Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Sardaukar

Registrar domini .com

dv. 23 set. 2005, 10:01

Hola,
Un amic i jo volem fer una pagina web i tenir un domini .com, pero no tenim ni idea de quina manera s'ha de fer, ni a on.
Algú que ho hagi fet mai ens podria recomanar?
Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 23 set. 2005, 11:16

Hauries de dir més coses, com per exemple si vols penjar la plana al teu pc o en un servidor a internet.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Sardaukar

dv. 23 set. 2005, 11:50

Teniem pensat penjar-ho en un servidor internet pero el hosting en principi no ens interessa, de moment voldriem fer un redireccionament a una altra web (per exemple hosting gratuit).
No obstant, algun dia o altre també ens interessarà el hosting, aixi que també agraïm la informació que en sigui referent.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 23 set. 2005, 13:24

On has registrat el domini, en principi..., has de tenir-hi una compta on pots modificar les dns, és a dir, on apunta el dominis i subdominis.

Pots redirigir per ip (si tens un servidor per tu solet :P), per dns (en el vostre cas això) i alguna cosa més :P

Alguns et deixa dir si els vols obrir com un frame(que no es vegi la url on redirigeixes) o transparent (que surt la url d'on et porta, diria que el més comú).

Així doncs heu d'anar on ho heu registrat, entrar a la vostra compta i modificar on apunta el vostre domini.

Si teniu un lloc web a un servidor (bé, espai web) haurieu de demanar el traspàs de la gestió del domini d'un a altre servidor.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Sardaukar

dv. 23 set. 2005, 13:44

ugh, gràcies per les respostes, segur que ens seràn utils
pero primer de tot... hem de registrar el domini xD
La meva pregunta és: Coneixeu llocs on es pugui registrar un domini, que sigui segur, economic (en relació qualitat/preu) i tal?

salut :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 23 set. 2005, 14:11

Jo registro a www.amen.es , no és barat 13 euros amb l'iva, però hi tinc 3 dominis, està en castellà i cap problema. N'hi ha de 8 euros, però no puc dir-te'n res de seu servei.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Sardaukar

dv. 23 set. 2005, 15:27

Moltes gràcies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants