Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

L'anime d'Assassination Classrom en Català

dg. 10 des. 2023, 13:48

S'ha anunciat al Saló del Mnaga que Selecta Vision la doblarà en català i aquest será el tema per parlar-hi.
Espero que el doblatge estigui a l'alçada.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 355
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dl. 11 des. 2023, 05:32

"Video unavailable - This video contains content from Bandai Namco Filmworks Inc. (TVOD), who has blocked it in your country on copyright grounds"

Hi ha alguna escena en aquest vídeo que estigui doblada o és només imatges amb un voiceover del SX3? Ho dic per si algú te interés en repujar-lo...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dl. 11 des. 2023, 11:02

no es va ensenyar cap mostra del doblatge, pero a mi m'agradaria que el profe tingues la mateixa veu que als live action, l'Albert Mieza

tambe varen anunciar OVERLORD els de selecta

i jonu va anunciar en catala EDEN'S ZERO, pero el problema es que ells nomes tenen la peli resum de la primera temporada i la segona temporada, la primera temporada com a tal es de netflix
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dl. 11 des. 2023, 14:51

thegarfel ha escrit:
"Video unavailable - This video contains content from Bandai Namco Filmworks Inc. (TVOD), who has blocked it in your country on copyright grounds"

Hi ha alguna escena en aquest vídeo que estigui doblada o és només imatges amb un voiceover del SX3? Ho dic per si algú te interés en repujar-lo...


El vídeo només es l'opening en japonès.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dt. 12 des. 2023, 17:04

taketokun ha escrit:
a mi m'agradaria que el profe tingues la mateixa veu que als live action, l'Albert Mieza

CONTRATADÍSIMO

Però no ho crec veient el que es fa a SIK, altre opció sería Xavier Casan.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dl. 04 març 2024, 09:21

I val la pena la serie? Creieu que pot caure al Sx3/EVA d'aquí uns mesos?
 
Sepia28
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dj. 07 març 2024, 15:38

Sinistre. ha escrit:
I val la pena la serie? Creieu que pot caure al Sx3/EVA d'aquí uns mesos?


Jo el vaig veure fa un temps i la veritat es que hi tinc un bon record.
A més, seria un anime barat ja que nomes té dues temporades.
 
Besson
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 12:34

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

ds. 30 març 2024, 09:52

Sinistre. ha escrit:
I val la pena la serie? Creieu que pot caure al Sx3/EVA d'aquí uns mesos?


La veritat és que no està malament, podria ser millor i una mica repetitiva depèn de com, però es gaudeix, si la treuen en català la torno a mirar quasi segur. Recomanable si no l'heu vista
 
Avatar de l’usuari
dedofugaz
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 15 abr. 2024, 16:20

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dl. 15 abr. 2024, 16:50

Potser reobro meló però ostres, mira que la vaig veure quan la van treure a Netflix en japonés i castellà, però la reveuria 100% en català.
Imagino que no tenim cap data prevista ni noves noticies del tema, oi? A una cerca ràpida a Google només he trobat que havia de començar al març però no sé si la tenim disponible a alguna banda...
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 200
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dl. 15 abr. 2024, 21:12

dedofugaz ha escrit:
Potser reobro meló però ostres, mira que la vaig veure quan la van treure a Netflix en japonés i castellà, però la reveuria 100% en català.
Imagino que no tenim cap data prevista ni noves noticies del tema, oi? A una cerca ràpida a Google només he trobat que havia de començar al març però no sé si la tenim disponible a alguna banda...


Ja fa un mes aproximadament que està disponible la 1a Temporada (i potser la segona) a AnimeBox
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OsoThevenin1714
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 27 gen. 2023, 11:15

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dj. 02 maig 2024, 10:32

Camel3XL ha escrit:
dedofugaz ha escrit:
Potser reobro meló però ostres, mira que la vaig veure quan la van treure a Netflix en japonés i castellà, però la reveuria 100% en català.
Imagino que no tenim cap data prevista ni noves noticies del tema, oi? A una cerca ràpida a Google només he trobat que havia de començar al març però no sé si la tenim disponible a alguna banda...


Ja fa un mes aproximadament que està disponible la 1a Temporada (i potser la segona) a AnimeBox


Bon dia! AnimeBox no el conec, però estas dient que contenen la 1a Temporada doblada en català ja?
Perquè jo la vaig veure en castellà quan la van treure a Netflix i 100% segur que la vull veure en català.
Gràcies :)
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 200
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: L'anime d'Assassination Classrom en Català

dj. 02 maig 2024, 16:18

OsoThevenin1714 ha escrit:
Camel3XL ha escrit:
dedofugaz ha escrit:
Potser reobro meló però ostres, mira que la vaig veure quan la van treure a Netflix en japonés i castellà, però la reveuria 100% en català.
Imagino que no tenim cap data prevista ni noves noticies del tema, oi? A una cerca ràpida a Google només he trobat que havia de començar al març però no sé si la tenim disponible a alguna banda...


Ja fa un mes aproximadament que està disponible la 1a Temporada (i potser la segona) a AnimeBox


Bon dia! AnimeBox no el conec, però estas dient que contenen la 1a Temporada doblada en català ja?
Perquè jo la vaig veure en castellà quan la van treure a Netflix i 100% segur que la vull veure en català.
Gràcies :)


AnimeBox és la plataforma de Selecta, que és qui dobla Assassination Classroom i Overlord en català, i sí, ja hi ha la 1a Temporada, des de fa mesos.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants