Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

[URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 12:53

Hola a tots els usuaris de Animelliure!
He creat aquest nou tema perque tinc un problema amb l'eMule. Tinc l'antifaç posat i no se com s'ha de treure.
En kero em va passar una pagina web per mirar de solucionar-ho, pero desgraciadament no puc o no se com fer-ho. Vaig entendre el concepte de que tinc que obrir els ports del router per poder aprofitar al maxim les capacitas de l'eMule, pero tal i com acabo de dir, aixo per mi es missio impossible.


Soc de la companyia Jazztel, tinc un router gran, de color negre i amb una antena petita, es inalambric. No se el model que es perque no se on para la malaida caixa! Le buscat per tot arreu sense resultat... Espero que hem pogueu ajudar, tot i que no us donu gaire informacio.

Gracies.


EDITO:
http://img101.imageshack.us/f/configemule.jpg/ (Fico el link perque si posu el codi [img] posa imatge i no es veu)

He instal.lat la nova versio de eMule, la 0.50 a. M'ha sortit aquest panell, l'he donat a "Utilizar uPnP redirirgir puertos" pero hem diu que es impossible i que ho fagi manualment.

No se com fer-ho, siuspalu, AJUDA!! :plora: :plora: .
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 13:24

Has mirat si al cul del router hi ha un adhesiu amb el model i amb la direcció MAC? Podries mirar per la web de Jazztel o per les webs que et va indicar el Kero a veure si hi ha una foto del mateix model del teu router.

Si, la pantalla del eMule és normal. És allà on has d'indicar els ports que has obert.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 13:50

Hola! En primer lloc et recomano que et baixis l'eMule Morphxt : http://emulemorph.sourceforge.net/ que per mi és el millor mod i sempre actualitzat a la versió final d'eMule.

Els ports que jo tinc ficats són els que sempre ha portat eMule: 4662 TCP i 4672 UDP.

Molt bé, aleshores ves a Inicio->Ejecutar... I escriu "cmd", ara et sortirà una pantalla negra on has d'escriure "ipconfig". Fixe't en aquests valors (aquests són els meus):

Imatge

Aleshores obres el navegador i escrius la puerta de enlace com a url (la meva és 192.168.1.1) et surtirà la següent finestra:

Imatge

Si mai ho has tocat, el user serà admin i la pass també admin. Un cop a dins cada router és diferent. El meu es va amb Advanced Server, NAT, Virtual Servers. Com veus a la imatge:

Imatge

tinc obert els ports de l'eMule que corresponen a TCP i UDP. Allà on et demana la ip has de posar la ip que has vist abans en la pantalla negra del "ipconfig".

Aleshores a "Conexiones" pots comprovar que funcioni:

Imatge

Imatge

I a "Servidores" mira que fica Id alta (connectat e eDonkeyServer No2 clar):

Imatge

Espero que et funcioni
:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 14:20

moltissimes gracies kero, jeje, fa poc baix tenir un problema i esk sense boler baix treure els ports akest 4662 i 4672 i m'en baix posar uns altres i ya no em baixaba correcta ment, i ara k els as posat els he tornat a canviar i... a descarregar s'ha dit XD, moltes gracies, per cert podrias fer un manual de configuracio de l'emule morphXT, t'estaria molt agrait XD
salu2 ^^
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 14:25

lizaon ha escrit:
per cert podrias fer un manual de configuracio de l'emule morphXT, t'estaria molt agrait XD


Ja ho tinc en ment de fer-lo i bé, però encara no he trobat temps (és una bona feinada).

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 14:26

ok, doncs cuan ho facis ya hi estare pendent XD :yeah:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 16:20

He fet tot el que m'has dit, pero no ho aconseguei-xo. Quan li dono a "Comprovar puertos" hem surt aixo:
Empezando el test de conexión TCP...
¡Test TCP incorrecto! test UDP no se realizará.


Test de conexión finalizado.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 16:23

kuchiyosenojutsu ha escrit:
He fet tot el que m'has dit, pero no ho aconseguei-xo. Quan li dono a "Comprovar puertos" hem surt aixo:
Empezando el test de conexión TCP...
¡Test TCP incorrecto! test UDP no se realizará. Test de conexión finalizado.


Si ho has fet tot tal com t'he dit, apaga l'eMule i torne'l a encendre, fins i tot reiniciar el PC si vols. Assegurat que en la pantalla negre Ejecutar->cmd->ipconfig la ip és la que has posat al router (pot canviar a vegades). I no cal dir que els ports que has ficat al eMule i els que has obert al router han de ser els mateixos.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 16:32

Ho he fet, pero res. Ho he tornat a intentar, pero m'he donta compte de que no he fet aquesta part,i el problema es que no entenc el que vols dir

Spoiler: mostra
tinc obert els ports de l'eMule que corresponen a TCP i UDP. Allà on et demana la ip has de posar la ip que has vist abans en la pantalla negra del "ipconfig".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 16:53

Per què no fas captures de com ho obres els ports al teu router i així ho veurem millor? En teoria quan vos obrir un port el router et demana el número del port, si és UDP/TCP/etc i també la IP (ip interna que ja t'he dit on mirar-la).
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 19:57

No acabo de entendre tot aixo... on he d'anar per obrir els ports?! Inici->Panel de Control->.... Aixo hem refereixo perque no ho agafo (ho sento, soc una mica curt amb la informatica ^^u ^^u ).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 20:01

kuchiyosenojutsu ha escrit:
No acabo de entendre tot aixo... on he d'anar per obrir els ports?! Inici->Panel de Control->.... Aixo hem refereixo perque no ho agafo (ho sento, soc una mica curt amb la informatica ^^u ^^u ).


Panel de Control ? :blink: Què no t'has llegit el meu post amb imatges i tot?
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 20:23

Vale, ho he fet amb calma i paciencia... i crec que ma sortit. Mira-ho, crec que si.
http://img691.imageshack.us/img691/3837/configemule.jpg

Ja no posa id baixa. Esta tot correcte?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 20:32

Mmmm doncs no ho sé, perquè no posa ni Id baixa ni Id alta perquè no estàs Connectat, o almenys a la imatge posa Conectando...
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [URGENT]Id Baixa al eMule!!

dv. 03 set. 2010, 20:37

Quina merda! Em segueix posant Id baixa!!!! No se que fer ja :plora: :plora: :plora: :plora: :plora:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 21 visitants