Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dt. 17 gen. 2023, 21:35

És un capítol meravellós, el de la mare. La veritat és que la sèrie fa aflorir uns sentiments de tendresa brutals. Recordo que en el seu moment gairebé vaig deixar anar una llagrimeta quan la Sakura deixa un regal a la foto de la seva mare.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dt. 17 gen. 2023, 21:59

És que em passa exactament el que descrius: la sèrie antiga em fa brollar tots aquests sentiments, mentre que la nova no em desperta res i fins i tot m'avorreix. No té ni un sol capítol que diguis: "M'ha encantat!". De tota manera, la vaig veure en japonès quan la van fer, després doblada en castellà i la tornaré a veure una 3a vegada en català (només perquè m'agrada veure com fan els doblatges). Però no pas per l'interès de la sèrie en si...
 
Avatar de l’usuari
ivanmahmoud
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 23 gen. 2023, 20:10

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dj. 26 gen. 2023, 22:41

seiyuubcn ha escrit:
És que em passa exactament el que descrius: la sèrie antiga em fa brollar tots aquests sentiments, mentre que la nova no em desperta res i fins i tot m'avorreix. No té ni un sol capítol que diguis: "M'ha encantat!". De tota manera, la vaig veure en japonès quan la van fer, després doblada en castellà i la tornaré a veure una 3a vegada en català (només perquè m'agrada veure com fan els doblatges). Però no pas per l'interès de la sèrie en si...


Això que dius em passa amb tots els animes que vaig veure de petit i que ara han tret usa secuela o continuen en emissió, i jo també penso que és que les noves no són tan bones com les d'abans, però també crec que mai sentiré amb animes nous el que sentia quan era petit. Només em queda tirar de nostàlgia i intentar sentir una mil·lèsima part del que sentia quan era un moc.

Veurem que tal els nous capítulos de la sakura quan els emetin que encara no els he vist...
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dj. 30 març 2023, 23:54

Parece que sakura la para durante las fiestas de semana santa
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dv. 31 març 2023, 16:19

aqz ha escrit:
Parece que sakura la para durante las fiestas de semana santa

Imatge
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dg. 02 abr. 2023, 13:18

Parece que el lunes y martes si sigue emitiendo la serie
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dg. 02 abr. 2023, 13:47

I ahir van anunciar seqüel•la de Clean Card (no sabia si podia ser una innocentada). Suposo que si va bé, també la portaran en català.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dj. 04 maig 2023, 12:03

Ja tenim la data d'emissió. El 18 de maig, la nova temporada de la Sakura a les 19:55.

https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 7108404224

Gràcies a en Fabrebatalla.
 
the Clow
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 08 oct. 2021, 19:44

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dc. 17 maig 2023, 14:48

Ja quasi ha arribat el día. Un punt que no he vis en lloc es si emetran la ova que subtitueix el capitol final.
Algu sap res?
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

ds. 20 maig 2023, 12:45

Què us ha semblat l'adaptació en català?
Jo l'he trobat ben feta, en general, tot i que és inevitable que algunes veus es facin estranyes. La majoria s'han mantingut, fins i tot la del Shaoran, la qual cosa m'ha sorprès perquè la mateixa Marta Ullod (Sakura) va comentar en una entrevista a youtube que segurament la Teresa Soler (Shaoran) no tornaria a doblar en Shaoran, ja que feia anys que s'havia retirat del doblatge. Finalment, però, això no ha estat així i torna a ser ella el Shaoran, cosa positiva i que m'ha fet il.lusió. Ha passat el mateix amb en Yukito, que van dir que segurament li canviarien la veu, però al final s'ha aconseguit mantenir.
Es nota, com deia, el pas del temps en la majoria de veus i te n'adones que els mateixos actors/actrius de doblatge han de forçar bastant per fer veus tan infantils. A la Sakura se li nota una mica, però, per mi, el cas més exagerat és el de la Tomoyo. Es nota que la Núria Domènech ha hagut de forçar molt la veu per fer-la com la feia abans, i moltes vegades sona estranya (com amb petits galls, fins i tot). I pel que fa a la resta, gairebé tots els altres personatges mantenen la mateixa veu que fa més de vint anys.
Què us ha semblat a vosaltres aquest doblatge?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

ds. 20 maig 2023, 15:08

M'ha sorpres la serie una cosa que no esperava:
Normament tots els remakes de series d'anime que es fan partint d'un original sempre perden la banda sonora orignial i en mols casos canvien els efectors sonors (Bola de drac, Fly, Sailormoon...)i aquesta no, mant´els efectes sonors i combina la OST original amb nova que és d'un estil semblant.. Això per mi ja és un punt

Pel que fa al doblatge, primer de tot em descobreixo davant la Roser Albadó! Sona exctament igual que fa 20 anys fent de Kero, té molt de mèrit. Els altres evidentment es nota el pas del temps. La Marta Ullod no acaba d'arribar a vegades al to anterior però com que la Sakura ara és un pel més gran no desenaixa.La Núria Domenech està genial (poc es parla d'aquesta dona que porta desde la prehistòria de l'anime en català al peu del canó).La resta sonen bé, i efectivament la veu d'n Xaorn va esatr retirada uns anys però la Teresa Soler fa uns anys que torna a voltar per aquí.En gneral tots sonen força bé, a més diria que l'emissió del captiol es fa a una velcoitat que afecta ladio(no entnc d'aquestes coses).L'únic que em griyola força és en Jaume Villanueva, no h sabut donar un to de veure diferent a en Yukito i en Yue(abans canviava el reigstre) i de moment la veu sona un pel forçada.

Només em queda el dubte de qui farà de Keroberos en forma origial. Dubto que sigui en Gal Soler
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 21 maig 2023, 09:55

Jo encara estic pendent de que algú faci un muntatge, així que només vull dir que em sembla brutal que els dobladors de casa nostra estiguin tan compromesos amb la seva feina i els personatges per tornar després d'un hiatus de vint anys. I més tenint en compte que no podem dir que ho facin per necessitat o calers, ja que tots sabem que cobren una merda.

Allò "d'amor a l'arte" i tal.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 21 maig 2023, 10:58

Totalment. M'ha sorprès i emocionat molt que gairebé totes les veus hagin tornat. És veritat que la Núria Domènech i la Teresa Soler es nota que forcen molt la veu, però m'ha sorprès molt el Jaume Villanueva. M'ha sonat estranyíssim, en Yukito, fins el punt que pensava que era una altra veu. Tampoc es nota el canvi de registre de Yukito a Yue. Però bé, content de sentir el nou doblatge i de segur que ens hi acostumarem.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 21 maig 2023, 22:18

Estic tornant a veure el 1r capi (i únic penjat fins ara) i he constatat de nou que l'Eriol té la veu super greu. No sé si està fet expressament perquè representa que tots els personatges són una mica més grans o simplement és que l'Anna Camps no li ha sabut trobar el punt d'abans al personatge. El que està claríssim és que no és per l'edat o perquè no arribi a fer tons més aguts. La prova d'això és el personatge de la Celia (Sília) d'Inazuma Eleven, que va doblar també molt recentment i que té una veu super aguda.
En Yukito-Yue és cert que no fa el canvi de registre de veu entre un personatge i l'altre. I també és cert que la veu sona estranya... com massa ronca, no?
I també estic d'acord que la Roser Aldabó (Kero) ho fa gairebé igual que fa vint anys! Increïble!!
 
the Clow
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 08 oct. 2021, 19:44

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dl. 22 maig 2023, 21:55

Me ha sorpres molt, i es de de agrair que hagin intentat mantenir el màxim de actors originals i a mes que intentin fer les veus lo més parescudes.
Esperm que hi hagi aviat alguna versió de la temporada amb el doblatje

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 37 visitants