Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Inazuma Eleven

dc. 28 juny 2023, 17:50

Avuí tenia ganes de saber qui era el que doblaria a Mark Evans en Inazuma Eleven Go i resulta que segueix doblant Elena Rubio qui es el que va doblar en la primera saga pero amb veu menys infantil, segurament molts habrien preferit que ho doblés un home ja que es adult, pero crec que han sigut molt fidels al original ja que en japonés passa el mateix, i la supertècnica d'en Riccardo es "Fortissimo" que es el nom original de la tècnica cosa que en espanyol va ser "Pentagrama".
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Inazuma Eleven

dg. 02 jul. 2023, 13:55

Ender11 ha escrit:
Avuí tenia ganes de saber qui era el que doblaria a Mark Evans en Inazuma Eleven Go i resulta que segueix doblant Elena Rubio qui es el que va doblar en la primera saga pero amb veu menys infantil, segurament molts habrien preferit que ho doblés un home ja que es adult, pero crec que han sigut molt fidels al original ja que en japonés passa el mateix, i la supertècnica d'en Riccardo es "Fortissimo" que es el nom original de la tècnica cosa que en espanyol va ser "Pentagrama".

Jo hagués preferit que el doblés un home. És com si a en Goku o a en Ruffy el doblés una dona. Tot i així no li queda malament el to de l'Elena Rubio.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dg. 02 jul. 2023, 20:50

Ara que surt el tema de l'Elena Rubio. Crec que ha millorat molt aquesta noia! :) Al principi hi havia punts de la fonètica catalana que no controlava gaire, però crec que amb la pràctica ha millorat molt. També, a nivell interpretatiu (que crec que ja partia d'una bona base), m'agrada moltíssim com ha anat evolucionant en poc temps. Espero poder-la sentir doblant altres personatges a Inazuma o a altres animes.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

ds. 15 jul. 2023, 01:21

És ben bé que fan coses ben estranyes, eh... Amb Inazuma Eleven ens taladren durant 127 capítols amb el mateix opening i ending, tots dos doblats en català però sense canviar-los en cap moment... Mentre que ara posen tots els openings i endings en japonès i ni tan sols diuen el títol de la sèrie quan comença xD
A veure si em poso les piles.... De moment m'he quedat al capítol 14 d'Inazuma Eleven Go. No dono a l'abast amb totes les sèries... Estic mirant Inuyasha i ara m'he posat amb One Piece, i amb aquesta darrera, com no vegis un mínim de 2 capítols al dia, ja no arribes a la data límit fins a la que els tindran penjats a la web... No us passa a vosaltres també, que no doneu a l'abast? xD
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Inazuma Eleven

ds. 15 jul. 2023, 12:20

seiyuubcn ha escrit:
És ben bé que fan coses ben estranyes, eh... Amb Inazuma Eleven ens taladren durant 127 capítols amb el mateix opening i ending, tots dos doblats en català però sense canviar-los en cap moment... Mentre que ara posen tots els openings i endings en japonès i ni tan sols diuen el títol de la sèrie quan comença xD
A veure si em poso les piles.... De moment m'he quedat al capítol 14 d'Inazuma Eleven Go. No dono a l'abast amb totes les sèries... Estic mirant Inuyasha i ara m'he posat amb One Piece, i amb aquesta darrera, com no vegis un mínim de 2 capítols al dia, ja no arribes a la data límit fins a la que els tindran penjats a la web... No us passa a vosaltres també, que no doneu a l'abast? xD


Suposso que l'opening de la primera saga es perque en castellà la tenien només el primer opening i ending doblades, en Go al contrari, l'opening en castellà es una inventada amb algunes escenes de l'opening 2 (el que emeten ara mateix) i algunes escenes de la serie, algo que es feia antiguament com l'opening d'en Ranma en català (originalment ho va fer França), per el contrari l'ending en castellà es l'ending 3 original, i com estan ara les coses amb els openings i endings que ja tenen que ser originals doncs em sembla que han baixat del vaixell amb els openings i endings en català, no m'importa, pero al menys podrien haver possat subtitols...
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

ds. 15 jul. 2023, 22:59

Ostres! No en tenia ni idea que l'opening espanyol fos inventat! Per això no el trobava a youtube en japonès per més que el busqués... perquè no existeix com a tal xD. Doncs s'ha de dir que van fer molt bona feina, els d'Arait, inventant-se aquest opening, perquè cola totalment com a opening original. Té un ritme que enganxa molt.
I si si... en català s'ho han currat 0.. ni uns tristos subtítols, han posat.. ni tampoc diuen el títol quan comença la sèrie. Almenys aquestes dues coses les haurien pogut fer, que ja em diràs tu què els hi costava...
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dj. 27 jul. 2023, 05:05

Aquests dies estic molt ocupat veient One Piece abans no el treguin de la web, però he vist que avui han començat la 2a temporada d'Inazuma Eleven GO! (IEG Chrono Stone). No en tenia ni idea que fos una sèrie dividida en 3 temporades, em pensava que només eren 47 capítols..i he flipat! Per tant, és d'esperar que també emetin la 3a, IEG Galaxy. En total, doncs, són una pila de capítols..! Mare meva.. se m'acumula feina mirant anime... també tinc la majoria de Conan pendents de mirar, encara, que aquests no els treuen de la web tampoc.
Heu anat seguint IEG? Us ha agradat? Parlo com si fos una gran novetat tot plegat, però és que en el seu moment no la vaig veure en castellà i per tant, ho desconec xD.
Jo de moment m'he quedat al capítol 14.. i a veure quant m'hi poso, perquè no dono a l'abast amb tant d'anime a l'SX3! O_O
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Inazuma Eleven

dj. 27 jul. 2023, 21:31

seiyuubcn ha escrit:
Heu anat seguint IEG? Us ha agradat?

M'esta agradant més en català que en castellà, jo ja vaig veure tot Inazuma Eleven en castellà excepte Galaxy que no em va agradar gens el doblatge (especialment el nou porter), de fet, en Chrono Stone ja em vaig tindre algunes decepción amb el doblatge, Wonderbot i Goldie Lemon, m'agraden bastant els 2 personatges, pero el seu doblatge no em va agradar gens ni mica, per ara, en Wonderbot amb el doblatge català no es em resulta molest com ho es en castellà, espero que la Goldie no la dobli Ana Maria Camps, amb la Celia ja en te prou, la versió original te una veu bastant infantil
 
MarMonoo
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dg. 03 des. 2023, 21:05

Re: Inazuma Eleven

dl. 04 des. 2023, 21:03

Bona série, peró no m'ha enganxat. El meu germà la va veure i jo no. No tinc gaire temps lliurw

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants