Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 20 feb. 2023, 11:17

L'Odolwa, de Sant Feliu de Llobregat, el Baix Llobregat, pregunta:

estimat Animelliure. Per què no hi ha un fil per parlar d'El món d'en Beakman, encara?

BADABIM! Obro fil per a aquesta meravellosa sèrie nostàlgica!

D'acord, no és un anime ni un manga, però... A on la podriem comentar, sino?

Amb un grandíssim doblatge, ple de cartes "enviades" per nanos de tot Catalunya! M'ha fascinat veure que els rètols també es van traduir. I per fi la podem recuperar sencera!

Creieu que els nanos d'avui dia la veurien? Em sembla una mica oportunitat perduda posar sèries com aquesta, Ranma o Yu Yu Hakusho a "L'hora Boomer", i no en l'emissió per TDT.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 21 feb. 2023, 08:14

No sé si la veurien els nens d'ara. Es veu una mica antiga, la veritat, però a vegades veuen coses de l'any de la picor sense inmutar-se!
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 21 feb. 2023, 21:22

Sinistre. ha escrit:
No sé si la veurien els nens d'ara. Es veu una mica antiga, la veritat, però a vegades veuen coses de l'any de la picor sense inmutar-se!


Es veu antiga, però bé que vam veure coses molt antigues fa 20 anys! Clar, que les formes de consum audiovisual no tenen res a veure amb llavors, i el salt entre el format 16:9 i 4:3 potser és un handicap bastant gran. No ho sé, qui tingui canalla potser ens ho pot revelar.

Però considero que és molt entretinguda i encara té molt valor educatiu. Potser no entendran què és això de les cartes a mà, però :lol:
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dc. 22 feb. 2023, 01:28

La quitxalla menors de 8 anys ho poden veure perfectament sense importar si El món d'en Beakman és de l'any de la picor, el problema bé quant creixen volen ser com els grans i aquesta majoria pensen que és passat de moda veure Beakman i les TV HD com les 4K no ajuden gens quant es tracta de anime, series o pel·licules del segle passat.
 
Avatar de l’usuari
kohakuu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 18 gen. 2022, 13:36

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 24 feb. 2023, 12:03

Es veritat que es veu una mica antiquada, però jo el veia de petit i m'ecantava. Em sembla que si se'l poses desde ben petits no hi deuría d'haver cap problema, encara que si els nens son més grans potser ho troben "massa vell". Amb els animes és més fàcil, perque al ser dibuixos animats, estan més acostumats i els hi entren millor.
 
Avatar de l’usuari
baldovi
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 13 gen. 2016, 17:15

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 27 feb. 2023, 23:21

És un miracle que hagi tornat. :D
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dc. 01 març 2023, 13:35

Hòstia, torna El Món d'en Beakman!
Algú s'està baixant els episodis per a preservar la sèrie?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 175
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dc. 01 març 2023, 16:01

Aleph ha escrit:
Hòstia, torna El Món d'en Beakman!
Algú s'està baixant els episodis per a preservar la sèrie?


Estic guardant els links de la ccma, sí.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
collamec
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 14:20

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dc. 01 març 2023, 17:10

Camel3XL ha escrit:
Aleph ha escrit:
Hòstia, torna El Món d'en Beakman!
Algú s'està baixant els episodis per a preservar la sèrie?


Estic guardant els links de la ccma, sí.


Gràcies per la feinada!! M'encantava aquest programa i el Paul Zaloom, encara que ha envellit regular i algunes coses com els planetes i algunes dades han canviat un poc la resta segueix al dia.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dc. 01 març 2023, 23:43

Jo també l'estic baixant. Són molts anys d'amics demanant-me la sèrie en català i ésser impossible de trobar com per no baixar-la ara, haha.
 
Fixtone
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 05 feb. 2021, 09:48

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 03 març 2023, 22:40

Oohh en món d'en Beakman, m'encantaría que el meus fills poguessin veure en algún lloc aquesta série.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 06 març 2023, 07:10

Fixtone ha escrit:
Oohh en món d'en Beakman, m'encantaría que el meus fills poguessin veure en algún lloc aquesta série.


? La poden veure al sx3 web ara mateix! https://www.ccma.cat/tv3/sx3/mon-beakman/

I la gent l'està capturant així que es quedarà arxivada en algun lloc!
 
gurumisato
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 07 març 2023, 16:22

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 07 març 2023, 18:12

He mirat només un capítol per nostàlgia i els sketchos dels pingüins i en Lester em continuen encantant igual que quan era petit! Merci per compartir l'enllaç! Ara bé, per què ens intentaven dir que podíem enviar cartes al programa! Recordo de petit estar enganxat a la tele esperant que en algun moment donessin la maleïda adreça!
 
Avatar de l’usuari
Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 03 abr. 2023, 17:44

Ostres!! No sabia que emetien aquesta mítica sèrie. Gaudia molt de petit veient-la.
Algú pot compartir els vídeos de la web? Els he començat a baixar avui, però em falten els primers. De fet no se quants en total han emés. El primer que tinc es del 20/03/2023 "Els microscopis, la beakmania i la curació".
Gracies.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 03 abr. 2023, 17:56

Redyck ha escrit:
Ostres!! No sabia que emetien aquesta mítica sèrie. Gaudia molt de petit veient-la.
Algú pot compartir els vídeos de la web? Els he començat a baixar avui, però em falten els primers. De fet no se quants en total han emés. El primer que tinc es del 20/03/2023 "Els microscopis, la beakmania i la curació".
Gracies.


Ara t'enviaré un enllaç.

Aneu amb compte perquè els títols dels capítols que fica al web estan tots malament. El títol correcte de cada capítol el diuen després de l'opening.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants