Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dt. 23 maig 2023, 08:41

Mostra de doblatge:

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dj. 25 maig 2023, 20:27

Hi ha hagut un parell d'episodis on le Nuria Domechec feai un veu molt estranya, ara per sort ja torna a parlar com sempre. Les veus estan agafant el ritme.
En el proper episodi escoltarem en Kero n la seva forma real, veurme qui és.

Pel que fa la serie, la veritat és que m'està semblant força avorrida.Tot em sembla molt lent, molt parat, com ho son en Xaoran i la Sakura quan es veuen. A més en pocs episodis ja han caigut en l'estereotipzació d'alguns personatges: en kero només surt per parlar de menjar, la Tomyo només plora pels vestits o grvar la Sakura, i en Yamazaki explica 2 o 3 històries inventades per capito.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dj. 25 maig 2023, 21:36

Totalment d'acord... La sèrie de Clear Card en si, argumentalment, és molt dolenta, com també ho és el manga. Jo només l'estic veient per sentir el doblatge en català. I també és 100% cert el que dius de la Núria Domènech. Ja ho vaig posar jo mateix en un altre post, que la veu em sonava ultraforçada i que feia galls (si no recordo malament, això passa als capítols 1 i 2). I també és veritat que ara torna a parlar com sempre, així que no entenc si és perquè als primers capítols encara no li havia agafat el truc al personatge o perquè tenia algun problema d'afonia, refredat, o ves a saber...
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dv. 26 maig 2023, 19:24

A mí em sembla que la sèrie el que arrossega és poca innovació. Al cap i a la fi, aquesta nova saga és un híbrid entre la primera part de la sèrie i la segona. El problema ve quan els personatges no se'ls veu evolució.

Primera part: Descobrim les cartes de claw i personatges. Mecànica això sí, sempre igual. Atrapar cartes, però almenys tenim història dels personatges.
Segona part: Transformació de les cartes y nova evolució dels personatges.
Nova temporada: Pel moment, noves cartes a transformar, però res nou a nivell narratiu, ni evolució de personatges tenint en compte com va acabar la segona part de la sèrie. Una manera de no arriscar?

Vejam si la cosa millora en els pròxims capítols.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dv. 26 maig 2023, 22:39

Jo és que realment mai no espero res de bo d'obres que van acabar fa anys i que de cop i volta ressusciten per fer calers a costa dels fans, ja sigui en forma de sequel·la o de remake. Si me la miro bàsicament és perquè em fa il·lusió tornar a sentir les veus clàssiques, és com un viatge a l'època del K3. I sí, sé que això és anàleg al que busquen amb aquesta mena de productes amb el públic objectiu, que hi farem!
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 11 juny 2023, 18:24

Algú s'està descarregant els episodis? No vaig poder veure els primers i ja els han tret del web :(
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 11 juny 2023, 19:51

pinya ha escrit:
Algú s'està descarregant els episodis? No vaig poder veure els primers i ja els han tret del web :(


Oi tant que sí!!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 11 juny 2023, 21:06

El que em pregunto que pasará quan acabi la serie, el mes probable es que tornin a reemitir pero, em sembla que ja no posarán res de nou i esperem que no acabin com l'era de la Familia dels supers que l'unic que posaven de nou eran més episodis del Detectiu Conan i ja, encara estic esperant la nova tanda de lliçencies que van prometre (que no siguin ja emitides), abans de gener van dir que portarán series noves sobre toto shojo, no tants sol aquesta... Tinc l'impressió que menteixen com els politics. L'unic nou que sabem es One piece i només son les series ja emitides...
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dl. 12 juny 2023, 12:21

Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:
Algú s'està descarregant els episodis? No vaig poder veure els primers i ja els han tret del web :(


Oi tant que sí!!


:picar: :picar: I els estàs penjant a algun lloc, de moment?
 
Avatar de l’usuari
Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 18 juny 2023, 10:32

pinya ha escrit:
Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:
Algú s'està descarregant els episodis? No vaig poder veure els primers i ja els han tret del web :(


Oi tant que sí!!


:picar: :picar: I els estàs penjant a algun lloc, de moment?

Jo pregunto el mateix!!!
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dg. 18 juny 2023, 21:20

pinya ha escrit:
Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:
Algú s'està descarregant els episodis? No vaig poder veure els primers i ja els han tret del web :(


Oi tant que sí!!


:picar: :picar: I els estàs penjant a algun lloc, de moment?

pues espero i desitjo que al acabar inuyasha portin Yashahime. Vaig veure algun capitol pero no la vaig veure tota.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dt. 20 juny 2023, 17:53

pinya ha escrit:
Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:
Algú s'està descarregant els episodis? No vaig poder veure els primers i ja els han tret del web :(


Oi tant que sí!!


:picar: :picar: I els estàs penjant a algun lloc, de moment?


Al meu servidor de discord els penjo quan surten de la web. Hi pots accedir clicant a l'icona que surt a la meva signatura.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dj. 29 juny 2023, 12:56

Aquest any he vist la sèrie clàsica al X3 per refrescar la memòria i la nova que voleu que us digui: Que la BSO sigui la mateixa i tornin les veus catalanes originals, algunes tot i estar en edat de jubilació, et treu un somriure nostàgic en el moment de veure un episodi. Tot i així Clear Card la trama de cada episodi es molt repetitiva i és un remake encobert de l'original cambiant només el tipus de cartes, tampoc he indagat molt en el lore de la Sakura com ho he fet amb InuYasha (Ex.) per poder pensar en que més pot oferir argumentalment.
Ara bé en quant a nivell de visualitzacions a l'app de SX3 espero que sigui un èxit.

Encara falta un altre sèrie que s'estrenarà aviat al Japó, a vuere si la porten en català.
Este es el camino
 
the Clow
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 08 oct. 2021, 19:44

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dv. 30 juny 2023, 22:39

Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:
Camel3XL ha escrit:

Oi tant que sí!!


:picar: :picar: I els estàs penjant a algun lloc, de moment?


Al meu servidor de discord els penjo quan surten de la web. Hi pots accedir clicant a l'icona que surt a la meva signatura.



moltes gràcies per l'avis
 
Avatar de l’usuari
Drail
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 18:05

Re: Sakura: Clear Card el 2023 a l'X3

dt. 04 jul. 2023, 20:06

seiyuubcn ha escrit:
Estic tornant a veure la sèrie clàssica i he comprovat que m'agrada molt més que la de Clear Card. Vull dir, que no és l'efecte nostàlgia de com ho recordava, sinó que ara que l'estic veient de nou ho he constatat al 100%. No us passa a vosaltres també? A la sèrie nova, els capítols em semblen molt avorrits, no els hi veig el què: ni personatges interessants, ni trama que enganxi un mínim, no sé, em sembla insubstancial. De tota manera, quan la facin, la veuré perquè vull veure com queda el doblatge en català, però és que no hi ha color en comparació amb l'antiga...


Definitivament, m'adormo quan la Akiho o en Kaito surten en escena.

Es passen massa estona cuinant i menjant, repetint converses que ja s’han tingut, i omplen minuts sencers amb coses irrellevants com cançons o contes.

A més a més, cansa MOLT que la trama s'allargui tant perquè ningú li vol dir re a la Sakura.

La sèrie vella trobava un equilibri molt millor entre acció i escenes quotidianes, i se li perdona que tingués un personatge misteriós i ambigu, que amaga informació al espectador i observa a la Sakura, perquè no era la tercera vegada que ho feien.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 24 visitants