Algú té algun tutorial o alguna cosa per l'estil que pugui ajudar-me a configurar l'emule?
No trobo enlloc cap explicació que em serveixi, i tots els tutorials que he seguit fins ara no em serveixen.
Salutacions i gràcies
tato25 ha escrit:Jo t'acabo de fer un videotutorial, Jorc0
https://yadi.sk/i/nDQ06-yDDKsMYQ
david80scat ha escrit:Tampoc funciona...
Tan en les entrades com en les sortides están els ports i el programa posats, i segueix donant error de comprovació.
La única pista que sé és: que quan tenia ADSL mai em passava això i sense gaires configuracions funcionava, i des que vaig instal·lar fibra l'any passat, un desastre.
EDITO:
Gràcies igualment, però ho deixo córrer. M'ha començat començat a caure internet i tots els dipostitius que hi tenia, gràcies a déu unn reset per restaurar de fàbrica ho ha arreglat.
Steevy ha escrit:Algun lloc per descarregar unn emule bo?
tato25 ha escrit:Steevy ha escrit:Algun lloc per descarregar unn emule bo?
Jo faig servir un mod d'emule, una modificació per entendre'ns, aquesta. És la versió portàtil, és a dir, no cal instal·lar-lo. És descomprimir i executar. El vídeo tutorial que hi ha uns missatges abans ja no existeix, però en podria fer un altre.
Això sí, seria utilitzant una versió per a Windows. Per Linux o Mac, hi ha l'amule.
Miraria de tractar com obtenir la nostra IP, com obrir ports, com posar l'IP estàtica/privada y configurar bàsicament l'emule.
PD: Ara m'hi poso.
Vídeotutorial