Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Charmita

Como visualizar .mkv

dv. 16 set. 2005, 23:23

Hola!!!
Tengo varios reproductores en el ordenador entre ellos están: El windows media player, el media player classic y el VLC. Pero me gustaria saber con cuales puedo visualizar en el ordenador los archivos .mkv y además como funcionan, gracias!!!
 
LuNiTa

dv. 16 set. 2005, 23:32

Doncs jo aquests formats els acostumo a veure amb el programa Get Quick Time Pro, encara que l'utilitzo vegades comptades.

:adeu:

Ostres que ara no estic segura si llegeix aquest format... ^^u ho acabo de mirar, pero amb BSPlayer o el Windws Media Player amb pack de codecs ho podràs veure, a mi em funciona ;-) .
LuNiTa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 17 set. 2005, 00:05, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dv. 16 set. 2005, 23:42

Qualsevol entre el Media Player Classic, VLC o BSplayer serveixen. T'instales tots els codecs que tens al post d'amunt i els podràs visualitzar sense cap problema.

:adeu:
 
Charmita

ds. 17 set. 2005, 09:31

Moltes gràcies!!!!!
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 17 set. 2005, 11:27

Jo de sempre que utilitzo el vlc media palyer, és el més bo i senzill de tots.

Llegeix:

- ogm, avi, mkv, vob, wmv, ...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

ds. 17 set. 2005, 11:37

Pues yo tengo los codecs instalados y no se me ven.

Con el reproductor d windows na. Tengo un Bsplayer antiguo y dice k no reconoce el formato o algo asi. Y con uno mas nuevo, se ve, pero no se oye...

Lo k hace ya tiempo, teniendo el pack d elisoft, recuerdo haber visto la release d yu yu hakusho k esta en mkv. Se veia y se escuxaba bien, los diferentes idiomas y to...

:adeu:
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.
 
Charmita

ds. 17 set. 2005, 21:36

Knives: jo he instalat el còdec que hi ha post d'aquest mateix forum i amb el windows media player no ho deixa veure, el media player classic tampoc però el VLC si que m'ho llegeix correctament i ara tots el arxius .mkv els faig llegir amb el VLC, aquest reproductor és genial!!!! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Laurichi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: ds. 27 nov. 2004, 12:35
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 18 set. 2005, 17:57

Jo els els arxius .mkv els passo a .avi, ja que després per veure'ls al dvd... Però aquest programa que mencioneu, el VLC, també el tinc i realment va molt bé :mrgreen: encara que quan el vaig instalar em va causar alguns problemes al windows media player ( no em deixava obrir-lo ).
 
Charmita

dg. 18 set. 2005, 23:10

Yo mai cap de tot tres m'han donat cap problema i tots els videos que tinc a l'ordinador els he puc obrir amb quasevol reproductor :yeah:
 
Anonymous

dj. 22 set. 2005, 18:16

A veure si em podeu ajudar una miqueta amb els archius mkv. M'he baixat el Matroska aquet, pero no se ven be com fer-ho servir. Obro l'archiu pero surten tot de lletres que no se que volen dir, soposo que aixo sera normal, pero despres obro el reproductor i continua sense poder obrir l'mkv. he probat de fer servir el reproductor Vlc, y efectivament es veu de puta mare (amb perdo), pero el problema ara es que surt sense subtituls. He mirat de actibarlos al mateix reproductor, ja que per defecte venen els subtituls deshabilitats, pero tampoc.
teniu alguna idea de que haig de fer???

Gracies per endavant!!!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants