Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
juanandome

Sincronizar audio y video

dv. 23 set. 2005, 01:16

Vale veamos quiero sincornizar un audio castellano de un Sat-rip del digital+ con un video americano y aver si alguno de los jovenes y adorados dioses del DivX de por aki me aconsejan

Datos y mas datos

Video Español
Sat-Rip
Framerate 24,999
Xvid + Mp3

Video Americano
HDTV
Framerate 23,976
DivX + Mp3

Supongo ke tendre cambiar la velociadad del audio en castellano para adecuarla al video ameroicano no ??? pero no se como hacerlo (me baje el soundforge pero ni de coña)

Ademas tengo ke kitar un silencio ke aparece al principio del video, corresponde al letrero ke ponen en el plus de "no recomendado a menores de 13 años "
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dv. 23 set. 2005, 02:06

Bé, jo sincronitzava amb es Sound Forge però ara ho faig amb s'Adobe Premier 6.0 q em sembla més sencill.

Hi ha es Manual d Nelosan per sincronitzar amb s'adobe premier. A jo em va anar força bé.

Si ho proves i tens qualque dubte escriu per aquí.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
juanandome

dg. 25 set. 2005, 03:04

hola ja he vist el teu manual i esta molt ben explicat (peloteo peloteo)

Pero he de camviar la velocitat a l áudio, heu dic per la diferencia de framerate de un arxiu amb l´altre.... o be no es necesari
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2878
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dg. 25 set. 2005, 23:31

Sé q amb es Sound Forge s'audio no acaba junt amb sa pel.li, però tot i així els audios no en tenen d Framerate.
Així en principi no has d tocar sa velocitat.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants