Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Dauet

Trobar raws en general (no anime/manga)

dg. 02 oct. 2005, 21:54

Hola. M'agradaria que m'ajudessiu diguent-me de quines maneres puc trobar raws de dvdrip com les de les series que es pujen que no són d'anime. En aquest cas m'interesa First Wave, coneguda amb el nom d'Invasió aquí.

A l'eMule no en trobo, i navegant tampoc he trobat res. Algú sap més mètodes?

Una amiga l'està ripejant de la tele i els audios ja els tindria tots. La qualitat de la tele és acceptable, però sempre agrada més un dvdrip :yeah:

Gràcies per adelantat.
:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dg. 02 oct. 2005, 22:37

Hola Dauet !

Doncs per desgracia no existeix la serie en DVD :-(

L'uni que es poden trobar son TVrips, jo me n'he baixat algun i son prou decents.

Adeu !

PD: Jo tambe estic ripejant els audios, per si a la teva amiga li falta alguns.
Imatge Imatge
 
Dauet

dg. 02 oct. 2005, 23:36

Jo també vaig pillar algun tvrip amb alemany crec q era, estaven força bé.

Els tvrip que fa ella ocupen cada capi uns 900mb, costarien una mica de distribuir. Més endevant posaré alguna captura per si interessa. A mi me'ls passa per ftp, podria possar-los a l'emule pero amb aquest tamany seria difícil, a més q tampoc hi hauria moltes fonts.

Ella té una web de firstwave http://www.firstwave117.com
És una gran fan de fw, la vaig conèixer precisament quan vaig trovar capitols tvrip de la primera emissio de fw en català. Ara els torna a ripejar am les emissions que fan dilluns i dimecres al vespre, amb mes qualitat i tal.

Ja em direu si us interessa.
:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dl. 03 oct. 2005, 01:09

Hola !

Es questio de recomprimir-los !

Es tract ad'agafar els teus TVrips, i els que corren per l'emule. Comparar quin te mes qualitat de video.
Si els que tenen millor qualotat son els de l'emule, pos es monta l'audio català.

Si te mes qualitat els seus TVrips, es filten/recomprimeixen per aconseguir algo decent.

El que estaria interesant es fer alguna relase .... ja que la serie s'ho mereix.
Jo demoment estic caputrant els audio, però ara mateix no tinc temps per montar-la.

Adeu !
Imatge Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants