Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dj. 07 des. 2023, 14:23

thegarfel ha escrit:
Brutal!

Algú podria baixar els capítols de la web i pujar-los al drive? Impossible veurel's des del Japó i passo de pagar VPNs...


Al web del SX3 no em surten els episodis posa que "Actualment aquesta temporada no té capítols disponibles."
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 200
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dj. 07 des. 2023, 18:49

pinya ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Brutal!

Algú podria baixar els capítols de la web i pujar-los al drive? Impossible veurel's des del Japó i passo de pagar VPNs...


Al web del SX3 no em surten els episodis posa que "Actualment aquesta temporada no té capítols disponibles."


Encara no s'han penjat. A partir de diumenge 10
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dj. 07 des. 2023, 21:48

Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Brutal!

Algú podria baixar els capítols de la web i pujar-los al drive? Impossible veurel's des del Japó i passo de pagar VPNs...


Al web del SX3 no em surten els episodis posa que "Actualment aquesta temporada no té capítols disponibles."


Encara no s'han penjat. A partir de diumenge 10


Ah, llavors ja pujaré els capítols al Drive llavors.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 355
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dv. 08 des. 2023, 03:11

pinya ha escrit:
Camel3XL ha escrit:
pinya ha escrit:

Al web del SX3 no em surten els episodis posa que "Actualment aquesta temporada no té capítols disponibles."


Encara no s'han penjat. A partir de diumenge 10


Ah, llavors ja pujaré els capítols al Drive llavors.


Merci als dos!

Pensava que ja estaven online però no podia accedir-hi per culpa de la localització. La veritat és que és un conyàs fins i tot fer servir un VPN al Japó, ja que l'internet és generalment una porqueria i pel que he llegit amb VPN encara va pitjor per baixar res... i tinc fibra!!!
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dg. 17 des. 2023, 12:47

thegarfel ha escrit:

Pensava que ja estaven online però no podia accedir-hi per culpa de la localització. La veritat és que és un conyàs fins i tot fer servir un VPN al Japó, ja que l'internet és generalment una porqueria i pel que he llegit amb VPN encara va pitjor per baixar res... i tinc fibra!!!


He posat els 5 primers capítols que ja han pujat al SX3 al Drive compartit. Encara no he tingut temps ni de veure'ls ^^u

I per cert, em sorprèn que precisament a un país tan tecnològic com el Japó, tinguin un internet de merda.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 355
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dg. 17 des. 2023, 16:44

pinya ha escrit:
thegarfel ha escrit:

Pensava que ja estaven online però no podia accedir-hi per culpa de la localització. La veritat és que és un conyàs fins i tot fer servir un VPN al Japó, ja que l'internet és generalment una porqueria i pel que he llegit amb VPN encara va pitjor per baixar res... i tinc fibra!!!


He posat els 5 primers capítols que ja han pujat al SX3 al Drive compartit. Encara no he tingut temps ni de veure'ls ^^u


Bua merci!! Baixant!

pinya ha escrit:
I per cert, em sorprèn que precisament a un país tan tecnològic com el Japó, tinguin un internet de merda.


De tecnològic el Japó no te res jaja

Bé... a menys que consideris "tecnològic" el fax de la meva oficina, que és super molón: pots enviar un fax directament a una direcció d'e-mail... i això és super modern... excepte pel fet que estic fent servir un fax... per enviar un correu electrònic. Un... fax...

:yeah:

Ah... i això quan no haig de fer servir un pen drive per passar arxius entre la gent del meu equip, ja que això de Google Drive o alternatives és bàsicament vudú. L'altra dia vaig grabar un DVD i el vaig enviar per correu certificat ja que estava a l'laltra punta del país. Menys mal que jo si que faig còpies a OneDrive (que l'empresa paga la llicència, para más INRI :yeah:)

Això sí, quan m'entra l'apreton al supermercat de la cantonada no cal que faci servir paper ja que tenen l'últim model de bídet automàtic, amb aire calentó! No saps quina angúnia és fer servir paper de vàter monocapa quan tens el culet-culet moll! :wub:

En fin... que vivo en el año 2164... me voy a llorar al rincón...

PS: si vols instal*lar fibra al Japó i estàs de lloguer li has de demanar permís al amo, que en el 99,8% dels casos et dirà que no, perquè has de fer obres (bàsicament un foradet a la paret... que és de fusta, no pas de mao. 5 segons tardes). De mudança i el de l'agència plorava davant meu mentre una dotzena d'amos diferents li penjaven el telèfon un cop rere l'altra. Va arribar a dir-nos que si podíem reconsider "això de tenir fibra" i que ell estava molt content amb Rakuten mòbil (bàsicament el que seria Jazztel al Japó... Jazztel de l'any 2004 amb dial-up...)
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dg. 17 des. 2023, 18:56

la vaig veure en versio original subtitulada i em va encantar.
Per curiosiat han obviat els peculiars tuturu de Mayuri? O els hi han posat tambe?
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dc. 20 des. 2023, 23:20

thegarfel ha escrit:

De tecnològic el Japó no te res jaja

Bé... a menys que consideris "tecnològic" el fax de la meva oficina, que és super molón: pots enviar un fax directament a una direcció d'e-mail... i això és super modern... excepte pel fet que estic fent servir un fax... per enviar un correu electrònic. Un... fax...

:yeah:

Ah... i això quan no haig de fer servir un pen drive per passar arxius entre la gent del meu equip, ja que això de Google Drive o alternatives és bàsicament vudú. L'altra dia vaig grabar un DVD i el vaig enviar per correu certificat ja que estava a l'laltra punta del país. Menys mal que jo si que faig còpies a OneDrive (que l'empresa paga la llicència, para más INRI :yeah:)

Això sí, quan m'entra l'apreton al supermercat de la cantonada no cal que faci servir paper ja que tenen l'últim model de bídet automàtic, amb aire calentó! No saps quina angúnia és fer servir paper de vàter monocapa quan tens el culet-culet moll! :wub:

En fin... que vivo en el año 2164... me voy a llorar al rincón...

PS: si vols instal*lar fibra al Japó i estàs de lloguer li has de demanar permís al amo, que en el 99,8% dels casos et dirà que no, perquè has de fer obres (bàsicament un foradet a la paret... que és de fusta, no pas de mao. 5 segons tardes). De mudança i el de l'agència plorava davant meu mentre una dotzena d'amos diferents li penjaven el telèfon un cop rere l'altra. Va arribar a dir-nos que si podíem reconsider "això de tenir fibra" i que ell estava molt content amb Rakuten mòbil (bàsicament el que seria Jazztel al Japó... Jazztel de l'any 2004 amb dial-up...)


No em puc creure que els fax segueixin existint. Però si són tan antics que mai n'he fet servir cap :lol: :lol:

Ara, també et dic que a l'empresa on treballo encara no han descobert els documents compartits... no paren d'enviar Excels per email o posar-los a carpetes compartides a un servidor que peta més que una escopeta de fira i té documents de fot 20 anys. Al final hi ha mil versions del mateix document i ningú sap quin és el més nou o on trobar les coses en general... :ein:

PS. el fax no és vell és "vintage".
 
Tayks
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 19 des. 2023, 19:16

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dj. 21 des. 2023, 21:02

Quina bona notícia!
Caurà sens falta, l'he vist en castellà però amb moltes ganes de veure-la amb català
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dv. 22 des. 2023, 13:02

Em penso que la pròpia SX3 s'ha hagut de liar amb la serie, perque no tenen fitxa visible a la web, com si hagués desaparegut, pero encara es pot accedir als primers capitols si els busques bé. El dilluns 25 els cinc primers desapareixen. D'altra banda només veig que tinguin els 10 primers, m'equivoco?

Espero que enumerin bé la serie, perque es una mica caòtica i l'ordre de visionat es molt important. Deixo aquí la meva referència per saber en quin ordre veure els episodis, OVAs i la pel·lícula: https://www.techies.es/cine-y-tv/el-mej ... -pelicula/
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 200
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dv. 22 des. 2023, 15:26

proslambanomenos ha escrit:
Em penso que la pròpia SX3 s'ha hagut de liar amb la serie, perque no tenen fitxa visible a la web, com si hagués desaparegut, pero encara es pot accedir als primers capitols si els busques bé. El dilluns 25 els cinc primers desapareixen. D'altra banda només veig que tinguin els 10 primers, m'equivoco?

Espero que enumerin bé la serie, perque es una mica caòtica i l'ordre de visionat es molt important. Deixo aquí la meva referència per saber en quin ordre veure els episodis, OVAs i la pel·lícula: https://www.techies.es/cine-y-tv/el-mej ... -pelicula/


De fet, han eliminat la fitxa de la web de l'X3 perquè han passat la sèrie a l'espai EVA. Només es pot trobar a 3cat. Fins i tot han canviat la mosca per posar la de l'EVA. Això és un fet molt interessant, perquè obre la porta a futures llicències exclusivament pel canal EVA (?)
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

ds. 23 des. 2023, 10:56

Què és això de l'espai EVA?
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 355
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

ds. 23 des. 2023, 13:57

Mirant la web veig que tenen programes on parlen de sexe i influencers... Té pinta que és el relleu del 3XL? Ojalá...
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

ds. 23 des. 2023, 19:25

on es pot veure steins gate? Ho estava seguint per la pagina del x3 i va i ho borren. Quina es la pagina de la plataforma EVA? primera vegada que en sento algo d aixo
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 200
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

ds. 23 des. 2023, 22:38

pinya ha escrit:
Què és això de l'espai EVA?

A veure, fa uns mesos la CCMA va estrenar un "canal" juvenil que, principalment, tractava temes de joves, xarxes socials... (i que en principi no tenia cabuda per les sèries).
Ara sembla que això està canviant. Ja ho veurem.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants