Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

carpetitas inborrables

ds. 01 oct. 2005, 14:31

pues eso tengo 2 carpetas que no puedo borrarlas :blink:

he probado justo despues de que windows arranque,

con un programa que siempre me ha funcionado para las cosas que "windows esta utilizando" (pero que en verdad no utiliza)

y aun sigen ahi las muy.... y eso ke estan vacias...

algun consejo?
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

ds. 01 oct. 2005, 15:09

quines carpetes son i on es troben ??

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
frangabu
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1149
Membre des de: dv. 12 ago. 2005, 21:09
Ubicació: tarragona
Contacta:

ds. 01 oct. 2005, 15:51

Si ami tambe ma pasat alguna vegada son carpetes que crees i nose que pasa que no les pots borra ami al cap del temps o vaig provar i si que les vaig pode borra pero la veritat esque ami tambe ma pasat avegades
Imatge
Membre A.A.A.d'A. :beguts: Membre de F.A.A.A Membre A.S.A
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

ds. 01 oct. 2005, 15:56

dos acarpetas que cree yo y que estan en la unidad e: (en raiz) (es la 2º particion del 1r disco duro)
 
4catalonia

ds. 01 oct. 2005, 16:35

Jo moltes les aconsegueixo esborrar movent-les de lloc, si estan a la C, pos les foto a l'escriptori i llavors m'acostuma a deixar esborrar-les o al moment o al reiniciar :adeu:

EDITO: Estic amb en TasMan el teu avatar robin m'està matant, fa les pàgines innavegables ;-)
4catalonia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 01 oct. 2005, 23:24, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

ds. 01 oct. 2005, 17:24

- Has provat d'esborrar-les desde la consola?? (Inicio->Ejecutar->"cmd")

- Has provat d'arrancar a modo a prueba de fallos???
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

ds. 01 oct. 2005, 19:26

mis carpetas tienen una carpeta llamada "System Volume Information" a la cual tengo "acceso denegado" y no puedo ni entrar :S
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

ds. 01 oct. 2005, 20:29

Si es esta carpeta la que te da problemas, la "System volume information", entonces creo que es normal que no la puedas borrar.

Esta carpeta las crea el W$ en todas las particiones (creo), y sirve para poder restaurar el W$ cuando le digas (creo), entre otras cosas.

No lo se seguro esto, pero me suena :mrgreen:


Por cierto, si no la puedes borrar, haz que ocupe lo menos possible y yasta.



Otra opcion seria borrarla con un linux + el CaptiveNTFS.
No la borres con un linux a solas ke de momento (creo) que la escritura en NTFS es experimental.

Si tienes FAT32, la borras con un linux facilmente.
 
TasMan

ds. 01 oct. 2005, 23:13

Ummm... ¬¬ , a mí hem sona que ixa carpeta era la de la còpia de Seguretat del Windows com diu xCrash.

Crec que si la pots esborrar des del windows:

1. Anar a Inicia -> Tots els Programes -> Accesoris -> Eines del Sistema -> Restaurar Sistema.

2. Premer Configuración Restaurar Sistema (baix a l'esquerra de la finestra)

3. Desactivar Restaurar Sistema en todas las unidades.

Suposu que després podràs esborrar la carpeta sense cap dificultat.

També ho pots fer des de la consola de recuperació, no des de la cmd com diu xCrash perquè tampoc et deixaria, hauries d'inserir el CD de instal·lació i per allí apareix Recuperar Sistema Instalado, llavors apareixerà una consola (tipus MS2, res de finestretes) i podràs eliminar-la sense dificultats.

PD: xcert robin_bcn_86 el teu avatar està força bé, però no creus que t'has passat amb els 3504.28 kB que pessa. :blink:
 
Jmslash

dg. 02 oct. 2005, 12:54

Hmn podries usar el destructor de steganos, elimina aquestes carpetes o arxius encara que el pc et digui que estan sent utilitzades. És bastant útil, però hauries d'instal·lar el steganos security suite 6.

Com vegis i no borris carpetes que després et puguis empenedir XDDD

S@lu2.
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dg. 02 oct. 2005, 14:15

Hi ha una manera mes sencilla i practica, no funciona 100% pero es molt util.
Aixo teu fa pq el puto win xp el que vol es llegir la carpeta i pel que siga no pot o els arxius que contenen son molt grans, jo faig dues coses:

1-Deixe la carpeta seleccionada una bona estona ( minuts inclus mentre faig alguna altra cosa, com navegar per exemple). Despres la esborre i fora :mrgreen:

2-Agafo i obric el Nero ( si el Nero ) i amb el explorador d'arxius que te busco la carpeta i la esborro ( no se pq pero es un metode que em van dir i funciona en un 75% de les vegades ).

Tambe hi havia un parxe per a que el win no llegira els arxius, pero no l'he fet servir mai la veritat :adeu:
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dg. 02 oct. 2005, 17:48

Jmslash ha escrit:
Hmn podries usar el destructor de steganos, elimina aquestes carpetes o arxius encara que el pc et digui que estan sent utilitzades. És bastant útil, però hauries d'instal·lar el steganos security suite 6.

Com vegis i no borris carpetes que després et puguis empenedir XDDD

S@lu2.


bingo no se me abia ocurrido lo del destructor de steganos (y eso k lo tenia instalado :P)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants