Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Ronja, la filla del bandoler.

dg. 04 des. 2022, 10:10

Bon dia!

Ja ha sortit l'opening en català per Ronja segons aquest tuitter. La canta la Beth Rodergas.

https://twitter.com/AnimeEnCAT/status/1 ... 1IOHw&s=19

Per aquí s'ha dit que el dia 8 comença... A veure.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dg. 04 des. 2022, 13:54

En tinc moltes ganes, d'aquest anime! El doblatge em sembla que serà el millor d'aquesta nova tongada d'anime tenint en compte els noms que es van veure.

Per cert, perquè ho han posat, que si no, mai no hagués dit que la cantant era la Beth. Però està molt bé, la cançó.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dc. 07 des. 2022, 08:01

Jo tampoc m'ho vaig pensar, inclòs després d'haver escoltat l'opening. També vaig haver de buscar Beth Rodergas...per saber que era la BETH.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dj. 08 des. 2022, 19:27

Ja es poden trobar els primers 13 capítols de Ronja, la filla del bandoler a https://www.ccma.cat/tv3/sx3/ronja-filla-bandoler/
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ronja, la filla del bandoler.

ds. 10 des. 2022, 21:33

He mirat fins al capitol 10 (he fet una bona marató! :lol:) i he de dir que m'ha encantat com l'han adaptat en català! Les veus, molt encertades i tot molt correcte. L'únic que no m'ha agradat és una cosa que passa moltes vegades i és que no doblen la Ronja quan crida etc, i llavors se sent en japonès i es nota moltíssim. A part d'això, tot super bé!
Trobo que és una llàstima que aquesta sèrie hagi passat tan desapercebuda en general. A mi, personalment, m'agrada molt. :jaja: Sé que molta gent es fa enrere pel fet que sigui en 3D/CGI, però jo crec que és un mal menor, ja que la sèrie és molt agradable de veure i al final t'hi acabes acostumant. Animaria a tota aquella gent que es fa enrere per aquest motiu a veure-la perquè val molt la pena.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dj. 22 des. 2022, 20:51

M'encanta, perquè vaig escriure al servei d'atenció a l'audiència dient que faltava el capi 13 a la web, i ara directament falten del 9 al 13.. meravellós xD... suposo que ho deuen estar arreglant tot i els penjaran bé. Ningú està mirant la sèrie o què?
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dv. 23 des. 2022, 09:15

Jo per ara no la estic mirant. Ho vull fer però tinc poc temps i ja porto Haikyuu arrastrant-ho...
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dv. 23 des. 2022, 17:15

seiyuubcn ha escrit:
M'encanta, perquè vaig escriure al servei d'atenció a l'audiència dient que faltava el capi 13 a la web, i ara directament falten del 9 al 13.. meravellós xD... suposo que ho deuen estar arreglant tot i els penjaran bé. Ningú està mirant la sèrie o què?

Jo els vaig mirant, tot i que lentament. Em vaig guardant els capítols no fos cas que passi com ha passat amb el 9-13 i els borrin. Però sempre la primera opció ha de ser mirar-los directament de la web del Super 3, per donar audiència. Penseu que Ronja i Inazuma seràn a l'SX3 fins al 2025
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Ronja, la filla del bandoler.

ds. 24 des. 2022, 01:48

Jo també la tinc pendent de veure, però reconec que el 3D em tira molt enrere. No entenc perquè la van fer així :/
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ronja, la filla del bandoler.

ds. 24 des. 2022, 14:17

Entenc que et tiri enrere, a mi em va passar el mateix, pel mateix motiu que a tu.. però si li dones una oportunitat, segur que t'agradarà i ho acabaràs trobant totalment secundari (el tema del CGI). El que no entenc és què fan continuament els de TV3 amb la web treient episodis o saltant-se'ls.. jo em vaig quedar al 12, i ara no hi ha manera de veure el 13 perquè no hi és (ni el 9 ni el 10 ni l'11 ni el 12 tampoc, que també els han tret). En fi.. més enllà d'aquestes incidències, que no tenen res a veure amb la sèrie en si, jo la trobo molt cuqui i graciosa de veure :)
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Ronja, la filla del bandoler.

dc. 08 feb. 2023, 10:11

Porto un temps veient la sèrie (em quedaran com uns 10 episodis), penso que té un nivell de producció impressionant, i encara que sé que és una sèrie infantil, pels petits, penso que és una oportunitat perduda de fer algo digne d'Studio Ghibli.

Si agafes tots els capítols, elimines el relleu i tota la història (e histèria) absurda dels bandolers, et pot quedar una pel·lícula guapa plena de màgia, millor inclòs que la de Earwig. Tant de bo algú fes un "cut" cinematogràfic d'això :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants