Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 06:49

Padre de Dr. Slump, Dragon Ball, Sand Land... creador de personajes de la saga de videojuegos Dragon Quest... dejó este mundo el 1 Marzo a los 68 años.

:rip:

Comunicado
Imatge

PD: Estoy aún que no me lo creo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 10:30

estic encara en shock
Descansi en pau

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kirä
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 158
Membre des de: dt. 23 ago. 2005, 15:17

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 11:59

Vaig trobar Animelliure al 2005 precisament buscant Bola de Drac.

Em quedo amb la fortuna d'haver pogut llegir i veure la seva obra mentre jo era una nen.

Etern Akira Toriyama. Mestre i referent per molts de nosaltres.
 
Avatar de l’usuari
morrit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:25

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 13:54

Etern :(

Imatge
 
Al_undra
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 18 feb. 2021, 16:05

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 15:05

Gràcies i gràcies mestre.
 
davken
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 08 març 2024, 00:10

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 15:32

 
sakuragi16
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 30 maig 2011, 14:50

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 17:18

Que trist em sembla que el post d'una notícia com aquesta, amb el que ha significat en Toriyama a Catalunya, i en un fòrum que va sobre "manga i anime en català", sigui en castellà. Vergonya
 
Avatar de l’usuari
BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 17:20

avui sent un dia trist, me en recordat que al 1992 per celebrar que es publicava a planeta al fi els comic de Bola de drac( la sèrie Blanca),
Akira Toriyama va escriure una carta a tot els fans catalans

Imatge

us la comparteixo
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 19:00

sakuragi16 ha escrit:
Que trist em sembla que el post d'una notícia com aquesta, amb el que ha significat en Toriyama a Catalunya, i en un fòrum que va sobre "manga i anime en català", sigui en castellà. Vergonya

Has entès la notícia, no? O has necessitat traductor?
Vergonya és veure aquesta mena de comentaris buscant una "guerra" d'idiomes en una notícia ben trista.
PD: El comunicat és en anglès. Ho dic per si tens cap queixa amb ell també.
Imatge
 
sakuragi16
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 30 maig 2011, 14:50

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 20:46

tato25 ha escrit:
sakuragi16 ha escrit:
Que trist em sembla que el post d'una notícia com aquesta, amb el que ha significat en Toriyama a Catalunya, i en un fòrum que va sobre "manga i anime en català", sigui en castellà. Vergonya

Has entès la notícia, no? O has necessitat traductor?
Vergonya és veure aquesta mena de comentaris buscant una "guerra" d'idiomes en una notícia ben trista.
PD: El comunicat és en anglès. Ho dic per si tens cap queixa amb ell també.


No, les queixes només les tinc amb el castellà perquè ningú no publica en anglès.
M'"encanta" com reclamar que a Catalunya es faci servir el català en un fòrum que va de manga i anime en català es vegi com una guerra.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 20:50

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Fallece Akira Toriyama

dv. 08 març 2024, 23:10

sakuragi16 ha escrit:
No, les queixes només les tinc amb el castellà perquè ningú no publica en anglès.
M'"encanta" com reclamar que a Catalunya es faci servir el català en un fòrum que va de manga i anime en català es vegi com una guerra.

Me parece perfecto que reclames y que te encante que se vea como una guerra. Sin embargo, antes de demandar algo, da ejemplo. No eres el más indicado para ir dando lecciones.
Con tu cuenta, sakuragi16, llevas 3 mensajes escritos en el foro, mientras escribo esto. 2 son de este hilo, y 1 (del hilo de Azuki en DD) de hace casi ¡¡¡13 AÑOS!!!
¡Así me gusta! Que fomentes y contribuyas con la causa que tanto reclamas. :lol:

Traducción de Google:
(Catalán)
Em sembla perfecte que reclamis i que t'encanti que es vegi com una guerra. No obstant, abans de demanar alguna cosa, en dóna exemple. No ets el més indicat per anar donant lliçons.
Amb el teu compte, sakuragi16, portes 3 missatges escrits al fòrum, mentre escric això. 2 són d'aquest fil, i 1 (del fil d'Azuki a DD) fa gairebé 13 ANYS!!!
Així m'agrada! Que fomentis i contribueixis amb la causa que tant reclames. :lol:

(Inglés)
It seems perfect to me that you complain and that you love that it is seen as a war. However, before demanding something, be an example. You are not the best one to give lessons.
With your account, sakuragi16, you have written 3 messages in the forum, as I write this. 2 are from this thread, and 1 (from Azuki's thread in DD) is almost 13 YEARS!!!
That's how I like it! May you promote and contribute to the cause that you so strongly claim. :lol:

(Japonés)
あなたが不平を言い、それが戦争として見られることを愛しているのは私には完璧に思えます。 ただし、何かを要求する前に、模範となってください。 あなたはレッスンをするのに最適な人物ではありません。
あなたのアカウント sakuragi16 では、私がこれを書いている時点で、フォーラムに 3 つのメッセージを書き込んでいます。 2 つはこのスレッドから、1 つは (DD のあずきのスレッドから) もうすぐ 13 年です!!!
それが私は好きです! あなたが強く求めている大義を推進し、貢献できますように。 :笑:

Adiós/Adéu/Bye/さよなら :adeu:
Imatge
 
rub3n
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 02 feb. 2012, 21:08

Re: Fallece Akira Toriyama

ds. 09 març 2024, 00:42

Tato, ets un col·laborador genial, però al noi aquest no li falta pas la raó, t'agradi o no.
Jo penso exactament igual. És un portal en català i sobretot en un anime com aquest, que va fer que gran part d'Espanya veies dibuixos en català.
Jo no sóc un radical dels idiomes, però sí que he pensat el mateix al llegir el títol. Ho sento.

Descansi en pau, senyor Akira Toriyama, significa molt per a mi i molts milions de persones més.
 
sakuragi16
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 30 maig 2011, 14:50

Re: Fallece Akira Toriyama

ds. 09 març 2024, 11:53

tato25 ha escrit:
sakuragi16 ha escrit:
No, les queixes només les tinc amb el castellà perquè ningú no publica en anglès.
M'"encanta" com reclamar que a Catalunya es faci servir el català en un fòrum que va de manga i anime en català es vegi com una guerra.

Me parece perfecto que reclames y que te encante que se vea como una guerra. Sin embargo, antes de demandar algo, da ejemplo. No eres el más indicado para ir dando lecciones.
Con tu cuenta, sakuragi16, llevas 3 mensajes escritos en el foro, mientras escribo esto. 2 son de este hilo, y 1 (del hilo de Azuki en DD) de hace casi ¡¡¡13 AÑOS!!!
¡Así me gusta! Que fomentes y contribuyas con la causa que tanto reclamas. :lol:

Traducción de Google:
(Catalán)
Em sembla perfecte que reclamis i que t'encanti que es vegi com una guerra. No obstant, abans de demanar alguna cosa, en dóna exemple. No ets el més indicat per anar donant lliçons.
Amb el teu compte, sakuragi16, portes 3 missatges escrits al fòrum, mentre escric això. 2 són d'aquest fil, i 1 (del fil d'Azuki a DD) fa gairebé 13 ANYS!!!
Així m'agrada! Que fomentis i contribueixis amb la causa que tant reclames. :lol:

(Inglés)
It seems perfect to me that you complain and that you love that it is seen as a war. However, before demanding something, be an example. You are not the best one to give lessons.
With your account, sakuragi16, you have written 3 messages in the forum, as I write this. 2 are from this thread, and 1 (from Azuki's thread in DD) is almost 13 YEARS!!!
That's how I like it! May you promote and contribute to the cause that you so strongly claim. :lol:

(Japonés)
あなたが不平を言い、それが戦争として見られることを愛しているのは私には完璧に思えます。 ただし、何かを要求する前に、模範となってください。 あなたはレッスンをするのに最適な人物ではありません。
あなたのアカウント sakuragi16 では、私がこれを書いている時点で、フォーラムに 3 つのメッセージを書き込んでいます。 2 つはこのスレッドから、1 つは (DD のあずきのスレッドから) もうすぐ 13 年です!!!
それが私は好きです! あなたが強く求めている大義を推進し、貢献できますように。 :笑:

Adiós/Adéu/Bye/さよなら :adeu:


Pobre noi, et penses que fent evident que no escric en aquest fòrum, suposadament demostres que no fomento el català, em deixes en evidència.

No només això, sinó que tornes a burlar-te del català, fent servir el traductor per a traduïr un missatge teu propi fet en castellà.

Hi ha uns quants insults d'en Vegeta en català que et definirien perfectament però em limitaré a dir que em fascina la gent a la qual no li fa vergonya mostrar públicament la seva ignorància.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Fallece Akira Toriyama

ds. 09 març 2024, 12:25

rub3n ha escrit:
Tato, ets un col·laborador genial, però al noi aquest no li falta pas la raó, t'agradi o no.
Jo penso exactament igual. És un portal en català i sobretot en un anime com aquest, que va fer que gran part d'Espanya veies dibuixos en català.
Jo no sóc un radical dels idiomes, però sí que he pensat el mateix al llegir el títol. Ho sento.

Cap problema. :yeah:

sakurahi16 ha escrit:
...

Prenc nota :adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Protoss i 11 visitants