial!
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 25 nov. 2022, 14:44

Noín ha escrit:
D'aquestes doblatg sempre em passa el amteix: la feina dels acto es bona, però la gran majoria de veus em sonen molt semblants, em passa tant amb nois com amb noies.


A mi em passa tota 'l'estona. Penso que estic sentint les mateixes veus per molts personatges...
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 13:23

Al web del Super3 no veig l'episodi 2x09 de Haikyu, el van emetre dilluns, oi?
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 13:56

Ni el 9 de Haikyu, ni els d'Inazuma Eleven, ni dels de Yu Yu Hakusho... els responsables de la web de tv3 passen de tot.. així és impossible seguir res...
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 16:54

Digital first, deien...
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 20:46

Es boníssim!! :lol: :lol:
Ara resulta que han penjat el 12, però l'11 també se l'han saltat! (Del 8 passem al 10 i del 10 al 12) :lol:
Va en sèrio lo d'aquesta gent o què??.... Després diran que no tenen audiència.
Ara mateix no hi ha ni una sola sèrie d'anime que estigui ben actualitzada (amb tots els capis posats com toca) a la web de l'SX3... em podeu explicar com se suposa que les hem de seguir? En fi...
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 22:41

Pero el capítol 12 que han penjat avui al web han arribat a emetre'l per la tele?? Aquesta setmana haurien de fer del 9 (dilluns) al 12 (dijous), no? Segueixo Haikyu per la web i així es impossible :/
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 22:50

Ahir van fer dos episodis (10 i 11).
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 23:06

pinya ha escrit:
Pero el capítol 12 que han penjat avui al web han arribat a emetre'l per la tele?? Aquesta setmana haurien de fer del 9 (dilluns) al 12 (dijous), no? Segueixo Haikyu per la web i així es impossible :/

No m'estranya... jo estic igual, i no només amb aquesta sèrie, sinó amb totes, perquè les segueixo totes (Yu Yu, Inazuma, Haikyuu i abans, Kimetsu també). Realment n'hi ha per acabar-ne fins al conyíssim... O es posen les piles amb la web o l'experiment dubto que els hi surti bé, perquè tot plegat està sent una bona cutrada. Ja en feien de les seves amb els capis de Conan, abans d'estrenar l'SX3, que cada cert temps la cagaven amb coses així (no penjar els capis, etc), però és que amb totes aquestes sèries noves no és que siguin errors puntuals, sinó que és una constant... No sé... crec que al final m'esperaré que les hagin emeses totes senceres d'aquí a uns mesos i les veure baixades. Sé que no és la manera de donar audiència ni res, però al final un es cansa d'estar sempre així i acaba sent l'única forma.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 des. 2022, 23:15

Sembla que ara acaben d'arreglar-ho (excepte amb Inazuma, que encara està igual). A veure quant triguen fins a cagar-la de nou...
Edito: ja l'han tornat a cagar: els capis 57 i 58 de Yu Yu estan a 720 en comptes de 1080 :lol: :lol: Més val això que res... però a què ve aquesta baixada de qualitat? En realitat no són ni 720, perquè la imatge es veu fatal.. pixeladíssima i amb mala qualitat... pitjor que si ho mires per youtube de fa anys.
 
Avatar de l’usuari
Pupas
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 25 gen. 2021, 19:50

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dg. 11 des. 2022, 16:17

A veure si els de la web es posen al dia d'una vegada... perquè així costa la vida... poder seguir les sèries.. I a l'horari que ho fan per TV doncs... que a vegades costa.. També trobo a faltar que deixin els capítols anterior més temps, però és demanar massa.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dg. 11 des. 2022, 18:46

Pupas ha escrit:
A veure si els de la web es posen al dia d'una vegada... perquè així costa la vida... poder seguir les sèries.. I a l'horari que ho fan per TV doncs... que a vegades costa.. També trobo a faltar que deixin els capítols anterior més temps, però és demanar massa.


Suposo que és el temps màxim que ho poden tenir penjat... (no sé si tenen una llicència digital o és el temps màxim estipulat)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants