Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
mimosa

Jo tinc un problema amb l'emule :((((

dl. 26 set. 2005, 21:56

M'he llegit tot el manual de emule y l'he configurat tal com posava pero aixo de abrir el firewall la opcio aquesta no em deixa pero que no esta activada, vaig a opciones adicionales per activarla pero igualment no hem deixa i sempre vaig en ID baixa :(, la bena que porta als ulls es degut a que la ID es baixa?

Com puc treure-li la bena? Com puc treure el firewall?

AAhh y no tinc modem, tinc router.

Saluts!
 
Lord Vegeta

dl. 26 set. 2005, 22:02

Has d'obrir els ports.

www.adslayuda.com
 
mimosa

dl. 26 set. 2005, 22:14

com?? una explicacio mes detallada siusplau, jejeje pero moltes gracies per contestar :)
 
Lord Vegeta

dl. 26 set. 2005, 22:27

Doncs mira, l'emule utilitza 2 ports. Si vas a 'preferencias', 'conexion', veuras que els ports per defecte son els:

TCP: 4662
UDP: 4672

Llavors, al utilitzar router, aquests ports estan tancats i els has d'obrir. Per saber com, has d'anar a : www.adslayuda.com i en el menú, elegeixes el teu router; si no el saps, mira les fotos. A mi em va costar, pero el vaig trobar.

Allà hi ha un manual per obrirlos. Només has de seguirlo i ja està :yeah:
 
mimosa

dl. 26 set. 2005, 22:34

ok molt be ara ho fare i et dic com a anat!! moltes gracies lord vegeta!! aveure si perfi l'emule hem va be i ja no us dono mes la tabarra :P jejeje.

Fins ara! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dl. 26 set. 2005, 22:44

Para saber el modelo del router, basta con darle la vuelta y ver la etiketa k tiene.

Si dices d k compañia es o lo k sea, puede k se te sepa decir k router es.

:adeu:
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.
 
mimosa

dl. 26 set. 2005, 23:06

:plora: :plora: :plora: E seguit totes les indicacion i la bena segueix i la meva conexio es lowid :plora: :plora: :plora: q puc fer???
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 26 set. 2005, 23:36

Per fer les proves cal que NO tinguis cap firewall de software....

Llavors has de fer enrutament de ports NAT, poses els ports i el protocol, UDP o TCP i la ip INTERNA del pc al que vols que 'apunti' el port.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dl. 26 set. 2005, 23:51

Et recomanaria que et baixessis un mod de l'emule, jo tenia el morphxt (ara vaig amb l'amule per linux), i tenia una opció que es diu UPnP (Universal plug and play) en un lloc que posava "East Share" i allà podia triar obrir els ports del router mitjançant aquest sistema.
Quan obria l'emule s'obrien els ports automaticament.

I tb coincideixo en que NO tinguis cap firewall de software! tot i que no és dificil poder obrir els ports en el firewall de soft.

Si en tens un desactiva'l temporalment per veure si el problema ve d'aki
Imatge
 
mimosa

dl. 26 set. 2005, 23:56

ja pero el q no se es com treure el firewall, e tornat a la pagina y e tornat a seguir les indicacion i e obert el port de l'emule q son 4662 i 4672, en sortien en un cuadre y e salvat els canvis y e apagat i engegat el router, pero segueixo lowid y amb la bena, si em pots dir com accedir per treure el firewall to agrairia molt.

gracies per tot nois!
 
Lord Vegeta

dt. 27 set. 2005, 07:42

Jo tinc l'emule phoenix i també em ve l'opció de "comprobar puertos".

Mimosa jo qua vaig obrir els ports al principi tenia lowid :( pero no se si va ser casualitat o no, em vaig instalar el Norton Internet Security i ja tenia id alta. I també recordo que durant uns dies en tots els servidors tenia id alta menys a Razorback 2 ^^u
 
alfa80alfa

dt. 27 set. 2005, 08:36

Hola,
Mira q no tinguis el Firewall del Windows actiu, si es aixi pot fer 2 coses, o desactivarlo o a la pestanya d'"Excepciones" afegir els ports del emule.
Sort!!
 
mimosa

dt. 27 set. 2005, 10:43

Ja esta nois! ahir em vaig baixar la versio que em va dir en Morest i vaig tornar a configurar-lo com diu la pagina i dona ID alta! jejeje, aveu-re ara com van les descarregues!

Moltes gracies a tots per la vostra ajuda!!petons petons petons!! :wub:
 
Jmslash

dt. 27 set. 2005, 13:51

Una ID alta només t'augmentarà lleugerament la velocitat, no et pensis si canvia molt d'un low id. S@lu2.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants