Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dl. 06 març 2023, 19:24

(Ara que m'hi fixo.. a Sakura, també falta el capi 31.. i l'altre dia també no sé quin capi s'havien descuidat de Ranma i després el van pujar malament i van repetir 2 capítols.. etc etc... Tot això no rutlla.. i això que ja porten uns mesos en marxa amb el canal.. però la part web, fatal, cap millora)
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Inazuma Eleven

dl. 06 març 2023, 19:46

seiyuubcn ha escrit:
(Ara que m'hi fixo.. a Sakura, també falta el capi 31.. i l'altre dia també no sé quin capi s'havien descuidat de Ranma i després el van pujar malament i van repetir 2 capítols.. etc etc... Tot això no rutlla.. i això que ja porten uns mesos en marxa amb el canal.. però la part web, fatal, cap millora)


No no falta cap capítol de Sakura. Si t'hi fixes hi ha dos capítols 28.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Inazuma Eleven

ds. 18 març 2023, 10:16

seiyuubcn ha escrit:
Estic al.lucinant amb la qualitat dels openings i em reitero amb el que vaig dir fa uns dies que és una pena que ens haguem perdut aquestes meravelles! (i que només s'hagi vist/sentit el primer opening i el primer ending pels 127 capis).
Per exemple, el dels capítols que estic veient ara (el 4t):

Original: https://www.youtube.com/watch?v=2KAo92ZSmw0
Cover anglesa 100% professional: https://www.youtube.com/watch?v=mBHcihoUeS8
Instrumental: https://www.youtube.com/watch?v=d2fBoBEDaGg

Em sembla una autèntica passada d'opening..!
També em va agradar molt el 2n (cançó que se sentia sovint en algun punt, de fons, enmig dels episodis):

https://www.youtube.com/watch?v=ZhW3_Yk-i_k

Estic molt sorprès amb la gran qualitat de la banda sonora de la sèrie, en general. Ben diferent de molts dels animes nous que s'estan fent aquests útlims anys, que no sé per què tenen unes BSO tan fluixes (no les cuiden gens). Exemples d'això que dic: El remake de Capità Tsubasa (2018), i Adventure of Dai, etc,... són músiques com americanitzades, sense gens de personalitat. En canvi, a Inazuma em transmeten moltíssim totes les músiques de fons i també trobo els op/ed (sobretot els openings) espectaculars.

Quina passada d'openings! Se sap perquè no els han mantingut en català?
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

ds. 18 març 2023, 19:43

Doncs suposo que van doblar només el 1r op i el 1r ed perquè el producte d'Arait els hi va arribar així (en castellà també passa el mateix, que es passen tota la sèrie amb el 1r op i el 1r ed). Solia passar molt, abans, en sèries d'Arait o de Luk Internacional, com Doraemon o Shinchan, que sempre tenien el mateix opening i el mateix ending fins que, miraculosament, un dia se'n recordaven i el canviaven... A mi també m'hagués fet molta il.lusió veure doblats tots els altres op i ed d'Inazuma, perquè són molt bons; és una llàstima que no ho hagin fet... :(
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dt. 21 març 2023, 22:35

Ja tinc ganes que estrenin la versió en català d'Inazuma Eleven Go! Ves a saber si serà la substituta de Black Clover, un cop deixi l'espai lliure a la graella d'aquí a un parell de setmanes!
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Inazuma Eleven

dv. 16 juny 2023, 20:38

El dia 23 de Juny estrenen Inazuma Eleven Go, tant de bó en el futur s'animin a doblar Inazuma Eleven Orion i Ares, a més Level-5 (El que porta els videojocs d'Inazuma Eleven) portará tots els que han sortit fins i tot l'ultim, Inazuma Eleven Victory Road, perqué no portar les series que falten?
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dv. 16 juny 2023, 21:19

Woow! Perfecte! On has llegit la informació? A què substituirà? Suposo que a Sakura, no?
Tinc ganes de veure-la!!!
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Inazuma Eleven

ds. 17 juny 2023, 19:08

seiyuubcn ha escrit:
Woow! Perfecte! On has llegit la informació? A què substituirà? Suposo que a Sakura, no?
Tinc ganes de veure-la!!!


Ho he vist per casualitat a Mision Tokyo, pero també he vist que ja ho han anunciat per la tele. Aquí una imatge

Spoiler: mostra
Imatge


I si, el dia 22 s'acaba l'ultima temporada de Sakura la caçadora de cartes, posarán els ultims 2 capitols i el dia seguent començen amb inazuma eleven go a les 12:50, serán 2 capitols per dia,
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Inazuma Eleven

dv. 23 juny 2023, 14:18

Ja teniu els dos primers episodis de Inazuma Eleven GO disponibles a la web de l'SX3!!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dv. 23 juny 2023, 14:24

Acabo de mirar els episodis "per sobre" i m'han sorprès dues coses: el protagonista és la Carme Ambrós! Em sorprèn, perquè quan van fer l'anunci del 1r capítol (al final d'Inazuma Eleven, la 1a saga), la noia que doblava el nou "Marke Evans" era una altra actriu de doblatge (ara no en recordo el nom, però és una de les veus de les amigues secundàries de la Sakura a Les Cartes Transparents). La segona cosa que m'ha sorprès és que no han doblat op/ed, i ni tan sols diuen el títol de la sèrie. Curiós, tot plegat... Ja comentaré amb més detall un cop hagi vist els dos primers episodis amb calma :)
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Inazuma Eleven

dv. 23 juny 2023, 15:47

seiyuubcn ha escrit:
Acabo de mirar els episodis "per sobre" i m'han sorprès dues coses: el protagonista és la Carme Ambrós! Em sorprèn, perquè quan van fer l'anunci del 1r capítol (al final d'Inazuma Eleven, la 1a saga), la noia que doblava el nou "Marke Evans" era una altra actriu de doblatge (ara no en recordo el nom, però és una de les veus de les amigues secundàries de la Sakura a Les Cartes Transparents). La segona cosa que m'ha sorprès és que no han doblat op/ed, i ni tan sols diuen el títol de la sèrie. Curiós, tot plegat... Ja comentaré amb més detall un cop hagi vist els dos primers episodis amb calma :)


O va ser provisional o hi ha hagut canvis, pero com sempre, Carme Ambrós mai falla, es una de les millors actrius del doblatge català i castellà, en general, la supertecnica d'en Victor es "Ganivetada Letal", en castellá era "Proyectil Letal", i l'original es "Death Sword" (traduït en anglès), traduint-ho en català es "Espasa Mortal/Letal". En general, per ara, te molta qualitat aquest doblatje encara que no utilitzin els noms originals. La part que més m'interesa veure será quan arribin a "chrono stone" la segona temporada, ja que alguns personatges en castellá no em van agaradar gaire com Wonderbot o Goldie Lemmon que en castellá no em van agradar gens.

I es curiós que aquesta vegada l'opening i ending no tenen versió en català, en principi no em tindria que sorprendre ja que ultimament no es fa aixó, pero amb la primera saga si.

Espero que també doblin Ares i Orion, serien inedites, ja que no han doblat en castellá aquesta saga, encara que sigui un reboot, ja que tot el que ha passat des de la segona temporada de la primera saga cap endevant no existeix, ja que per exemple, l'Aiden Froste que en l'original es mort, i en Ares es viu.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dv. 23 juny 2023, 23:52

Ja he vist els dos capis i m'ha semblat un doblatge mol chulo! Tal com dius, la Carme Ambrós és mítica... jo sempre la recordaré fent de Kori (Kaoru) en castellà a Kenshin... i de Kaoru a Azuki o d'Aiko a la màgica Doremi (aquestes últimes en català) i tot aquell reguitzell d'animes de l'època.
Seguint amb el tema del doblatge, no sé per què però, en general, em sona molt més professional que a la 1a saga d'Inazuma.
Pel que fa a la història, veurem què tal. La desconec completament, tal com desconeixia també la de l'Inazuma inicial, així que veurem què tal es va desenvolupant. De moment no pinta malament del tot, però m'ha semblat una mica més fluixa (argumentativament) que la primera. Tot i així la seguiré veient.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Inazuma Eleven

ds. 24 juny 2023, 20:28

Sé que va ser només un avançament, però no m'ha agradat que li canviïn la veu a l'Arion. Tampoc m'ha agradat que repetissin veus d'altres personatges com el Lluís Gustems (Axel), Àlex de Porrata (Jude) i Víctor Gómez (Shawn), personatges que després surten a la sèrie i compartiran veu amb els nous. Igualment, el doblatge es veu força bé; aviam com avança.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inazuma Eleven

dg. 25 juny 2023, 14:05

A mi també em va semblar estrany el canvi. Tot i que m'encanta com ho fa la Carme Ambrós (sempre he estat súper fan seu), també m'esperava que la veu definitiva fos la de l'altra noia que li va posar veu a l'Erion a l'anunci del capi final d'Inazuma Eleven.
Per cert, se sap si els de Go també els tindrem a la web "indefinidament" o els aniran treient passats 15 dies com amb la resta d'animes? Ho dic perquè se m'acumulen moltes coses que vull veure! (Inuyasha, Go, Conan, One Piece, etc).
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Inazuma Eleven

dt. 27 juny 2023, 20:14

seiyuubcn ha escrit:
A mi també em va semblar estrany el canvi. Tot i que m'encanta com ho fa la Carme Ambrós (sempre he estat súper fan seu), també m'esperava que la veu definitiva fos la de l'altra noia que li va posar veu a l'Erion a l'anunci del capi final d'Inazuma Eleven.
Per cert, se sap si els de Go també els tindrem a la web "indefinidament" o els aniran treient passats 15 dies com amb la resta d'animes? Ho dic perquè se m'acumulen moltes coses que vull veure! (Inuyasha, Go, Conan, One Piece, etc).

En teoria restaran igual que els altres. No diu res dels 15 dies i la llicència és d'Arait. El tema dels 15 dies sembla que només passa amb les sèries de Selecta Vision.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants