Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dt. 23 gen. 2024, 23:33

albert_ ha escrit:
la vaig veure en versio original subtitulada i em va encantar.
Per curiosiat han obviat els peculiars tuturu de Mayuri? O els hi han posat tambe?

Els han canviat de tutturu a tattara
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dg. 28 gen. 2024, 11:52

Jo m'he perdut els 2 OVA's, ja que no els veig a la web. Sabeu d'alguna manera de veure'ls o em toca esperar a que algu tregui alguna release?

Francament pensava que aguantarien mes temps a la web pero han tret tot lo relacionat amb la primera temporada. Sobretot la segona ova em sembla molt important per poder continuar la serie.
 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dg. 28 gen. 2024, 22:57

connedi ha escrit:
Jo m'he perdut els 2 OVA's, ja que no els veig a la web. Sabeu d'alguna manera de veure'ls o em toca esperar a que algu tregui alguna release?

Francament pensava que aguantarien mes temps a la web pero han tret tot lo relacionat amb la primera temporada. Sobretot la segona ova em sembla molt important per poder continuar la serie.

de forma legal et toca esperar, de forma "pirata", hi ha un servidor de Discord que les té penjades, o també te les puc passar jo que les tinc descarregades
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 200
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dl. 29 gen. 2024, 16:42

04Pauter ha escrit:
connedi ha escrit:
Jo m'he perdut els 2 OVA's, ja que no els veig a la web. Sabeu d'alguna manera de veure'ls o em toca esperar a que algu tregui alguna release?

Francament pensava que aguantarien mes temps a la web pero han tret tot lo relacionat amb la primera temporada. Sobretot la segona ova em sembla molt important per poder continuar la serie.

de forma legal et toca esperar, de forma "pirata", hi ha un servidor de Discord que les té penjades, o també te les puc passar jo que les tinc descarregades


Servidor. Les pots treure del meu discord, on tinc els links .mp4 per veure-ho directe al navegador o descarregar. També hi són a algun telegram o a la unitat compartida d'aquest fòrum.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dl. 29 gen. 2024, 16:49

Ja he pogut accedir al discord i la veritat es que m'ha agradat molt. Moles gracies als dos!
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dl. 19 feb. 2024, 13:39

Si no m'equivoco, ja s'ha emès tot d'Steins Gate al EVA, els 24 episodis de Steins;Gate, els 23 episodis de Steins;Gate 0, els tres OVA, i la pel·lícula.

No recordo com vam fer amb els altres OVAs, però em fixo que ara mateix tenen el de Polimorfisme de Sant Valentí com a episodi 24 de S;G 0. Es un error això ja que es un OVA i s'ha de veure entre els episodis 11 i 12 (de 0), curiosament al Netflix vaig veure una vegada la mateixa cagada. De totes maneres si no recordo malament és un episodi molt prescindible, i no és bona idea veure-ho al final de tot, ja que no és un final com a tal, és quasi relleu de fet.

Si vols un final perfecte, l'últim que s'ha veure ha de ser sempre la pel·lícula. Aquí l'ordre ideal:
Spoiler: mostra
‘Steins;Gate’ – Episodis 01-22
‘Steins;Gate: La conexio perduda del pla fronterer’ (OVA)
‘Steins;Gate 0’ – Episodis 01-11
‘Steins;Gate 0: Polimorfisme de cristalls per Sant Valentí’ (OVA)
‘Steins;Gate 0’ – Episodis 12-23
‘Steins;Gate’ – Episodis 23-24
‘Steins;Gate: Poriomania egoista’ (OVA)
‘Steins;Gate: L'àrea de càrrega del déjà-vu’ (Pel·lícula)
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

ds. 02 març 2024, 13:56

proslambanomenos ha escrit:
Si no m'equivoco, ja s'ha emès tot d'Steins Gate al EVA, els 24 episodis de Steins;Gate, els 23 episodis de Steins;Gate 0, els tres OVA, i la pel·lícula.

No recordo com vam fer amb els altres OVAs, però em fixo que ara mateix tenen el de Polimorfisme de Sant Valentí com a episodi 24 de S;G 0. Es un error això ja que es un OVA i s'ha de veure entre els episodis 11 i 12 (de 0), curiosament al Netflix vaig veure una vegada la mateixa cagada. De totes maneres si no recordo malament és un episodi molt prescindible, i no és bona idea veure-ho al final de tot, ja que no és un final com a tal, és quasi relleu de fet.

Si vols un final perfecte, l'últim que s'ha veure ha de ser sempre la pel·lícula. Aquí l'ordre ideal:
Spoiler: mostra
‘Steins;Gate’ – Episodis 01-22
‘Steins;Gate: La conexio perduda del pla fronterer’ (OVA)
‘Steins;Gate 0’ – Episodis 01-11
‘Steins;Gate 0: Polimorfisme de cristalls per Sant Valentí’ (OVA)
‘Steins;Gate 0’ – Episodis 12-23
‘Steins;Gate’ – Episodis 23-24
‘Steins;Gate: Poriomania egoista’ (OVA)
‘Steins;Gate: L'àrea de càrrega del déjà-vu’ (Pel·lícula)


Una llàstima que vaig veure aquest missatge ja a la segona temporada... L'he acabat, però!
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dl. 04 març 2024, 00:44

Sinistre. ha escrit:
proslambanomenos ha escrit:
Si no m'equivoco, ja s'ha emès tot d'Steins Gate al EVA, els 24 episodis de Steins;Gate, els 23 episodis de Steins;Gate 0, els tres OVA, i la pel·lícula.

No recordo com vam fer amb els altres OVAs, però em fixo que ara mateix tenen el de Polimorfisme de Sant Valentí com a episodi 24 de S;G 0. Es un error això ja que es un OVA i s'ha de veure entre els episodis 11 i 12 (de 0), curiosament al Netflix vaig veure una vegada la mateixa cagada. De totes maneres si no recordo malament és un episodi molt prescindible, i no és bona idea veure-ho al final de tot, ja que no és un final com a tal, és quasi relleu de fet.

Si vols un final perfecte, l'últim que s'ha veure ha de ser sempre la pel·lícula. Aquí l'ordre ideal:
Spoiler: mostra
‘Steins;Gate’ – Episodis 01-22
‘Steins;Gate: La conexio perduda del pla fronterer’ (OVA)
‘Steins;Gate 0’ – Episodis 01-11
‘Steins;Gate 0: Polimorfisme de cristalls per Sant Valentí’ (OVA)
‘Steins;Gate 0’ – Episodis 12-23
‘Steins;Gate’ – Episodis 23-24
‘Steins;Gate: Poriomania egoista’ (OVA)
‘Steins;Gate: L'àrea de càrrega del déjà-vu’ (Pel·lícula)


Una llàstima que vaig veure aquest missatge ja a la segona temporada... L'he acabat, però!


Imagino que l'has acabat amb l'ordre natural d'emisió. Tampoc es pot fer gaire, la serie es com es i a molts llocs s'ha emet així. Poca gent coneix aixo, jo perque em vaig voler informar sabent-ne la tematica i que era una adaptació d'un joc, no sabía com s'ha de veure i haig d'haver d'investigar.

Suposu que hauras vist la pelicula abans que l'ultim episodi. Per curiositat, que t'ha semblat aquest ordre i com acaba tot amb aquest últim "episodi"?
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dl. 04 març 2024, 08:29

És tot una mica raro. Crec que el que s'hauria d'haver pensat és en l'ordre del ova que inicia Steins;gate0 i ficar-lo després de la pel·lícula. Jo no havia llegit que reiniciava l'història i durant una estona vaig pensar que el capítol s'havia duplicat i havien penjat el mateix per error.

A mi el doblatge m'ha agradat moltíssim en català (la veu de la Mayu és increïble). La sèrie...bueno, no tant. El dibuix no m'acabava i hi han personatges molt poc explotats i alguns més plans que una fulla de paper. Per exemple la Moeka em desconcertava com a personatge: a vegades hi era i a vegades no i a vegades la presentaven i no tornava a aparèixer...


Spoiler: mostra
Dono per fet que al final de Steins;gate 0 no rescaten a la Kurisu, oi?
 
Avatar de l’usuari
Assidefok
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 30 nov. 2022, 19:26

Re: Steins;Gate: el 5 de desembre a l'X3 en català (2023)

dv. 29 març 2024, 21:07

La serie es top, la vaig veure en VO fa alguns anys i esta molt bé

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants