Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Records del teu primer manga?

dl. 01 maig 2023, 20:52

Sinistre. ha escrit:

Jo diria que el primer que em van regalar va ser el de Shin Chan en català.

Imatge



No fotis, jo també :juas: Em sembla que els regalaven amb el diari o algo...
 
marc_bunikerrim
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 03 maig 2023, 22:57

Re: Records del teu primer manga?

dc. 03 maig 2023, 23:33

Va ser un número random del Detectiu Conan sense haver-me llegit res més abans, el 7 diria
 
Avatar de l’usuari
estigmata666
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 10 juny 2023, 18:42
Ubicació: Mataró

Re: Records del teu primer manga?

dc. 14 juny 2023, 07:31

Exactament el mateix, i en aquella epoca que les fotocopies de bola de drac anaven tant cotitzades, tenir el manga numero 1.... era tot un somni. Jo recordo que em vaig emocionar moltissim quan me'l van comprar. Per desgracia jo no el conservo aquell exemplar, pero si estic re-fent mica en mica la colecció. Bola de Drac va ser la infantesa de tota una generació.

toniddp ha escrit:
Bon dia, a veure si ús animeu i fem una mica de memòria al passat en quan vàreu adquirir el primer manga.

Per la meva part serà un clàssic, any 1992, primera edició de Bola de drac, recordo anar a la llibreria del costat de casa on ja sabia que havia d'arribar tal dia, i així va ser, amb ma padrina agafat de la mà i a comprar la primera edició del còmic en català, encara el conservo com si fos un tresor, em porta molt bons records, a més de pensar amb ma padrina al cel sigui.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
drizzt
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 10 jul. 2023, 11:12

Re: Records del teu primer manga?

dt. 11 jul. 2023, 11:13

Vaig tenir la sort que el pare d'un amic treballava a Planeta i li portava a casa 'burrades' com Ghost in the Shell i Alita Angel de Combate, Cry Freeman, en les infames edicions que seguien el model de Viz... així i tot aquests comics em van marcar profundament!
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Records del teu primer manga?

dc. 02 ago. 2023, 12:36

Si no recuerdo mal. el primer manga que empecé a leer o mas bien comprar, fue el de Fly.
Tenía un compañero que se pillaba los del Goku y yo los de Fly y nos los intercambiábamos.
 
Avatar de l’usuari
Joffre
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 18 ago. 2023, 10:57
Ubicació: El Vallès bo

Re: Records del teu primer manga?

ds. 02 set. 2023, 21:27

Jo també soc de l'època de les fotocòpies de Bola de Drac :D A casa passàvem una època xunga econòmicament i no em van comprar cap número de Bola de Drac. Un drama total, però els llegia dels amics i era com una meravella després de tanta fotocòpia.

El primer manga que recordo amb carinyo no estava en català :hosento: Va ser Alita Ángel de Combate, que era com es va traduir GUNNM. Me'l va recomanar una cosina meva que era una mangaka molt potent.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Records del teu primer manga?

dg. 03 set. 2023, 14:37

Joffre ha escrit:
Jo també soc de l'època de les fotocòpies de Bola de Drac :D

Veig que ets nou al forum només per curiositat, podríes comentar per aquí? (has de dir 2 animes de l'any de la seva primera emissió)
viewtopic.php?f=5&t=23589&p=375774#p375774
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Joffre
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 18 ago. 2023, 10:57
Ubicació: El Vallès bo

Re: Records del teu primer manga?

dt. 05 set. 2023, 18:28

Bluepheasant ha escrit:
Joffre ha escrit:
Jo també soc de l'època de les fotocòpies de Bola de Drac :D

Veig que ets nou al forum només per curiositat, podríes comentar per aquí? (has de dir 2 animes de l'any de la seva primera emissió)
viewtopic.php?f=5&t=23589&p=375774#p375774


Ostres, soc del 1978! Estarà complicat un anime en català... :profident:
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Records del teu primer manga?

dc. 15 nov. 2023, 14:01

Sinistre. ha escrit:
Jo mai he estat de comprar-me res, sempre he tirat de biblioteques (i fins al 2017 no vaig començar a demanar prestat manga a dojo.

Jo diria que el primer que em van regalar va ser el de Shin Chan en català.

Imatge

Després em van regalar alguns volums random per aniversaris o així.

I el primer que vaig comprar amb consciència va ser aquest

Imatge

Hòstia! A mi també em van regalar aquest mateix del Shin-Chan! :juas: I també va ser el meu primer manga.
Diria que el regalaven amb la subscripció d'algun diari, no sé si l'Avui, vora els anys 2000...

El meu primer manga comprat (i últim) va ser un volum random de Naruto (el de Deidara contra Sasuke) però abans n'havia llegit alguns a la biblioteca de l'insti, crec que el primer va ser Rave Master, que em va encantar (i a dia d'avui encara sóc l'únic del meu entorn que sap que existeix a pesar de que és de l'autor de Fairy Tail i li dona mil voltes)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Records del teu primer manga?

dv. 01 des. 2023, 18:20

El primer manga que vaig veure complet va ser Naruto i ja des de molt petita veia One Piece també. Naruto no m'acaba d'agradar avui día, però crec que té moments molt bons així que no està gens malament.
 
blacklayer42
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 27 nov. 2023, 05:21

Re: Records del teu primer manga?

dg. 17 des. 2023, 02:01

el meu primer màniga va ser saint seiya lost canvas
 
EloySenshi
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 26 des. 2023, 11:10

Re: Records del teu primer manga?

dt. 02 gen. 2024, 19:45

El meu primer manga també va ser aquest d'en Shin Chan, quan era petit. Ja sent conscient del que és el manga, em vaig estrenar amb Naruto.

Sinistre. ha escrit:
Jo mai he estat de comprar-me res, sempre he tirat de biblioteques (i fins al 2017 no vaig començar a demanar prestat manga a dojo.

Jo diria que el primer que em van regalar va ser el de Shin Chan en català.

Imatge

Després em van regalar alguns volums random per aniversaris o així.

I el primer que vaig comprar amb consciència va ser aquest

Imatge
 
Sepia28
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: Records del teu primer manga?

dl. 08 gen. 2024, 00:28

Doncs repeteixo com alguns d'aqui!
El meu primer Manga va ser l'I's i el tenia el meu germa gran. No es un tema que segueixi massa pero recordo que em va atrapar per ser algo diferent al que veia a la tele.
 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: Records del teu primer manga?

dt. 23 gen. 2024, 23:09

El meu primer Manga va ser el volum 19 de Bola de Drac quan era petit, però en aquell moment no sabia ni que era un manga, i diria que el primer que em vaig comprar jo mateix coneixent-ho va ser el 1r Volum de Bersek en Catala

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants