Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dt. 14 feb. 2023, 17:36

Jajajajaja jo també m'he fixat que ha canviat el disseny de personatges en determinades seqüències!
I el que dius de les expressions i els crits és cert, moltes vegades els deixen en japonès i canta moltíssim! A part d'això, també he detectat trossos últmament (més d'un i de dos) en què algun dels personatges movien la boca i no se'ls ha doblat (o sigui, no se sentien en japonès, sinó que directament s'han quedat muts). Crec que són petites cagades de fer les coses depressa i corrents amb el doblatge, perquè segurament devien haver de respectar terminis urgents en el lliurament de la feina.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dt. 14 feb. 2023, 22:57

Això de quedar-se muts, ho he notat en un moment a l'episodi d'avui. En Kageyama mou els llavis però no diu res.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 17 feb. 2023, 17:57

Fa la sensació que per aqusta quarta temporada el pressupost, que pel que va dir el director Isasi, ja era baix, s'està esgotant i per això cda cop sentim més taks en japonés quan abans amb prou feines en sentiem.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 17 feb. 2023, 20:40

Sinistre. ha escrit:
Sobre la S4...l'animació es molt diferent. Alguns els veig deforme.


Especialment la línia dels cabells de l'Asahi fa mal de veure. Res a veure amb el disseny de la primera temporada o mes tard quan li deixen una mica de serrell recollit amb una diadema.
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 17 feb. 2023, 23:36

Sinistre. ha escrit:
Sobre la S4...l'animació es molt diferent. Alguns els veig deforme.

També (potser es cosa meva) han deixat de doblar les expressions, crits, etc?



Sobre l'animació, pel que tinc entés, van fer un canvi de disseny per ajustar-se més al disseny del manga dels personatges. A alguns sí que els ha afavorit, però a altres (com l'Asahi, per exemple) els ha deixat força lletjots (sent amables).
Sobre el doblatge, això no m'he fixat i posaré atenció ara
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 18 feb. 2023, 16:51

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Això de quedar-se muts, ho he notat en un moment a l'episodi d'avui. En Kageyama mou els llavis però no diu res.


Jo també ho he vist. I ja m'ha passat en un parell de capítols que algun personatge parla i no està doblat...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 18 feb. 2023, 19:10

Curiosamnet això d'escenes mudes també ho hvia vist en la primera temporada de la serie en castellà
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dl. 20 feb. 2023, 10:51

Encara vaig pel començament de la quarta temporada, però no m'està agradant gaire aquest canvi de dissenys. Després de tres temporades brutals, espero que la cosa remonti.

Per cert, em toca molt la moral que gairebé tots els personatges adults tinguin la veu d'en Joan Pera. Al principi em feia una mica de gràcia, pero a aquestes alçades, és vergonyós. Es que no falla: personatge adult nou, personatge que té la veu d'en Joan Pera. De veritat no hi havia ningú més per fer aquestes veus?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 180
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dl. 20 feb. 2023, 15:08

Crec que ja s'havia confirmat en un directe de Selecta, però Atenció a l'Audiència de TV3 ho ha tornat a confirmar. L'X3 emetrà totes les OVA's que falten per emetre.

Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dt. 21 feb. 2023, 08:21

Odolwa ha escrit:
Per cert, em toca molt la moral que gairebé tots els personatges adults tinguin la veu d'en Joan Pera. Al principi em feia una mica de gràcia, pero a aquestes alçades, és vergonyós. Es que no falla: personatge adult nou, personatge que té la veu d'en Joan Pera. De veritat no hi havia ningú més per fer aquestes veus?


A mi també em fot dels nervis. Em recorda quan vaig mirar Digimon Frontier en castellà i varis personatges tenien el mateix doblador d'en JP, que era un dels protagonistes.

Estem patint:

1- La veu d'en Joan Pera per a TOTS els entrenadors i un bon número d'adults.
2. Expressions i onomatopeies sense doblar amb original japonès (canta moltíssim).
3. Moments sense so.

Això no és professional, ho sento.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dj. 23 feb. 2023, 01:27

Vaig amb l'aigua al coll amb el seguiment de la sèrie al X3 (com molts del formum tenim les nostres vides) a veure si tinc temps de mirar uns 3 episodis d'una tirada...
Pel que veig Haikyuu s'ha convertit en l'Slam Dunk dels nens d'avui:
https://twitter.com/elmangazin/status/1 ... GP9JctAAAA

Entenc les crítiques a la repetició de veus i que Joan Pera dobli a tots el personatges "Arrugats" però feu una ullada a la fitxa d'Slam Dunk que van completar fa uns mesos, hi ha jugadors del Shohoku que compartíen veu amb juegadors d'altres equips:
https://eldoblatge.com/fitxa/533
El Nobunaga del Kainan i en Hiroaki del Ryonan són els únics jugadors que no juguen al Shohoku i que no comparteixen veu amb ningú.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dj. 23 feb. 2023, 12:16

Bluepheasant ha escrit:
Entenc les crítiques a la repetició de veus i que Joan Pera dobli a tots el personatges "Arrugats" però feu una ullada a la fitxa d'Slam Dunk que van completar fa uns mesos, hi ha jugadors del Shohoku que compartíen veu amb juegadors d'altres equips:
https://eldoblatge.com/fitxa/533
El Nobunaga del Kainan i en Hiroaki del Ryonan són els únics jugadors que no juguen al Shohoku i que no comparteixen veu amb ningú.


Sempre hi ha hagut repetició de veus, i de vegades amb solapaments. Si arriben a doblar DB Super, tindrem el Kaioh Shin i el Trunks del futur interactuant i serà interessant de veure. També podriem dir que per fer veus addicionals, el Manel Català o el Jordi Vila van fer molt paperets menors a Bola de Drac, però sempre hi havia suficient varietat amb altres veus com perquè no fos tan terrible. Aquí parlem de que qualsevol pot predir quina veu tindrà el pròxim personatge que pentini canes a Haikyu, sistemàticament. Potser hi ha una altra veu d'home gran a tota la sèrie (la de l'entrenador del Shiratorizawa), però el Joan Pera fa totes les altres igualment. Només que hi hagués una o dos veus d'home gran més ja es podria camuflar, igual que no queda tan evident quan amb els personatges joves es van repetint veus, perquè hi ha moltes.

No sé, és manca de pressupost? És manca d'actors veterans? No crec que sigui el segon cas. Tenim el Joan Sanz, tenim el Jaume Mallofré, tenim el Marc Zanni si vol fer la veu una mica més ronca, tenim molts noms que podrien doblar un d'aquests entrenadors. Ha de ser la primera opció, i no diu res de bo. Millor això que res, però millor poder escurar la butxaca una mica més i que quedi un doblatge ben fet (sense desmeréixer la resta dels personatges de Haikyu, ni de bon tros l'actoràs que és el Joan Pera).
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dj. 23 feb. 2023, 20:14

Odolwa ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Entenc les crítiques a la repetició de veus i que Joan Pera dobli a tots el personatges "Arrugats" però feu una ullada a la fitxa d'Slam Dunk que van completar fa uns mesos, hi ha jugadors del Shohoku que compartíen veu amb juegadors d'altres equips:
https://eldoblatge.com/fitxa/533
El Nobunaga del Kainan i en Hiroaki del Ryonan són els únics jugadors que no juguen al Shohoku i que no comparteixen veu amb ningú.


Sempre hi ha hagut repetició de veus, i de vegades amb solapaments. Si arriben a doblar DB Super, tindrem el Kaioh Shin i el Trunks del futur interactuant i serà interessant de veure. També podriem dir que per fer veus addicionals, el Manel Català o el Jordi Vila van fer molt paperets menors a Bola de Drac, però sempre hi havia suficient varietat amb altres veus com perquè no fos tan terrible. Aquí parlem de que qualsevol pot predir quina veu tindrà el pròxim personatge que pentini canes a Haikyu, sistemàticament. Potser hi ha una altra veu d'home gran a tota la sèrie (la de l'entrenador del Shiratorizawa), però el Joan Pera fa totes les altres igualment. Només que hi hagués una o dos veus d'home gran més ja es podria camuflar, igual que no queda tan evident quan amb els personatges joves es van repetint veus, perquè hi ha moltes.

No sé, és manca de pressupost? És manca d'actors veterans? No crec que sigui el segon cas. Tenim el Joan Sanz, tenim el Jaume Mallofré, tenim el Marc Zanni si vol fer la veu una mica més ronca, tenim molts noms que podrien doblar un d'aquests entrenadors. Ha de ser la primera opció, i no diu res de bo. Millor això que res, però millor poder escurar la butxaca una mica més i que quedi un doblatge ben fet (sense desmeréixer la resta dels personatges de Haikyu, ni de bon tros l'actoràs que és el Joan Pera).


Estic d'acord amb tú. No crec que fos tant difícil tenir a algú que fes alguna veu d'adult més o involucrar els propis dobladors d'altres veus de protagonistes. També s'ha de dir que potser els propis dobladors arriba un punt que no tenen més registres de veu.
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 24 feb. 2023, 09:19

Alguien sabe qué paso con la emisión de haikyu y black clover el martes no sale los capítulos tengo el de lunes, miércoles y jueves pero en la grabación de martes no sale ni uno ni otro

menos mal que haikyu hacen reposicion y el 02/03/23 lo repiten pero black clover tendre que esperar a que terminen los 51 y luego repongan
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 24 feb. 2023, 10:20

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants