Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Problema amb els capítols de detectiu Conan.

dj. 28 maig 2009, 16:14

Se m'han baixat alguns dels capítols que heu penjat de Detectiu Conan que posa al títol [ESP-CAT] però quan els obro només tinc la opció de veure'ls en castellà; com hauria de fer per veure'ls en català?
Amb algun reproductor en especial?

Jo utilitzo el reproductor media player classic, penseu que amb aquest podré veure'ls en català?


Gràcies per adelantat ^^

Nightsirk!!
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dj. 28 maig 2009, 16:44

Necessites un reproductor que sigui capaç de reproduir vídeos amb àudio dual, és a dir, que sàpiga canviar d'àudio si n'hi ha més d'un. El reproductor de windows, que jo recordi no ho podia fer (ara ja no ho sé). Jo abans feia servir el BSPlayer, i ara el KMPlayer. També n'hi ha d'altres que van bé, com un (que no recordo com es diu, però per aquí segur que t'ho diran), que el seu logo és un con d'aquests de les carreteres.
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

ds. 30 maig 2009, 18:44

Hola Nightsirk,

em cite:
Joanks ha escrit:
per a escoltar les diferents cadenes d'àudio pots fer servir programes com el BsPlayer o el VideoLan que van molt bé. De tota manera si estàs acostumat al Media Player es pot instal·lar açò (t'ho puge a DD): http://www.megaupload.com/?d=9NCI4SXS

és una mena de plug-in o xicoteta aplicació que et permetrà l'opció de triar cadenes d'àudio al Media Player. (La veritat és que ara no la tinc instal·lada perquè gaste els altres programes, però recorde que abans la tenia i anava molt bé).

Apa, ja dius si et funciona.
:adeu:

P.D.: Açò no hauria d'anar a Servei Tècnic? :huh:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 01 juny 2009, 17:00

Formatger ha escrit:
Necessites un reproductor que sigui capaç de reproduir vídeos amb àudio dual, és a dir, que sàpiga canviar d'àudio si n'hi ha més d'un. El reproductor de windows, que jo recordi no ho podia fer (ara ja no ho sé). Jo abans feia servir el BSPlayer, i ara el KMPlayer. També n'hi ha d'altres que van bé, com un (que no recordo com es diu, però per aquí segur que t'ho diran), que el seu logo és un con d'aquests de les carreteres.


M'he baixat en un plis el KMP i ja he posat l'audio en català.

Gràcies.


Nightsirk!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants