Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
toniddp
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 30 març 2023, 16:49
Ubicació: Yachi Pirineu

Records del teu primer manga?

dt. 04 abr. 2023, 13:57

Bon dia, a veure si ús animeu i fem una mica de memòria al passat en quan vàreu adquirir el primer manga.

Per la meva part serà un clàssic, any 1992, primera edició de Bola de drac, recordo anar a la llibreria del costat de casa on ja sabia que havia d'arribar tal dia, i així va ser, amb ma padrina agafat de la mà i a comprar la primera edició del còmic en català, encara el conservo com si fos un tresor, em porta molt bons records, a més de pensar amb ma padrina al cel sigui.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Records del teu primer manga?

dt. 04 abr. 2023, 15:06

Hola,

Doncs justament estic com tú. El meu primer manga sense sapiguer-ho va ser justament la primera edició de Bola de drac.
Quins records veure el preu en pessetes i quan encara tot estava "bé de preu" haha.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Records del teu primer manga?

dt. 04 abr. 2023, 15:27

El meu primer va ser Bola de Drac Z, quant Son Goku tot just torna a la terra. No n'estic segur perqué me'l vaig comprar, havent-ho vist ja a la tv, no n'estic segur si va ser perqué no havia vist el primer episodi, només el recordatori, o per veure si incloient alguna cosa nova.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Records del teu primer manga?

dt. 04 abr. 2023, 15:54

Uff recordo que a cinquè de primaria em van regalar un volum del manga d'InuYasha en catala i durant el mateix curs un altre colega em va regalar un de Naruto.
Quin va ser el primer no ho se pas, pero son els primers que vaig tenir.
Aquest va ser el primer que vaig tenir de Bola de Drac, m'ho van regalar per Nadal:
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Records del teu primer manga?

dt. 04 abr. 2023, 23:37

El meu primer manga fou un cyberpunk, va ser publicat el 1994 i es diu Pixy Junket, el hada cibernetica de Pure.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Records del teu primer manga?

dc. 05 abr. 2023, 02:20

El primer manga que vaig llegir va ser I"S me'l va recomanar un membre del clan del joc que acostumava a jugar i em va encantar.
Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 355
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Records del teu primer manga?

dc. 05 abr. 2023, 06:16

Bola de drac allà pel 2003, però aleshores no sabia que era això del "manga". Per mi era el mateix que els còmics de l'Astèrix, del Superlópez, d'en Mortadelo... dibuixos.
 
Avatar de l’usuari
alesander
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 02 abr. 2023, 12:07

Re: Records del teu primer manga?

dc. 05 abr. 2023, 18:41

El meu primer manga, com a tal, va ser Naruto. Però ja abans havia llegit els més típics... Astèrix i Obèlix, Lucky Luke, Mortadelo i Filemón...
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Records del teu primer manga?

dc. 05 abr. 2023, 23:02

El primer manga que vaig comprar va ser Fullmetal Alchemist, però per aquella època ja n'havia llegit molts. Els agafava de la biblioteca o els descarregava de fansubs.
 
Avatar de l’usuari
Min3
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 19 juny 2021, 04:41

Re: Records del teu primer manga?

dl. 10 abr. 2023, 15:59

En el meu cas el primer que em van comprar va ser als voltants de 2005-6, els primers numeros de One Piece (Edicio pochisima que sembla paper de diari) i que encara conservo. Recordo donarli la tabarra als pares per a que mels compresin ja que estaba enganchat a la serie que veia als matins per no se quina cadena.
 
Avatar de l’usuari
darkgaber
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dv. 22 abr. 2022, 23:19

Re: Records del teu primer manga?

dv. 14 abr. 2023, 10:38

wachimiro ha escrit:
El primer manga que vaig llegir va ser I"S me'l va recomanar un membre del clan del joc que acostumava a jugar i em va encantar.
Imatge


Ostres! Quins records! Jo crec que també va ser el primer que vaig llegir! Que mític!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
paperboy
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 22:22

Re: Records del teu primer manga?

dt. 18 abr. 2023, 02:38

El meu primer manga va ser "Grey: Digital Target", fa molt de temps...i encara el tinc! La pel.licula la van emetre al programa Mangamania, em va agradar tant, que em vaig comprar el manga a la semana següent.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Records del teu primer manga?

dt. 18 abr. 2023, 10:56

En tinc molt dubtes perquè m'atreia tant l'Ai Amano de Katsura com l'Alita de Kishiro i es publicaven al mateix temps.

Diria que Video Girl Ai perquè com l'editava Norma era més fàcil d'aconseguir tots els números.
Imatge

Amb Alita em passava hores només mirant les portades.
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Perrito123
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 20 abr. 2023, 00:46

Re: Records del teu primer manga?

dj. 20 abr. 2023, 01:19

Moles gracies per aceptarme al forum m'agraden molt els vostres records
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Records del teu primer manga?

dv. 21 abr. 2023, 07:43

Jo mai he estat de comprar-me res, sempre he tirat de biblioteques (i fins al 2017 no vaig començar a demanar prestat manga a dojo.

Jo diria que el primer que em van regalar va ser el de Shin Chan en català.

Imatge

Després em van regalar alguns volums random per aniversaris o així.

I el primer que vaig comprar amb consciència va ser aquest

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants