Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Anonymous

Canviar la porta de enllaç predeteminada.

dt. 19 jul. 2005, 12:58

Bones. Veureu, tinc 2 tarjetes de red en el meu pc. Una es per la conexió a internet que utilizo router per conectarme. l'altra es per conectarme a una red local. conectat amb un switch. ( aquesta xarxa es com exterior) per lo tant no puc ficar l'altre cable al router.. ticn que tenir 2 xarxes locals. la de casa meva la del router i l'altra. weno utilizo Win XP. Weno quant tinc les dos tarjetes activades faig un "route print" per veure la tabla de enrutament. i tinc dos surtides de internet 0.0.0.0 amb les dos portes de enllaç, i sota de tot me surt la porta de enllas predeteminada i me surt la que no te surtida a internet.. aleshores el internet no em va. vaig eliminar les entrades 0.0.0.0 amb "route delete 0.0.0.0" he comprobat amb route print i no tenia entrades 0.0.0.0 aleshores desactivado i activo la tarjeta de red que te internet... i u comprovo i alee areglat... al pic reinicio/apago le pc.... se me torna a ficar mal.... ¿que puc fer??

Gràcies :) i perdoneu si u es liat molt :D
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 19 jul. 2005, 15:40

És un error posar porta d'enllaç a les dues tarjes, doncs només en pot haver-hi 1 per 'sistema'. Així doncs la solució més senzilla és deixar en blanc la porta d'enllaç de la tarxa de la xarxa interna, així, a menys que posis una ip de la xarxa interna anirà a internet.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Anonymous

dt. 19 jul. 2005, 15:47

Gràcies.. però si trec la porta de enllàç de l targeta de internet.... >No trobe el router. i no es pot accedir.. ( ho he provat..)
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 19 jul. 2005, 15:50

No he dit pas la porta d'enllaç de la tarxa del router, he dit la de l'altre tarja que porta a la xarxa interna.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Anonymous

dc. 20 jul. 2005, 01:00

Weno ara si que hem funciona,, Gràcies :D :D :D :D
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dj. 21 jul. 2005, 10:54

I pq no conectes el router directament al switch¿?¿?

Aixi amb 1 sola tarja de xarxa ni ha prou :huh:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 12:57

Pel que ha dit la LAN és 'externa' és a dir, jo he entés que amb altres persones, pel que si separes la xarxa aquesta interna i la teva adsl segur que només tu la pots fer servir ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants