Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Vash/Memphis2

limitar nº denviaments amb lemule

dg. 25 set. 2005, 10:57

doncs aixo, voldria saber si hi ha alguna cosa a configurar o algun sistema per limitar el nº denviament (persones a les que enviu), per tal de reduir el nº denviaments que faig, pero augmentar daquesta manera la velocitat a la que enviu a aquest grup reduit.

nose si mexplicu, ara enviu a 6 persones a una mitja de 3,5Kb/s, i jo voldria enviar a unes 2 o 4 persones a una mitja de 10kb/s o 5kb/s respectivament, aixi els slots servirien mes, ja que podria distribuir capitols molt mes rapid.


en fi, hi ha algun sistema per fer aixo??


gracies
dews :adeu: :adeu: :adeu:
 
Pallando

dg. 25 set. 2005, 18:10

A preferencies/conexio, on poses limit de pujada i baixada, te d'haber un apartat on posar el numero d'slots, per defecta 3.

El que pasa tambe es que si no pot omplir la pujada amb els slots asignats obra mes, pero si pot mantenir el limit respecta els slots.
Per ho que recomanaria que no posesis molts pocs slots per probar-ho.

La rapidesa en que envies un arxiu depen de la pujada total no de la pujada per slot.
Si envies a 3 persones a 10 ó a 10 persones a 3 els MB enviats seran els mateixos en el mateix temps.

Edito Doncs no funciona aixins :xiulant:
On fica asignacio d'slots no fiques el numero d'slots que vols, sino la capacitat de pujada per slot ^^u
 
Jmslash

dg. 25 set. 2005, 21:11

Diria que això només ho poden fer alguns mods de l'emule. No sé concretament quins, però estic segur que algun programador ho haurà fet.

Potser el mod ketamine? Sort.
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dg. 25 set. 2005, 21:15

tens rao slash, aixo nomes eu deuen tindre alguns mods, perque el que tinc jo no me deix.
Imatge
Imatge
 
Pallando

dg. 25 set. 2005, 21:28

Jmslash ha escrit:
Diria que això només ho poden fer alguns mods de l'emule. No sé concretament quins, però estic segur que algun programador ho haurà fet.

Potser el mod ketamine? Sort.

Sempre he fet servir l'emule oficial, fins que em vaig pasar a amule (Linux :tux: ) i te aquesta opcio, i l'amule es bastan fidel a l'oficial.
I crec recordar que aixo dels slots ja hi era al oficial, pero com que jo nomes tenia una pujada de 10 de poca cosa servia i no el tocava. Poder si que ara l'han tret
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dg. 25 set. 2005, 22:15

Idò jo tpoc no en tinc es camp per ficar es màxim d slots, faig servir es mod EastShare 0.45b q no té límit d'slots.
El q si tinc, a Ajustament extesos, abaix un 'slider' per indicar es tamany d sa cua, q no sé ben bé pq serveix. Però bé, tbé a n'aquests ajustaments tinc sa opció d'indicar sa 'velocitat mínima permesa d'enviament'... però provant-la crec q no es refereix a una velocitat mínima per peer, si no global. u_u''

Té moltes opcions aquest mod, però no hi trob manera d fer això q vols.

PD: Això sí, ficant slots he aconseguit pujar només el q jo volia quan m'ha fet falta.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Dauet

dg. 25 set. 2005, 23:44

A mi em van passar un mod que tenia aquesta opcio. El mod es diu The Black Hand, si no el troves te'l puc passar, però serà una versió força antiga. Jo no l'he provat, pero em van dir que permetia limitar els slots denviament.
:adeu:
 
Jmslash

dl. 26 set. 2005, 01:08

Aviam m'heu fet remirar-me de dalt a baix la meva configuració del phoenix. He trobat dins de phoenix one a subidas unes opcions que puc ficar només 2 slots de upload i focalitzar tot l'ample de banda.

Us deixo la captura:

Imatge

Ho estic testejant i sembla que fa la funció que toca, a més està molt ben explicat, només cla llegir el que hi diu quan deixes el mousse damunt.

Aviam si serveix. S@lu2.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants