Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

dt. 01 nov. 2005, 18:05

eugeni128 ha escrit:
A veure, la font amb una de 530 no hi ha prou? eske la de 580 va 30? mes i no es plan.
-------------
Despres jo no soc partidari del SLI ni del Crossfire, ke et deixes una pasta per les dos grafikes ¬¬ ke tampoc em deixare molts ?, ke no soc ric pas.
-----------
Ke et sembla un AMD X2 4200+ en contes del 3800+? eske no se si hi haura molta diferencia d'un a l'altre... no se


^^u T'havia entes malament, em pensava que volies SLI o Crossfire. Si es que vols una tarja grafica sola, la Tagan 480 no la deixis per cap altra ;)

En el cas de la placa si no has de fer servir el mode SLI pots agafar una amb Chipset nVidia nForce 4 Ultra. Yo et recomano la DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D.

Sobre el processador. En teoria, el 4200+ i el 3800+ si tenen el mateix nucli (manchester amb 1MB de cache), tenen les mateixes caracteristiques, sols que el 3800+ esta revaixat del clock "de serie".
Si no tens manies, pots pujar 200 o 400 mhz la cpu sense forçarla ni molt menys, tan sols utilitzant la BIOS. Si trobessis un Manchester (4000+ o 4200+) amb 2MB de cache (que n'he vist algun) agafal, que la caché si que no es pot "pujar" ;-) i es nota el canvi de 1MB a 2MB.


Edito=
P.D.:Aixó de 240v no se que es, si t'interesses ho preguntaria, pero, repeteixo, agafa la Tagan, es la font "de los professionales" xD
Sobre les llumetes, si que es poden treure i posar home xD i si no posses SLI no t'hi preocupis la font aguantarà de sobres, aixó si la factura de la llum
:xiulant:
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dt. 01 nov. 2005, 18:34

Vincent ha escrit:
^^u T'havia entes malament, em pensava que volies SLI o Crossfire. Si es que vols una tarja grafica sola, la Tagan 480 no la deixis per cap altra ;)

En el cas de la placa si no has de fer servir el mode SLI pots agafar una amb Chipset nVidia nForce 4 Ultra. Yo et recomano la DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D.

Sobre el processador. En teoria, el 4200+ i el 3800+ si tenen el mateix nucli (manchester amb 1MB de cache), tenen les mateixes caracteristiques, sols que el 3800+ esta revaixat del clock "de serie".
Si no tens manies, pots pujar 200 o 400 mhz la cpu sense forçarla ni molt menys, tan sols utilitzant la BIOS. Si trobessis un Manchester (4000+ o 4200+) amb 2MB de cache (que n'he vist algun) agafal, que la caché si que no es pot "pujar" ;-) i es nota el canvi de 1MB a 2MB.


Edito=
P.D.:Aixó de 240v no se que es, si t'interesses ho preguntaria, pero, repeteixo, agafa la Tagan, es la font "de los professionales" xD
Sobre les llumetes, si que es poden treure i posar home xD i si no posses SLI no t'hi preocupis la font aguantarà de sobres, aixó si la factura de la llum
:xiulant:


La unica pega ke li he trobat akesta placa es ke porta nomes 2 PCI o sigui ke no em serveix per si algun dia posu algu mes o fico sli (ke no crec..) ja ke amb la Targeta de so i la Targeta TV ja kedarien les PCI cobertes.

Sobre el processador, ke jo sapiga els Manchester son de 512+512kb, els Toledo son els ke porten 1024+1024kb. O sigui ke de 2mb com a minim ara per ara hi ha el 4400+ per 500 i pico ? i el 4800+ (ke el preu es desorbitat per mi...).

Aixo de la Bios un dia ja m'ho explicaras ;) pero lo se es si augmento la frequencia necessito canviar el dissipador de la CPU? (posa per exemple ke em compro el 4400+ i el vui passar a 4800+, seria posible?

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dt. 01 nov. 2005, 21:07

Vincent ha escrit:
(Sento discrepar amb el XCrash, pero la millora que dius del 30% possiblement es deu a el limit de la CPU, per norma general guanya com a minim un 45% i com a maxim, amb jocs optimitzats i tot, pot arrivar al doble.)


Jo solament havia dit una xifra aproximada.
De tota manera trobo que comprarse 2 grafiques es molta pasta (almenys per mi XD). :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dt. 01 nov. 2005, 22:30

XcRaSh ha escrit:
Jo solament havia dit una xifra aproximada.
De tota manera trobo que comprarse 2 grafiques es molta pasta (almenys per mi XD). :xiulant:


El mateix dic, per mi es una ruina comprarse dos grafikes ¬¬, nomes de pensar ke t'has de deixar 1000? ja podem plegar.. cada vegada pitjor.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

dc. 02 nov. 2005, 15:53

eugeni128 ha escrit:
La unica pega ke li he trobat akesta placa es ke porta nomes 2 PCI o sigui ke no em serveix per si algun dia posu algu mes o fico sli (ke no crec..) ja ke amb la Targeta de so i la Targeta TV ja kedarien les PCI cobertes.


Tens raó. Queden cobertes. Si poses aquestes coses val més una altra amb més PCI ^^u

eugeni128 ha escrit:
Sobre el processador, ke jo sapiga els Manchester son de 512+512kb, els Toledo son els ke porten 1024+1024kb. O sigui ke de 2mb com a minim ara per ara hi ha el 4400+ per 500 i pico ? i el 4800+ (ke el preu es desorbitat per mi...).


Pues segons vaix veure era Manchester 2MB a preu de manchester normal, pero devia ser un FAKE. :jaja:

eugeni128 ha escrit:
Aixo de la Bios un dia ja m'ho explicaras ;) pero lo se es si augmento la frequencia necessito canviar el dissipador de la CPU? (posa per exemple ke em compro el 4400+ i el vui passar a 4800+, seria posible?


Res!
Com t'he dit, té el mateix "Hardware" i no li cal canviar res. Mentres no passis del limit "teoric" dels manchester (2400mhz en els 4600+) "en teoria" no ha de passar res. Com pots veure dic sempre "en teoria", perque sempre pot ser que el 4600+ vagi a 2400mhz de serie perque de serie també està pujat una mica el voltatge. (A mi m'ha passat amb un 2400+ i un 2600+, on el 2600+ pel fet de anar a FSB333 anava amb una mica de "overvolt"( més voltatje :jaja: )).

Resumint, el que faria de tu es pillar el 3800+ i de moment deixar-lo tal cual. I d'aqui un temps, cuan els jocs comencin a demanar més, posal "al seu lloc".

:adeu:

P.D.: T'ho explicaré quan vulguis, m'envies un MP i ja esta, per algo som una comunitat. ;)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants