Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dg. 11 des. 2022, 21:29

Obro aquest fil, ja que no n'he vist cap sobre la sèrie.

Com segurament molts ja sabeu, durant aquest saló del manga, l'SX3 ha anunciat nous animes pel que fa al primer trimestre de l'any que ve. Un d'aquests ha set la sèrie Black Clover, què n'opineu?
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dg. 11 des. 2022, 21:35

Doncs després de tots aquests anys fora anime, m'agrada veure que això està cambiant. M'agradaria que continuessin One Piece, pero tot és benvingut. Sobre aquesta serie, la tinc en castella al disc dur però no l'he vista. Ara esperaré a la versió en catala per fer-ho.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dg. 11 des. 2022, 21:38

Django ha escrit:
Doncs després de tots aquests anys fora anime, m'agrada veure que això està cambiant. M'agradaria que continuessin One Piece, pero tot és benvingut. Sobre aquesta serie, la tinc en castella al disc dur però no l'he vista. Ara esperaré a la versió en catala per fer-ho.

Me n'alegro!! Jo també esperaré la versió catalana per veure-la (tot i que tampoc la coneixia i no l'hauria vist de no ser així).
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dl. 12 des. 2022, 14:03

La veritat és que la sèrie és un shonen estil Naruto pel que crec que tindrà èxit, però el problema és que la sèrie la van aturar al Japó. El motiu es que van acabar agafant el manga i veient que ja està a la saga final el més probable és que no s'arribi a animar la part restant pel que quedaria la història sense completar. La veritat és que entre aquesta sèrie i la pel·lícula de my hero academia no entenc quin criteri estan utilitzant per triar les sèries a doblar al català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dc. 14 des. 2022, 11:17

El criteri és senzill, agafar el que sigui fàcil, com a mínim en els primers mesos, onsigui, llicències de distribuïdores locals, es per això que tenim black clover (selecta visión pero a día d'avui només uns 50 capítols), kimetsu (primera temporada i peli també de selecta) pelis my hero, Sakura clear Card, Yu Yu, peli Doremi i haikyu també tot selecta. Inazuma i Conan d'arait multimèdia, les pelis de Conan alfa pictures i Ronja de Jonu.
El problema quan la gent demana series de Netflix o crunchyroll, que a hores d'ara són títols on a cap lloc del món s'han emès fora de les plataformes o canals d'aquests grups de distribució (a França a part de crunchy també tenen un canal de pagament i una distribuïdora d'anime, però res de canal públic)
I això sempre a sigut així, gairebé tot l'anime emès al Super3 3xl sempre s'ha llicenciat a través de llicenciatàries locals, que venien primer el VHS / DVD, després passaven per canals de pagament com Buzz i per últim autonòmics o locals
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dc. 14 des. 2022, 18:41

Si pero no hem diras que es normal emitir les peliculas de my hero sense emitir la serie i per rematar la cosa anunciar que doblen black clover quan lo mes normal seie emitir primer la serie de my hero i les peliculas y despres treure black colver. No li trovo el sentit a aquest ordre.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dc. 14 des. 2022, 19:35

stex3 ha escrit:
Si pero no hem diras que es normal emitir les peliculas de my hero sense emitir la serie i per rematar la cosa anunciar que doblen black clover quan lo mes normal seie emitir primer la serie de my hero i les peliculas y despres treure black colver. No li trovo el sentit a aquest ordre.


Si partim de la iea que el mitic progrm aManga! va emetre en la seva majoria OVA sense emetre series, és quelcom normal en català
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dv. 23 des. 2022, 09:18

stex3 ha escrit:
La veritat és que la sèrie és un shonen estil Naruto pel que crec que tindrà èxit, però el problema és que la sèrie la van aturar al Japó. .


Super bé agafar una sèrie que no està acabada... :/
 
Avatar de l’usuari
Gantz
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 11 des. 2022, 09:19

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dv. 23 des. 2022, 21:12

Sinistre. ha escrit:
stex3 ha escrit:
La veritat és que la sèrie és un shonen estil Naruto pel que crec que tindrà èxit, però el problema és que la sèrie la van aturar al Japó. .


Super bé agafar una sèrie que no està acabada... :/

Pel que tinc entès hi ha prevista una peli i si aquesta té èxit segurament una segona que conclogui la història.
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dt. 27 des. 2022, 12:20

Gantz ha escrit:
Sinistre. ha escrit:
stex3 ha escrit:
La veritat és que la sèrie és un shonen estil Naruto pel que crec que tindrà èxit, però el problema és que la sèrie la van aturar al Japó. .


Super bé agafar una sèrie que no està acabada... :/

Pel que tinc entès hi ha prevista una peli i si aquesta té èxit segurament una segona que conclogui la història.



jo tinc entès que la van parar perque anava casi al dia amb el manga, més que el autor va fer un hiatus de 3 mesos per fer l'arc final del manga, igual que One piece
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dt. 27 des. 2022, 16:33

Doncs ni tan mal!
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dc. 28 des. 2022, 09:54

Ja s'han confirmat les noves estrenes a l'SX3. Black Clover, en particular, s'estrenarà el 9 de gener a les 14:47!!
Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dc. 28 des. 2022, 12:47

Uah, moltes gràcies!!! Crec que podré veure més en directe els capítols de Black Cover i Haikyuu al migdia.
 
Swordarrow
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 28 des. 2022, 12:41

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dj. 29 des. 2022, 19:45

Si el que dieu és així i no hi ha possibilitat (o molt poques) de que puguin emetre la segona temporada, realment l'elecció potser no ha estat la més encertada.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dv. 30 des. 2022, 19:39

Tinc el presentiment que Inazuma Eleven no continuará en català, en fi, en castellà tenen la saga Go pero no tenen ni la saga Ares i Orion, mentres que altres llocs d'europa com França i Italia si. I amb lo de Black Clover com no s'espabili Selecta tampoc la tindrem i aixó que a Japó esta aturada per ara...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants