Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dt. 06 des. 2022, 22:42

Escric aquest post perquè estic bastant fart de com funciona la web de TV3... No us passa a vosaltres també?
Tenen errors contínuament, des de no penjar alguns dels capítols de les sèries (saltar-se'ls a la web tot i que els hagin emès per TV), no fer-ho com ni quan toca, ja sigui penjant-los desordenats o posant només els títols dels capítols sense la numeració o equivocant-se fins i tot amb la numeració, i un llarg etcètera...
També m'he fixat que si veus les sèries a la web (o a la tele) en directe, tens l'opció de posar el dual i els subtítols surten en mida gran, mentre que si ho mires més tard a la web, els subtítols surten petits i no hi ha mai l'opció del dual.
Exemples de tot això que es poden observar ara mateix: no han penjat l'últim capítol de Yu Yu Hakusho i l'anterior té la numeració equivocada (posa 46 en comptes de 56), han penjat el 10 de Haikyu sense haver penjat el 9 (el d'ahir), i d'Inazuma Eleven, porten més d'una setmana sense penjar els 10 capítols nous que tocaria, a banda d'haver saltat del 9 a l'11, deixant-se el 10 o fent augmentar en un número cada capítol (perquè el capítol penjat és el que tocaria realment).
Intento tenir paciència, però és que al final em canso d'estar escrivint a TV3 perquè arreglin les coses tota l'estona i acaba sent esgotador. No em sembla un servei gens professional, la veritat :(
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dc. 07 des. 2022, 07:57

Des d'on ho reclames? Perquè és cert que no ho han pujat el 1x9...Quina ràbia!
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dc. 07 des. 2022, 09:24

Des d'atenció a l'audiència:
https://www.ccma.cat/atencio/
Però és que és constant, realment..! Són coses que no s'haurien de reclamar perquè ells haurien de fer bé la seva feina... No entenc com poden tenir-ho tot tan descuidat. Ja no sé quantes vegades els hi he escrit des que van inauguarar l'SX3 demanant que arreglin errors d'aquests.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dc. 07 des. 2022, 13:59

Ara l'han tornat a liar amb Inazuma... pengen el 19 i el 20 però se salten el 17 i el 18... meravellós tot...
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dj. 08 des. 2022, 18:46

Sembla que poc a poc han arreglat els errors, ja hi són tots els capítols de Haikyu!

Aquesta tarda han emès una marató amb els 5 primers episodis de Ranma ½ sense censura, espero que al gener els pugin en HD a la carta.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dj. 08 des. 2022, 19:11

Subaru Okiya ha escrit:
Sembla que poc a poc han arreglat els errors, ja hi són tots els capítols de Haikyu!

Aquesta tarda han emès una marató amb els 5 primers episodis de Ranma ½ sense censura, espero que al gener els pugin en HD a la carta.

Et refereixes al Saló del Manga, suposo, no? Jo també espero que ho pengin :)

I encara no han corregit tots els errors... alguns sí però no tots :( Els capis de YYH 57 i 58, per exemple, estan en mala qualitat d'imatge/so. I també he detectat que s'han deixat un capi d'Inazuma "Amunt, capità!", just on m'havia quedat jo, que no han penjat: és el que hauria d'estar entre el 16 i el 17, ja que passen del T3-9 al T3-11 i això ha generat un desgavell en l'ordre, però ja he escrit perquè ho corregeixin també.

Després hi ha una cosa que no entenc: per què surten els subtítols en petit? I per què no existeix l'opció de posar-ho en dual mentre que si mires la tele en directe (per tele física o per web) sí que es pot? En fi... crec que haurien d'anar polint bastantes cosetes.
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dj. 08 des. 2022, 20:19

seiyuubcn ha escrit:
Subaru Okiya ha escrit:
Aquesta tarda han emès una marató amb els 5 primers episodis de Ranma ½ sense censura, espero que al gener els pugin en HD a la carta.

Et refereixes al Saló del Manga, suposo, no? Jo també espero que ho pengin :)

Em referia al canal pop-up especial que han inaugurat a l'app. Han emès els capítols com una pel·lícula, sense pauses ni repetir l'opening i l'ending però amb les escenes +18 subtitulades.

Després hi ha una cosa que no entenc: per què surten els subtítols en petit? I per què no existeix l'opció de posar-ho en dual mentre que si mires la tele en directe (per tele física o per web) sí que es pot? En fi... crec que haurien d'anar polint bastantes cosetes.

A l'app de la TV hi ha una opció per agrandir els subtítols i canviar-los de posició. Abans estava dins del reproductor però ara ho han amagat a l'apartat de Configuració > Visualització dels subtítols.
Jo el que demanaria és una filera de "Continuar veient". El tema de la VO és una mancança de TVC des de sempre. Passa el mateix a l'app de RTVE, potser és una qüestió de drets de l'àudio, no ho sé.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dv. 30 des. 2022, 07:33

Avui els hi he escrit perquè els números dels capítols de Haikyu estan malament... Quin cacau, ec.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dl. 16 gen. 2023, 20:56

Aprofito el doble significat de la paraula "funcionament" que encapçala aquest fil per preguntar si algú sap com li està anant al nou SX3 en temes d'audiència. Creieu que els hi deu estar funcionant l'experiment amb l'anime? (O potser és massa aviat per fer un balanç tenint en compte que van començar a l'octubre?)
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dl. 16 gen. 2023, 21:52

A falta que publiquin més audiències online, sembla que per web està funcionant força bé.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dt. 17 gen. 2023, 07:58

seiyuubcn ha escrit:
Aprofito el doble significat de la paraula "funcionament" que encapçala aquest fil per preguntar si algú sap com li està anant al nou SX3 en temes d'audiència. Creieu que els hi deu estar funcionant l'experiment amb l'anime? (O potser és massa aviat per fer un balanç tenint en compte que van començar a l'octubre?)


Les dades que donen sempre són d'usuaris de TV, per això el famós zero audiència a l'estrena de Black Clover.

O m'equivoco?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dt. 17 gen. 2023, 17:34

Sinistre. ha escrit:
seiyuubcn ha escrit:
Aprofito el doble significat de la paraula "funcionament" que encapçala aquest fil per preguntar si algú sap com li està anant al nou SX3 en temes d'audiència. Creieu que els hi deu estar funcionant l'experiment amb l'anime? (O potser és massa aviat per fer un balanç tenint en compte que van començar a l'octubre?)


Les dades que donen sempre són d'usuaris de TV, per això el famós zero audiència a l'estrena de Black Clover.

O m'equivoco?

I no només de TV, sinó que també han de ser usuaris amb audímetre.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dt. 17 gen. 2023, 22:00

No té a veure amb cap error ni és cap queixa, però em pica la curiositat: algú sap per què el Conan és l'únic programa (almenys dels d'anime, que són els que em miro) al web de l'X3 on no posen a cap racó el logo del canal?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Funcionament web SX3 / TV3 a la carta

dc. 18 gen. 2023, 16:22

RudraCNG ha escrit:
No té a veure amb cap error ni és cap queixa, però em pica la curiositat: algú sap per què el Conan és l'únic programa (almenys dels d'anime, que són els que em miro) al web de l'X3 on no posen a cap racó el logo del canal?
Cert, ni idea. Tinc entès que abans sí que hi eren, o almenys l'última vegada que ho vaig comprovar.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants