Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
verdufamily

Fer "isos"de un joc original de Gamecube

dl. 03 oct. 2005, 22:22

doncs aixo q un amic ma deixat un joc de gamecube y vui fer una imatge del joc.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 04 oct. 2005, 07:11

No ho pots fer amb una grabadora ni res per l'estil, ho has de fer mitjançant streaming al pc, vaja, si no han canviat garie les coses. Per tant et fa falta el kit final fantasy online més adaptador de xarxa.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Bertucho
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 180
Membre des de: ds. 30 jul. 2005, 15:49
Ubicació: Marto

dt. 04 oct. 2005, 15:33

Bno, ami m sembla que hi ha el xip per la game cube, l que passa és, que t'haurias de gastar la pasta compran dvd's dl tamany dels jocs (mini dvd's). I també el que es pot fer, és canviar la carcasa de la consola per poder utilitzar dvd's grans.

I si estas forrat... doncs compras la panacube, perquè no cal xip ni ostias (em sembla...). :jaja:

PDT: Bueno si estiguessis forrat no faria falta la pirateria... (cagads meves...)

:adeu: :adeu:
Bertucho l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 04 oct. 2005, 15:42, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 04 oct. 2005, 15:36

Els mod (o com es diguin) de la gamecube NO es poden copiar amb una grabadora i un pca pél, ja que només el lector de la GC els pot llegir. De fet no fa falta ni tenir xip, pots carregar els cds amb un loader que pots posar a certes memòries per a la consola.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
shorty

dc. 05 oct. 2005, 17:45

Per "piratejar" una GameCube es té k treure la carcassa i soldar-li el xip, jo tink un amic k s'ho va fer ell, amb l'ajuda d'una web k no recordo, però k s'ha de deixar la GC sense carcassa per poder-hi jugar ja k els DVD normals no hi caben a la carcassa i lo dls Mini Dvd's... lo comentat, són molt cars i amés es una tonteria...

Però jo, segueixo tirant de la GC original k per lo k jugo... (només amb colegues al Mario Party 4 i ja stà)
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 05 oct. 2005, 18:08

Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants