Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
bombertuker
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 18:05

He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dv. 05 ago. 2022, 16:00

viewtopic.php?f=12&t=21811&p=363201&hilit=un+drama+total#p36320

I si algú té totes les temporades que les comperteixi sisplau
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dv. 05 ago. 2022, 22:14

Mira't això.
Guiru ha escrit:
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.


Bàsicament es tracta que nous usuaris registrats han de complir certes "proves" com ara escriure un mínim de missatges als fils on sí els permeti fer-ho, i que els admins vegin que sou usuaris actius al fòrum. Aleshores, passeu a ser usuaris "normals", i podeu accedir a la resta de seccions del fòrum.
El nombre de missatges, no sé quants són, però dubto que siguin molts.
Imatge
 
bombertuker
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 18:05

Re: He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dg. 07 ago. 2022, 20:14

Val, moltes grácies
 
Avatar de l’usuari
Mask Boy
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 16 abr. 2022, 18:19

Re: He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dj. 01 set. 2022, 10:22

asique tenemos que comentar para poder ver las series.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dv. 02 set. 2022, 08:19

Así es, Mask Boy, en las secciones del foro que os permitan hacerlo. Los admins verán que sois usuarios activos en el foro, (sólo ellos saben el número de mensajes para daros accesos a todo el foro), y podréis acceder a esas secciones.
Imatge
 
 
Avatar de l’usuari
kabi13
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 26 gen. 2023, 10:31

Re: He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dv. 10 feb. 2023, 10:25

Bones!
Entenc les limitacions però tinc un dubte, que potser no te res a veure, però no veig que hi hagi un camp per poder buscar contingut/topics.
Sabeu si això és una limitació del meu usuari? O si hi ha alguna forma de buscar que no he sapigut veure?
Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: He entrat aquí gracies a un link on descargar alguna temporada de Drama Total pero no em deixa entrar, que puc fer?

dv. 10 feb. 2023, 12:35

kabi13 ha escrit:
Bones!
Entenc les limitacions però tinc un dubte, que potser no te res a veure, però no veig que hi hagi un camp per poder buscar contingut/topics.
Sabeu si això és una limitació del meu usuari? O si hi ha alguna forma de buscar que no he sapigut veure?
Moltes gràcies!

Diria que la cerca també està limitada pels nous usuaris. A dalt a la dreta hi ha la barra de cerca. Quan tinguis cert nombre de missatges entenc que t'apareixerà. (Juntament amb l'apartat de distribució)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants