Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Mazinger Z Infinity

dt. 11 abr. 2023, 22:06

M'agradaria saber la vostra opinió sobre aquesta pel.lícula recentment estrenada amb doblatge català (aquesta Setmana Santa).
Jo, personalment, no he pogut passar del minut 25 de lo avorrida que m'ha semblat. A algú més li ha passat el mateix?
Edito: He vist la sèrie original de Mazinger i no m'ha semblat mai avorrida, vull dir, que parlo d'aquesta pel.lícula en concret, havent vist la sèrie molts anys abans.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Mazinger Z Infinity

dg. 16 abr. 2023, 00:44

seiyuubcn ha escrit:
M'agradaria saber la vostra opinió sobre aquesta pel.lícula recentment estrenada amb doblatge català (aquesta Setmana Santa).
Jo, personalment, no he pogut passar del minut 25 de lo avorrida que m'ha semblat. A algú més li ha passat el mateix?
Edito: He vist la sèrie original de Mazinger i no m'ha semblat mai avorrida, vull dir, que parlo d'aquesta pel.lícula en concret, havent vist la sèrie molts anys abans.

Només al minut 25?? pero si jo la vaig veure al cinema y vaig flipar, li he deixat a un home 50 anys que conec i m'ha dit que amb infinity ha flipat.
La van cagar amb el repartiment de veus.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Mazinger Z Infinity

dv. 21 abr. 2023, 01:43

Bluepheasant ha escrit:
seiyuubcn ha escrit:
M'agradaria saber la vostra opinió sobre aquesta pel.lícula recentment estrenada amb doblatge català (aquesta Setmana Santa).
Jo, personalment, no he pogut passar del minut 25 de lo avorrida que m'ha semblat. A algú més li ha passat el mateix?
Edito: He vist la sèrie original de Mazinger i no m'ha semblat mai avorrida, vull dir, que parlo d'aquesta pel.lícula en concret, havent vist la sèrie molts anys abans.

Només al minut 25?? pero si jo la vaig veure al cinema y vaig flipar, li he deixat a un home 50 anys que conec i m'ha dit que amb infinity ha flipat.
La van cagar amb el repartiment de veus.


Això anava a dir, els Trifol haurien de fer de Koji i Sayaka com al doblatge dels 90!
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Mazinger Z Infinity

dv. 21 abr. 2023, 07:39

Jo la vaig veure amb els meus pares (que havien vist Mazinger de joves) i tant ells, com jo, ens vam avorrir. Ens faltava introducció perquè alguns personatges no els recordava i la primera part de la pel·lícula és una mica densa. Els personatges femenins no tenen cap moment d'acció.Sort que en Boss sortia una mica, la veritat perquè sinó hagués estat intragable

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants